自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


子爵府

積分: 12950


1#
發表於 13-5-10 12:13 |只看該作者
e.g. 寫錯左你個名, 你會點做?

點評

QQee  話比佢聽件事, 做唔做就睇佢, 我認佢冇心額你. 朋友全名有事真係唔知.  發表於 13-5-11 10:38
vlnz  冇問. 因為唔想為左人情好似追人債咁. 反而係朋友自己發覺主動比返.  發表於 13-5-11 02:21
DollyDog  未試過, 我唸我會問返佢的~~~~~  發表於 13-5-10 14:08


別墅

積分: 582


113#
發表於 13-5-11 18:24 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

重點係張票係咪劃線支票(cross cheque)?
如果冇劃線,係任何持票人都可入佢戶口嘅!
好似我有個朋友專登寫\"死肥仔"去整蠱佢朋友,張票一樣對到,只要唔劃線就得!




翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


112#
發表於 13-5-11 18:03 |只看該作者
elyseluk 發表於 13-5-11 17:28
支票就冇。試過收到五張謝瑞X $100 coupon,但每用五千元才用到一張,並且不能同時使用。
果個仲要係我老公 ...
cheap :;pppp:
總有離別的時候


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


111#
發表於 13-5-11 17:38 |只看該作者

引用:第一次聽有人開支票俾人情

原帖由 kncl 於 13-05-10 發表
第一次聽有人開支票俾人情
我收過好多bor


全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


禁止訪問

積分: 6779


110#
發表於 13-5-11 17:28 |只看該作者

回覆:jennifer168 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1964


109#
發表於 13-5-11 16:14 |只看該作者
聽過有d人係等人情找尾數...
如果個個出票咪冇錢找數lor...


男爵府

積分: 5129


108#
發表於 13-5-11 16:06 |只看該作者

引用:第一次聽有人開支票俾人情

原帖由 kncl 於 13-05-10 發表
第一次聽有人開支票俾人情
我都開支票嫁




男爵府

積分: 7743


107#
發表於 13-5-11 16:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+timtim2013+於+13-05-11+發表

原帖由 jennifer168 於 13-05-11 發表
我都覺得係待登,新手就話0者,老細應該成日開cheque
係啦!同埋佢為人我覺得唔會禁大意囉!


男爵府

積分: 7743


106#
發表於 13-5-11 16:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+timtim2013+於+13-05-11+發表

原帖由 happyfamily2012 於 13-05-11 發表
仲要係老闆,好難開囗喎
係呀!我都諗左好耐先決定同佢!


子爵府

積分: 12950


105#
發表於 13-5-11 14:56 |只看該作者

引用:回覆+mrkokubo+的帖子我都比開支票,就算有

原帖由 vicky_cheun 於 13-05-11 發表
回覆 mrkokubo 的帖子

我都比開支票,就算有人偷人情都唔驚呀嘛~~~~~,我有做銀行既朋友,係問人攞埋戶口n ...
咁有創意既


子爵府

積分: 12950


104#
發表於 13-5-11 14:55 |只看該作者

引用:我試過收一張開$9999.99的支票,佢一個人黎

原帖由 Sally-Old 於 13-05-11 發表
我試過收一張開$9999.99的支票,佢一個人黎飲,我見咁大銀碼,咪親自打電話比佢多謝,點知佢話開錯左,應該 ...
笑左。。。。


子爵府

積分: 12950


103#
發表於 13-5-11 14:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happyfamily2012+於+13-05-10

原帖由 timtim2013 於 13-05-11 發表
我收到我老闆一張無簽名既支票做人情!真係尷尬C!不過最後都叫佢簽番!但講真我叫佢簽番個陣我唔知點解佢 ...
我都覺得係待登,新手就話0者,老細應該成日開cheque


子爵府

積分: 13044


102#
發表於 13-5-11 14:31 |只看該作者

引用:回覆+jennifer168+的帖子即管問一次囉,+或

原帖由 leebo 於 13-05-10 發表
回覆 jennifer168 的帖子

即管問一次囉, 或者真係唔小心呢
走數呢位仁兄想同新郎同佢個fd無fd/兄弟做定啦。。。傻架為左果少少錢值得咩。。。。:;pppp:


子爵府

積分: 12853

育兒性格勳章


101#
發表於 13-5-11 14:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mielmiel+於+13-05-10+發表唔

原帖由 jennifer168 於 13-05-10 發表
我都覺得係,一係寫1312 (一心一意) 慳兩蚊



侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


100#
發表於 13-5-11 14:13 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

我囝滿月時收過1次支票


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 13-5-11 12:35 |只看該作者

引用:第一次聽有人開支票俾人情

原帖由 kncl 於 13-05-10 發表
第一次聽有人開支票俾人情
我做人情開支票的,做左十幾年


伯爵府

積分: 15439

玩具勳章


98#
發表於 13-5-11 12:29 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

我試過,我上司寫左我英文名,我身份證冇加英文名,我同佢講,佢改返比我




男爵府

積分: 9045


97#
發表於 13-5-11 10:32 |只看該作者

引用:第一次聽有人開支票俾人情

原帖由 kncl 於 13-05-10 發表
第一次聽有人開支票俾人情
我都收過一張,銀碼又唔係多,都唔明點解要開支票 人地名人五位數就話姐


水晶宮

積分: 56930


96#
發表於 13-5-11 10:29 |只看該作者
Jessiest 發表於 13-5-11 06:39
係咪有意寫錯架,你張喜帖有你個名呱

我以前都有用支票, 但有一次跟足帖都寫錯姓 之後, 就冇再用支票了.


子爵府

積分: 10649


95#
發表於 13-5-11 10:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happyfamily2012+於+13-05-10

原帖由 timtim2013 於 13-05-11 發表
我收到我老闆一張無簽名既支票做人情!真係尷尬C!不過最後都叫佢簽番!但講真我叫佢簽番個陣我唔知點解佢 ...
仲要係老闆,好難開囗喎




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo