興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10021


1#
發表於 13-5-20 10:45 |只看該作者
新手媽媽。睇中d7100但諗緊買吾買套裝好。另會配50mm f1.4。大家有咩意見?


大宅

積分: 3505


31#
發表於 13-5-27 01:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wanyarolan+於+13-05-26+發表

原帖由 wendybruce 於 13-05-26 發表
無反類相機可以應付到走來走去嘅小朋友嗎?
點會唔得,小孩走得快極有限,焦點又大,唔好影小孩當打雀。




男爵府

積分: 7633


30#
發表於 13-5-26 20:44 |只看該作者

引用:如果同BB出街影相,建議買無反好d,我都係

原帖由 wanyarolan 於 13-05-26 發表
如果同BB出街影相,建議買無反好d,我都係單反就同朋友去影function用,同BB出街就用無反,真係輕得1g 就 1 ...
無反類相機可以應付到走來走去嘅小朋友嗎?


複式洋房

積分: 293


29#
發表於 13-5-26 02:09 |只看該作者

回覆:wendybruce 的帖子

如果同BB出街影相,建議買無反好d,我都係單反就同朋友去影function用,同BB出街就用無反,真係輕得1g 就 1g





男爵府

積分: 7633


28#
發表於 13-5-25 22:51 |只看該作者

引用:Quote:wendybruce+發表於+13-5-25+13:00+係

原帖由 chloepapa 於 13-05-25 發表
YES, Sigma 支平過Nikon 支好多, 表現又好好 !
吾知係咪只有上Sigma公司先至可以試玩Sigma 35 1.4?


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


27#
發表於 13-5-25 17:04 |只看該作者
wendybruce 發表於 13-5-25 13:00
係咪Nikon吾抵?
YES, Sigma 支平過Nikon 支好多, 表現又好好 !


男爵府

積分: 7633


26#
發表於 13-5-25 13:00 |只看該作者

引用:Quote:wendybruce+發表於+13-5-25+00:14+Si

原帖由 chloepapa 於 13-05-25 發表
sigma 果支,有俾nikon mount 用。評價好高!
係咪Nikon吾抵?


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


25#
發表於 13-5-25 11:56 |只看該作者
wendybruce 發表於 13-5-25 00:14
Sigma 定 Nikon?
sigma 果支,有俾nikon mount 用。評價好高!


男爵府

積分: 7633


24#
發表於 13-5-25 00:14 |只看該作者

引用:回覆+wendybruce+的帖子有D700,+買支Sigma+

原帖由 chloepapa 於 13-05-24 發表
回覆 wendybruce 的帖子

有D700, 買支Sigma 35mm f1.4 !!!!
Sigma 定 Nikon?


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


23#
發表於 13-5-24 13:07 |只看該作者
回覆 wendybruce 的帖子

有D700, 買支Sigma 35mm f1.4 !!!!


男爵府

積分: 7633


22#
發表於 13-5-24 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+arthurkwl+於+13-05-21+發表

原帖由 yukiyukipang 於 13-05-21 發表
都好。我都麻麻佢跟枝鏡
我用開Nikon D700,有時嫌重又大部,所以我都有買多部D3100輕巧得多。我通常配一枝已停產嘅AF-S 18-70,都算輕巧,畫質吾錯(同金圈鏡係有分別),對焦速度都可以(受部機身本身局限)。嚟緊都想買枝定焦,考慮Nikon 35 f/1.8還是Sigma 30 f/1.4。


子爵府

積分: 10021


21#
發表於 13-5-21 15:37 |只看該作者

引用:Quote:yukiyukipang+發表於+13-5-21+13:18+

原帖由 arthurkwl 於 13-05-21 發表
你考慮一下要唔要埋kit鏡,我自己就無用過,因為都差大約1500. nikon 35 1.8 大約要 1600

你可以先買body+ ...
都好。我都麻麻佢跟枝鏡


子爵府

積分: 10021


20#
發表於 13-5-21 15:36 |只看該作者

回覆:arthurkwl 的帖子

good


大宅

積分: 3505


19#
發表於 13-5-21 14:01 |只看該作者

回覆:d7100

如果樓主想玩定焦,D600比D7100合適。FF能正常發揮定焦嘅焦距同視角。例如用50mm鏡頭,x1.5crop factor後變成75mm,但視角仍然係50mm,沒有長焦距嘅壓縮感,所以APSC較FF難發揮定焦。




大宅

積分: 1121


18#
發表於 13-5-21 13:57 |只看該作者
本帖最後由 arthurkwl 於 13-5-21 13:58 編輯
yukiyukipang 發表於 13-5-21 13:18
咁係咪d7100+35 1.8鏡吾玩下先?




E張系用D7000+30mm 1.4 影,比你做個參考




大宅

積分: 1121


17#
發表於 13-5-21 13:49 |只看該作者
yukiyukipang 發表於 13-5-21 13:18
咁係咪d7100+35 1.8鏡吾玩下先?
你考慮一下要唔要埋kit鏡,我自己就無用過,因為都差大約1500. nikon 35 1.8 大約要 1600

你可以先買body+35 1.8. 到你覺得真系需要zoom鏡的時候,可以上網買反18-105 or 16-85. kit 鏡有好多人放,同埋唔會貴


子爵府

積分: 10021


16#
發表於 13-5-21 13:18 |只看該作者

引用:我之前買D7000都系買kit+set+再加+一支+sig

原帖由 arthurkwl 於 13-05-21 發表
我之前買D7000都系買kit set 再加 一支 sigma 30mm 1.4。我發現我支kit鏡都無用過。都系用30mm定焦多,定焦 ...
咁係咪d7100+35 1.8鏡吾玩下先?


子爵府

積分: 10021


15#
發表於 13-5-21 13:16 |只看該作者

引用:有兩萬BUDGET我會揀D600+KIT+++50MM+F1.8,+

原帖由 chasiuchasiu 於 13-05-21 發表
有兩萬BUDGET我會揀D600 KIT + 50MM F1.8, 話哂係FX機。

但如揀D7100, 我會要16-85 KIT + 35MM F1.8
好有用的解答。thx


子爵府

積分: 10021


14#
發表於 13-5-21 13:16 |只看該作者

引用:Quote:yukiyukipang+發表於+13-5-20+13:34+

原帖由 chan803 於 13-05-21 發表
影 bb, dx 機 用 35/1.8 會好 d.

至於重唔重, 不如你去 d 連鎖店試下部機先啦....
我都諗緊。但買又要帶埋bb 就巧煩啦


子爵府

積分: 10021


13#
發表於 13-5-21 13:15 |只看該作者

引用:D7100同D600各有所長,影人同景深,FF嘅D60

原帖由 kennyklt 於 13-05-21 發表
D7100同D600各有所長,影人同景深,FF嘅D600較好,但對焦一定係D7100佔優。兩全其美係D800/800E,當然貴同 ...
d800配咩鏡好呀?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo