親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   16


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


1#
發表於 13-5-9 22:55 |只看該作者
睇書講難波去環球車費係360円22分鐘,難波去即食麵發明紀念館係490円38分鐘,咁係咪買一日pass會抵d呢?


禁止訪問

積分: 112


34#
發表於 13-5-14 08:06 |只看該作者

回覆:bb_song99 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3766


33#
發表於 13-5-14 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_song99+於+13-05-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


32#
發表於 13-5-14 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kmpurin+於+13-05-12+發表其

原帖由 bb_song99 於 13-05-13 發表
我可能剩係去奈良,我去5日,同行有個2歲小朋友,想行程輕鬆d
因為神戶有麵包超人館,所以會去,其實我想係大阪行街多d





侯爵府

積分: 21633

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-5-13 22:54 |只看該作者
可以上呢個網睇 小氣少年的部落格 : http://nicklee.tw/index.php?load=read&id=659


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 13-5-13 21:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wingyee_ma+於+13-05-09+發表

原帖由 ada29 於 13-05-09 發表
我打算買1500円南海電鐵會有多一張一日地鐵票,上網睇話唔洗同一日用,咁如果計來回票,一日pass咪抵少少囉 ...
我都有睇周遊卡,但佢好怪,上網睇中文英文版本不一,都唔知邊個先啱,



身體健康,生活愉快


伯爵府

積分: 19030


29#
發表於 13-5-13 20:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carinj+於+13-05-10+發表回覆

原帖由 ada29 於 13-05-11 發表
就係尼個問題,好似唔包,只係for地鐵,所以都要再研究下先得
佢都係地鐵,不過出咗佢指定範圍


禁止訪問

積分: 3766


28#
發表於 13-5-13 20:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_song99+於+13-05-12+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


27#
發表於 13-5-13 07:45 |只看該作者

引用:請教,如果我會去柰良,京都,神戶+買PASS+抵

原帖由 wingyee_ma 於 13-05-12 發表
請教,如果我會去柰良,京都,神戶 買PASS 抵唔抵 ? 買邊隻好 ?
我見好多人買kansai thru pass不過係咪真係抵就真係要計計先知,如果唔抵不如出張日本八達通仲好似好d,我行程唔去尼幾個地方,京都已經去過,今次可能留係大阪行街食野就算了


男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


26#
發表於 13-5-12 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wingyee_ma+於+13-05-12+發表

原帖由 bb_song99 於 13-05-12 發表
我都想知,我睇到頭暈
其實好睇你去邊,我會去奈良同神戶,計過買kansai thru pass 唔抵,2日卷要3800yen,但我計過搭車都唔駛3000yen ,所以唔買lu




禁止訪問

積分: 3766


25#
發表於 13-5-12 23:28 |只看該作者

引用:請教,如果我會去柰良,京都,神戶+買PASS+抵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 771


24#
發表於 13-5-12 23:19 |只看該作者

回覆:大阪車費問題

我都想知!


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-5-12 18:55 |只看該作者
請教,如果我會去柰良,京都,神戶 買PASS 抵唔抵 ? 買邊隻好 ?


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


22#
發表於 13-5-12 12:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada29+於+13-05-11+發表點解

原帖由 kmpurin 於 13-05-11 發表
你可以上呢個網check搭咩車同幾多錢
http://www.ekikara.jp/top.htm
唔該晒,我會慢慢研究下


男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


21#
發表於 13-5-11 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ahmama+於+13-05-11+發表Ktp+

原帖由 ada29 於 13-05-11 發表
點解睇書講話360円呢?但又冇講坐咩?
你可以上呢個網check搭咩車同幾多錢
http://www.ekikara.jp/top.htm

有部分打中文車站名就得,如果唔係去番個你想去地方嘅網址度揾番車站嘅日文名copy and paste 就得




翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 13-5-11 18:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada29+於+13-05-09+發表我打

原帖由 ahmama 於 13-05-11 發表
Ktp 適用範圍較廣,大阪市內地鐵,往神户,京都,奈良等私鐵都用到。大阪周遊卡只限大阪市內地鐵,另加景點 ...
點解睇書講話360円呢?但又冇講坐咩?


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 13-5-11 08:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wingyee_ma+於+13-05-09+發表

原帖由 ada29 於 13-05-09 發表
我打算買1500円南海電鐵會有多一張一日地鐵票,上網睇話唔洗同一日用,咁如果計來回票,一日pass咪抵少少囉 ...
Ktp 適用範圍較廣,大阪市內地鐵,往神户,京都,奈良等私鐵都用到。大阪周遊卡只限大阪市內地鐵,另加景點免費入場。兩者都唔可以搭jr, 官網有中文解說。大阪有多條私鐵,各有pass,比較混亂。 另外難波去環球片場,最方便慳錢係jr難波站坐jr,只需170yen.


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


18#
發表於 13-5-11 07:30 |只看該作者

引用:回覆+ada29+的帖子去拉面博物館係要坐阪急

原帖由 carinj 於 13-05-10 發表
回覆 ada29 的帖子

去拉面博物館係要坐阪急寶塚線, 要小心check 清楚南海電地鐵果張地鐵飛包唔包阪急寶塚 ...
就係尼個問題,好似唔包,只係for地鐵,所以都要再研究下先得mouth:


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 13-5-11 07:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ztip+於+13-05-10+發表叫大阪

原帖由 ztip 於 13-05-10 發表
呢張清楚d
你尼張就應該係東x遊個張了,唔該晒


男爵府

積分: 5163


16#
發表於 13-5-10 23:49 |只看該作者
回覆 ada29 的帖子

去拉面博物館係要坐阪急寶塚線, 要小心check 清楚南海電地鐵果張地鐵飛包唔包阪急寶塚線!!
我上次買左大阪ONE DAY PASS, 只包地鐵唔包阪急寶塚線!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo