自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


1#
發表於 13-5-10 23:29 |只看該作者
大細佬,一個月只比500家用(萬幾一個月),供基金都供2000.
帶條女返屋企住,無加家用,媽問要多d,都係話無錢。
但當媽話佢,佢就覺得媽煩,叫佢唔好理佢。
睇佢fb,又大魚大肉,個個月又去玩,又去酒店食自助餐。
係fb都就經常多謝佢d有幾好的朋友,幫佢買基金,就話人對佢好過屋企人。

細細佬,一個月得一萬入收,又係比得500家用,條女係屋企住了8,9年。
欠成十萬卡數,呢樣又話唔做,那樣又話辛苦唔做。(有隱性病,唔可以做太辛苦的工種)
無錢又話想死。同條女求婚就3萬一只介子都買。
媽問羅多d家用,又話d錢比條女keep晒還錢。

爸媽己離婚十多年,一個月得萬多圓收入,成頭家我媽自已攪點。

我返工時都有比家用,但現在無返工,所以無能力再比。
老公要養一家5口,做2份工,都係剛剛夠洗。

覺得自已好無用,雖然同媽咪感情一般,但之從做了媽媽後,
知道做媽媽不容易,更何況當時媽咪要一個做,養我地三個。
所以女兒出世後感情也好轉了。但要錢就真的幫不了。

所以細佬的行為我都無面目去話佢地。
因為自已都無咩為個家出過力,只是自已有事都唔敢向媽咪講,唔想佢擔心。

好多情況也不是一言半語可以講清楚,只想說出來,等自已個心舒服些。






點評

方方媽媽  你兩個細佬當然係唔岩,但你媽當年點教仔?點解會教出個個都大食懶?  發表於 13-5-11 11:13
Allyly  四個比$1K 太過份喇, 交水電費都吾夠. 我覺得要出聲, 一係吾好一齊住.  發表於 13-5-11 10:50
車仔人  加油  發表於 13-5-11 08:33
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


公爵府

積分: 26050


115#
發表於 13-5-11 12:36 |只看該作者
好過份呀


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


114#
發表於 13-5-11 12:29 |只看該作者

引用:2條女都有做野,大細佬,剛住了1個月沒夠。

原帖由 venus228 於 13-05-10 發表
2條女都有做野,大細佬,剛住了1個月沒夠。
細的就住了好多年。
剛出黎做野都有比500,呢幾年就無比了。
難聽d,是媽媽偏心不夠絕




大宅

積分: 3101


113#
發表於 13-5-11 12:10 |只看該作者

引用:大細佬,一個月只比500家用(萬幾一個月),

原帖由 venus228 於 13-05-10 發表
大細佬,一個月只比500家用(萬幾一個月),供基金都供2000.
帶條女返屋企住,無加家用,媽問要多d,都係話無 ...
sorry 可能比較直接, 但明顯他們行為是伯母縱出來的, 沒有人生出來就是敗兒, 若伯母狠不下心腸, 改不了。



子爵府

積分: 14757

BK Milk勳章


112#
發表於 13-5-11 11:50 |只看該作者
我睇完第一個反應係"痴線".......你細佬們無野呀下? 叫佢地搬走啦, 0個$1000家用真係唔恨要.......租間房比人住都唔只一千啦, 傻0架......仲要養4個人.........
不同傻子爭辯, 否則就搞不清誰是傻子了.

頭等人, 有本事, 沒脾氣; 二等人, 有本事, 有脾氣; 末等人, 沒本事, 大脾氣.

與其說是別人讓你痛苦,不如說自己的修養不夠。

一個常常看別人缺點的人,自己本身就不夠好,因為他沒有時間檢討他自己。


別墅

積分: 573


111#
發表於 13-5-11 11:46 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

好明白妳心情!我睇完都嬲更何況佢係妳媽媽,加油俾心機照顧自己屋企,帶小朋友多D睇婆婆,tum佢開心D哀仔冇用嫁,我呀哥都係不知所謂ga,謂有孝順媽媽多D lor唔好咁唔開心喇




珍珠宮

積分: 43257


110#
發表於 13-5-11 11:40 |只看該作者
你都唔好嬲, 係你阿媽做成佢地咁咖喎


侯爵府

積分: 24562


109#
發表於 13-5-11 11:38 |只看該作者
本帖最後由 tung0409 於 13-5-11 11:39 編輯
miffymiffy 發表於 13-5-11 08:20
其實兩個細佬係咪想逼伯友走?霸左間屋

肯定唔係啦,佢地4條 X 人沒有了樓主阿媽, 冇人幫手洗衣倒垃圾洗碗, 仲有, 4人先俾1000, 根本唔夠交水電煤啦, 又成日打機上網到半夜, 用得最多能源咪係佢地4 個X 人囉.
根本4人加埋先俾1000, 樓主阿媽一定要補貼啦, 仲要月尾又問番阿媽俾1,2仟, 人都癲


水晶宮

積分: 68485


108#
發表於 13-5-11 11:34 |只看該作者
throw them to rubbish bin la


伯爵府

積分: 18048


107#
發表於 13-5-11 11:28 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你嬲都冇用,你D細佬做得出,你阿媽又願意,因佢地喺『仔』




男爵府

積分: 8580

畀面勳章


106#
發表於 13-5-11 11:27 |只看該作者
venus228 發表於 13-5-10 23:46
2條女都有做野,大細佬,剛住了1個月沒夠。
細的就住了好多年。
剛出黎做野都有比500,呢幾年就無比了。
我想講架係, 一個願打一個願捱, 你細佬咁, 某程度上都係你媽咪縱出黎架, sorry, 可能忠言逆耳...



水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


105#
發表於 13-5-11 11:12 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

慈母多敗兒,$500



---生命無價,請支持領養---


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


104#
發表於 13-5-11 11:09 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你阿媽好偉大

但你啲細佬唔會感淚佢



請勿打招呼~


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


103#
發表於 13-5-11 11:02 |只看該作者
好多時呢d case 都係阿媽縱容
我朋友個阿哥又係咁
又唔俾家用, 同條女返來住, 阿哥自己又買車又去旅行
佢阿媽成日同我個朋友呻, 我朋友叫佢阿媽唔好再煮佢地飯
唔好幫佢地洗衫...etc
但佢阿媽又做唔出...又一樣咁錫阿哥
咁怪得邊個.... 我朋友都叫佢阿媽唔好再同佢呻


珍珠宮

積分: 45160


102#
發表於 13-5-11 10:33 |只看該作者
same here.....

我哥, $20,000 一個月, 一毫子家用都唔俾....
但勁買 bape, New balance...有幾十對波鞋.....
爸爸入醫院唔去睇.......

但爸媽心痛...由得佢係屋企住....
p.s. 佢唔睬我地全家, 只係度住 & 食....
爸媽退左休, 但媽媽再搵工做.....

我好辛苦....都唔知可以撐到幾耐......

點評

金仔媽媽  既然阿哥無晒親情就樣樣計返足!  發表於 13-5-11 19:28


水晶宮

積分: 72641


101#
發表於 13-5-11 09:34 |只看該作者
500蚊都俾得出真係唔係人...仲要帶埋女返黎食瞓柯...
樓主你都係少勞氣, 一個願打, 一個願捱,睇你媽第時間屋都會俾呢兩個癈柴....
都唔知講咩好, 不過呢D真係你媽一手造成, 一個又係咁, 兩個又係咁, 你出聲分分鐘燒埋你都冇俾家用....


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


100#
發表於 13-5-11 09:33 |只看該作者
媽咪都做唔出,趕佢地就,或自已搬走,等佢地自立。
有時聽到,都會覺得煩。
但自已無能力幫,又可以點?
心痛媽咪,佢又唔爭氣,
同d細佬講,答案就係永遠都無錢,
係FB就放相去邊到食、去邊到玩,同邊個慶祝生日,
朋友對佢有幾好,比家人還要親。
真係C滾!
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


99#
發表於 13-5-11 09:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+venus228+於+13-05-10+發表媽

原帖由 PinPin 於 13-05-10 發表
就係做絕d趕走佢地囉,趕走左仲慳d tim la
Agree




侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


98#
發表於 13-5-11 09:28 |只看該作者
mrs雨過天晴 發表於 13-5-11 09:24
佢地d女朋友有無工作先,有就該俾d啦!間屋住咁多人點頂呀!
有工做緊,但唔係成日比錢,可能幾個月之比500。當飲茶錢。
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


97#
發表於 13-5-11 09:27 |只看該作者
我都係噤同佢地講,一句話無錢,媽就心軟。
d雜費,有錢就交,無錢就拖。
大細佬有個仔同前妻,聽媽話之前都會比2千一個月佢地,呢排連2千都無。
細細佬同我講,間公司做到下個月就結業,佢又唔知搵咩工,
叫佢讀個課程去醫院做,又話環境唔得,
最少要搵一個月過萬d工之可以攪得點d欠款同生活。
都沒有家庭就話生活唔到,有細路都唔知點攪?
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo