自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 13-5-26 11:29 |只看該作者
岩岩返黎時d笑話:

1 當時間公司office係旺角新世紀, 頭頭我試過lunch落旺角食飯,跟住轉下轉下吾識返office!最麻煩係個商場英文名係grand century place, 吾係new century plaza,所以我一路以為中文名係大世紀坊mouth: 問人路無人知我up乜結果要打返office問路,超瘀mouth:mouth:

2. 又係新世紀,佢d電梯好麻煩,同埋佢無4樓,我去完5樓food court 想返office(3樓搭lift),諗住搭2層扶手電梯就到3樓。玩左上上下下2次先發現佢無4樓!!!

3. 叫蛋牛治成日叫左嘔蛋治俾d茶餐廳阿哥笑。



點評

lingw.  嘔蛋治, 笑左   發表於 13-5-26 15:31


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


56#
發表於 13-5-27 09:24 |只看該作者

引用:我有次返香港搭地鐵見到油塘線問我個friend

原帖由 Kamania 於 13-05-26 發表
我有次返香港搭地鐵見到油塘線問我個friend幾時開架,佢俾咗個我,好瘀

...
西鐵,馬鐵我都唔曉!叫我去港島元郎,屯門我都唔識路


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


大宅

積分: 4665


55#
發表於 13-5-27 09:19 |只看該作者
回覆 gemiling 的帖子

我都試過叫牛蛋治, 個伙記笑笑口咁話:要蛋牛治嘛!


禁止訪問

積分: 825


54#
發表於 13-5-27 09:13 |只看該作者

回覆:見有個話扮外國人po,令我諗起

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 13-5-27 09:04 |只看該作者

引用:我去新加坡住咗幾年D中文娘晒,返到香港會

原帖由 amakvt 於 13-05-26 發表
我去新加坡住咗幾年D中文娘晒,返到香港會講打包(外賣),五溝(五蚊),去書館(迫學校)。D香港朋友話我 ...
其實我出到銅鑼灣同尖沙嘴,次次都要先睇下地鐵個地圖先出閘



點評

wcpcelia  same with you,我諗路好水皮的  發表於 13-5-27 09:05


珊瑚宮

積分: 107876

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


52#
發表於 13-5-26 16:25 |只看該作者


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 13-5-26 16:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ac917+於+13-05-26+發表對住

原帖由 gemiling 於 13-05-26 發表
我仲要叫過幾次先有個伙計好心話我知佢地笑乜
牛旦治唔得咩?典解一定要旦牛啫

重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


50#
發表於 13-5-26 16:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ricohui+於+13-05-26+發表諗

原帖由 gemiling 於 13-05-26 發表
仲有我成日搞亂好立克同阿華田因為之前一路係飲美錄
我系陀地都攪錯左好耐,因為我唔鐘意飲

重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 13-5-26 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ricohui+於+13-05-26+發表諗

原帖由 gemiling 於 13-05-26 發表
明明係新世紀: 係new century嘛!點解會譯grand century ga!
香港建築改名,最緊要夠氣派

重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 13-5-26 15:31 |只看該作者

引用:我去新加坡住咗幾年D中文娘晒,返到香港會

原帖由 amakvt 於 13-05-26 發表
我去新加坡住咗幾年D中文娘晒,返到香港會講打包(外賣),五溝(五蚊),去書館(迫學校)。D香港朋友話我 ...
仲有。。。食風呀!!




伯爵府

積分: 17307


47#
發表於 13-5-26 15:31 |只看該作者

回覆:見有個話扮外國人po,令我諗起





   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 18117


46#
發表於 13-5-26 15:25 |只看該作者

回覆:gemiling 的帖子

我去新加坡住咗幾年D中文娘晒,返到香港會講打包(外賣),五溝(五蚊),去書館(迫學校)。D香港朋友話我D口吻好似難兄難弟有次返嚟響新尖東站地面唔識路,要問地鐵伯伯點行去海運大廈


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 13-5-26 15:03 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-5-26+12:46+heeh

原帖由 CML2006 於 13-05-26 發表
最低限度你冇搞錯 Wan Chai 同 Chai Wan, 我有個客嚟香港搭地鐵, 佢話呢兩個站令佢好 confused. ...
呢個我又吾會。因為我會中文




水晶宮

積分: 52355

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 13-5-26 14:58 |只看該作者

回覆:見有個話扮外國人po,令我諗起






翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


43#
發表於 13-5-26 14:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-05-26+發表岩

原帖由 ricohui 於 13-05-26 發表
諗起你個樣一定勁攪笑鍚番
仲有我成日搞亂好立克同阿華田因為之前一路係飲美錄




侯爵府

積分: 20190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 13-5-26 14:56 |只看該作者
gemiling 發表於 13-5-26 12:46
heeheee。。。我以前成日搞錯西灣河同筲箕灣,吾知點解以為係隔離
最低限度你冇搞錯 Wan Chai 同 Chai Wan, 我有個客嚟香港搭地鐵, 佢話呢兩個站令佢好 confused.


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 13-5-26 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-05-26+發表岩

原帖由 ac917 於 13-05-26 發表
對住茶餐廳伙計講嘔蛋,梗會俾佢地取笑
我仲要叫過幾次先有個伙計好心話我知佢地笑乜



點評

ac917  真陰公  發表於 13-5-26 15:05


水晶宮

積分: 71291


40#
發表於 13-5-26 14:51 |只看該作者

引用:岩岩返黎時d笑話:1+當時間公司office係旺

原帖由 gemiling 於 13-05-26 發表
岩岩返黎時d笑話:

1 當時間公司office係旺角新世紀, 頭頭我試過lunch落旺角食飯,跟住轉下轉下吾識返off ...
對住茶餐廳伙計講嘔蛋,梗會俾佢地取笑



            


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 13-5-26 14:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-05-26+發表岩

原帖由 ricohui 於 13-05-26 發表
諗起你個樣一定勁攪笑鍚番
明明係新世紀: 係new century嘛!點解會譯grand century ga!




水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 13-5-26 14:46 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo