自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


1#
發表於 13-5-10 17:37 |只看該作者
你地係用m巾定棉條呀?你地覺得邊隻舒服d?




禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


74#
發表於 13-5-11 12:48 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


73#
發表於 13-5-11 12:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carng.ng+於+13-05-10+發表上

原帖由 yukyuk1124 於 13-05-10 發表
我無睇到呀,,sorry
唔使sorry喎



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 7507

BK Milk勳章


72#
發表於 13-5-11 07:06 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

M巾。之前去旅行試過用棉條,其實都ok,不過唔係咁鍾意「塞入去」呢種感覺





珍珠宮

積分: 31699

好媽媽勳章


71#
發表於 13-5-11 03:58 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

2樣都要,去街/落水就用條超方便,係屋企/訓覺要巾,因為條5可以用超過8hr定10hr,5係好記得啦,用條/巾我都係2,3hr就換,我訓覺5知會訓幾多個小時,所以用巾安全啲


男爵府

積分: 7621


70#
發表於 13-5-11 00:42 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

M巾,零感特水戈




男爵府

積分: 7297


69#
發表於 13-5-11 00:42 |只看該作者

回覆:janice2325 的帖子




禁止訪問

積分: 1198


68#
發表於 13-5-11 00:42 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


67#
發表於 13-5-11 00:41 |只看該作者

回覆:女人問題~~~






水晶宮

積分: 62375


66#
發表於 13-5-11 00:40 |只看該作者
靚豬豬 發表於 13-5-11 00:34
巾巾, Kotex 粉紅色
me too


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


65#
發表於 13-5-11 00:34 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

巾巾, Kotex 粉紅色


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


64#
發表於 13-5-11 00:28 |只看該作者

引用:想問啲低能野..咁換棉條會唔會整到隻手好污

原帖由 siuballball 於 13-05-10 發表
想問啲低能野..咁換棉條會唔會整到隻手好污糟?如果下面好乾會唔會濟唔到入去?條繩會唔會斷?沖唔沖得落廁 ...
Tampon有支紙筒,手指唔會掂到,又條繩外露,更換時用少少力向下接出就可以。乾淨,夏天舒服好多,唔會成日有陣嗅味

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


63#
發表於 13-5-11 00:26 |只看該作者

引用:你地係用m巾定棉條呀?你地覺得邊隻舒服d? +

原帖由 yukyuk1124 於 13-05-10 發表
你地係用m巾定棉條呀?你地覺得邊隻舒服d?
到。
我祇係可以用全棉面,網面妹妹敏感紅腫。棉條用咗廿幾年,Tampon最好用。
1368203108810.jpg

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


男爵府

積分: 7904


62#
發表於 13-5-10 23:56 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

想問啲低能野..咁換棉條會唔會整到隻手好污糟?如果下面好乾會唔會濟唔到入去?條繩會唔會斷?沖唔沖得落廁所?仲有.........會唔會整到陰道闊左?




子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


61#
發表於 13-5-10 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+叉包兔+於+13-05-10+發表推既

原帖由 Kofepinga 於 13-05-10 發表
我想試條呀~但想問第1,2日量勁多的時候,點feel到要換?定自動計鐘去換??

...
小便就順便換埋佢囉,用多幾次就掌握到架喇,其實真係唔難用



凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


禁止訪問

積分: 851


60#
發表於 13-5-10 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+叉包兔+於+13-05-10+發表推既

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11172

好媽媽勳章


59#
發表於 13-5-10 23:37 |只看該作者
兩樣都用,尤其去游水和旅行一定用,超方便和舒服.
我都係20歲時朋友介紹我用,因為當時我話M到唔游得水!


男爵府

積分: 7124


58#
發表於 13-5-10 23:36 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

棉條,好好用




禁止訪問

積分: 851


57#
發表於 13-5-10 23:31 |只看該作者

引用:幾呀歲人只敢用巾 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15543


56#
發表於 13-5-10 23:28 |只看該作者

引用:Quote:effietly1125+發表於+13-5-10+19:13+

原帖由 叉包兔 於 13-05-10 發表
推既角度唔岩.....你試下企o係度其中一隻腳放上屎塔上面腿開大少少會好入d....牌子都有關係架....你可以買 ...
我想試條呀~但想問第1,2日量勁多的時候,點feel到要換?定自動計鐘去換??


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo