在職全職

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18922


1#
發表於 13-5-24 15:54 |只看該作者
我岩岩轉做receptionist 2個月, 以前可以忙慣, 依家無咩野做好似唔多慣


禁止訪問

積分: 17778

BK Milk勳章


105#
發表於 13-6-11 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 738


104#
發表於 13-6-11 17:29 |只看該作者
我之前都做receptionist...差唔多10k啦!
不過真係好hea..同埋好好好free..成日請假都冇人理..不過我都係做左7個月就走左!!因為唔想一世都做receptionist, 想做下有機會上既工!

而家做緊marketing assistant,原來我發覺魚唔過塘真係唔肥架...而家雖然底薪都係萬頭唔係多好多...但係我實質出糧有18-19K...最重要老闆每個月都有BOUNS比我地!!

而家工作時間11-7, 5 days, 有時真係要上進少少~


禁止訪問

積分: 1277


103#
發表於 13-6-11 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 68


102#
發表於 13-6-11 12:21 |只看該作者
我都岩岩轉左做reception, 但我未婚都未有小朋友
人工萬頭, 返9-6, 5日, 雙糧, 12日大假, 醫療,
日日返工都無野做, 就黎悶到發mo喇
7月份報左浸大短期課程讀, 因為自己中五畢業後都再冇讀過其他野,
叫做拎返張證書好睇d啦


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


101#
發表於 13-6-3 18:18 |只看該作者

回覆:julieann 的帖子

me too


伯爵府

積分: 18922


100#
發表於 13-6-1 06:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hotingmum+於+13-05-31+發表

原帖由 wing421 於 13-05-31 發表
15k都賺少我有12k已經好滿足了
真係唔知原來可以咁高人工,我有萬頭已經好開心喇




子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


99#
發表於 13-5-31 22:11 |只看該作者

引用:我上份工又係recep+admin,人工15k我嫌少,

原帖由 hotingmum 於 13-05-31 發表
我上份工又係recep+admin,人工15k我嫌少,轉左囉!
15k都賺少我有12k已經好滿足了


禁止訪問

積分: 166


98#
發表於 13-5-31 21:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11980


97#
發表於 13-5-31 17:38 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

我上份工又係recep+admin,人工15k我嫌少,轉左囉!




男爵府

積分: 5100

畀面勳章


96#
發表於 13-5-31 16:29 |只看該作者
julieann 發表於 13-5-30 14:24
好正呀, 加加埋埋係勁多benifit呀~ 我都勁想有高少少人工, 不過又驚轉左就無咁hea...所以我都keep住做先~ ...
知足^^


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


95#
發表於 13-5-31 16:28 |只看該作者
joetreemo 發表於 13-5-30 14:10
雖然20K, 9-6, 假得12日, 上年開始加多個Birthday Leave.
醫療我覺得一般, 包埋老公同囝囝.
係一年一次公 ...
我醫療都包埋老公同囡囡, 但因為我細公司, 無PARTY...><


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


94#
發表於 13-5-30 18:11 |只看該作者

引用:Quote:julieann+發表於+13-5-30+14:24+好正

原帖由 joetreemo 於 13-05-30 發表
我做咗兩年半,未有小朋友時就好想做夠兩年就走,生咗阿仔後就唔想走lu。 ...
你份工好到不得了添啦。醫療包埋老公同仔。我之前機場地勤個時就有。但依家搵個啲都無


子爵府

積分: 14243


93#
發表於 13-5-30 17:44 |只看該作者
julieann 發表於 13-5-30 14:24
好正呀, 加加埋埋係勁多benifit呀~ 我都勁想有高少少人工, 不過又驚轉左就無咁hea...所以我都keep住做先~ ...
我做咗兩年半,未有小朋友時就好想做夠兩年就走,生咗阿仔後就唔想走lu。


伯爵府

積分: 18922


92#
發表於 13-5-30 14:24 |只看該作者
joetreemo 發表於 13-5-30 14:10
雖然20K, 9-6, 假得12日, 上年開始加多個Birthday Leave.
醫療我覺得一般, 包埋老公同囝囝.
係一年一次公 ...

好正呀, 加加埋埋係勁多benifit呀~ 我都勁想有高少少人工, 不過又驚轉左就無咁hea...所以我都keep住做先~ 依家萬頭又不太多野做已經好知足喇~ 不過我朋友話高人工果d receptionist多數都做左好耐同埋唔會點走架~


伯爵府

積分: 18922


91#
發表於 13-5-30 14:21 |只看該作者
雲媽 發表於 13-5-30 09:19
我同你差唔多, 萬中, 返5日,9-5:30, 大假14日, 醫療仲幾好...

我都想放5:30呀~ 我公司要我返早15分鐘, 放遲15分鐘, 即係返8點45,收6點15...其實我都唔知點解, 不過我無咩所謂啦, 反正我返工都預早, 但收工我真係勁想有咁早得咁早走, 所以次次15分我就即閃


子爵府

積分: 14243


90#
發表於 13-5-30 14:10 |只看該作者
雲媽 發表於 13-5-30 09:19
我同你差唔多, 萬中, 返5日,9-5:30, 大假14日, 醫療仲幾好...

雖然20K, 9-6, 假得12日, 上年開始加多個Birthday Leave.
醫療我覺得一般, 包埋老公同囝囝.
係一年一次公司Party, Disney, Ocean Park咁, 有時可以買埋平飛比屋企人去.
我Department 個阿Head, 仲有自己人生日就封$300利是。


係產假Full Pay 最好囉...我打算生多個架~


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


89#
發表於 13-5-30 13:49 |只看該作者
原來做recept 都可以咁高人工 ~ 睇來我都係時候找過另一份啦


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


88#
發表於 13-5-30 09:19 |只看該作者
crazykar0204 發表於 13-5-29 16:26
我果間公司都幾好福利,人工萬三,返5日,大假12日,有醫療!
自己學歷唔高,返工放工準時已經好滿足!
而 ...
我同你差唔多, 萬中, 返5日,9-5:30, 大假14日, 醫療仲幾好...


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


87#
發表於 13-5-29 21:05 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

原來有咁多幸福既媽媽可以搵到份無咩工作壓力,又悠閒既工。我目標都係5日工,過萬,無咩做個啲,都唔係好高要求姐。點解好似好難搵咁既


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo