2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 648


1#
發表於 13-5-28 14:46 |只看該作者
BB 21日人仔,半人奶半奶粉。人奶每兩小時一次,奶粉飲三安,每三小時一次
呢兩日好似食極不飽咁,我是否要加多d比佢




大宅

積分: 1315


24#
發表於 13-6-2 15:58 |只看該作者

引用:Quote:CurryNgai+發表於+13-5-29+21:04+什

原帖由 oocholeoo 於 13-05-30 發表
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=141185&extra=page%3D1&page=1
編文章好有用。。我個B的確喺第三週經常揾乳頭,而且仲食好耐,我初期以為我唔夠奶俾BB,所以要食咁耐!但長期餵BB食咁耐,抱住佢食唔係問題,問題係會食到個乳頭損曬,超級勁痛,好想放棄!


別墅

積分: 696


23#
發表於 13-6-2 12:43 |只看該作者
回覆 sheung1126 的帖子

不要擔心,我同你一樣,不過最緊要"or"得!


洋房

積分: 66


22#
發表於 13-6-2 11:59 |只看該作者
我bb 都係食4oz 我都係半人奶半奶粉
20日人仔3•88kg

人奶有時5oz都食哂


大宅

積分: 4506

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


21#
發表於 13-5-30 14:39 |只看該作者
CurryNgai 發表於 13-5-29 21:04
什麼是猛長期?

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=141185&extra=page%3D1&page=1


大宅

積分: 2009


20#
發表於 13-5-30 11:16 |只看該作者

引用:什麼是猛長期? +

原帖由 CurryNgai 於 13-05-29 發表
什麼是猛長期?
我都好想知道!




大宅

積分: 1671


19#
發表於 13-5-29 21:17 |只看該作者

回覆:你們bb飲幾多安?

我個囡19日大,最多3安人奶,4個幾鐘先食,食一餐要半個鐘至9個字


大宅

積分: 1257


18#
發表於 13-5-29 21:11 |只看該作者

回覆:你們bb飲幾多安?

我女10日全人奶,日頭每4個中食3安,晚黑2-3個中就食。會唔會食太少及太梳??




別墅

積分: 648


17#
發表於 13-5-29 21:04 |只看該作者

回覆:oocholeoo 的帖子

什麼是猛長期?




大宅

積分: 4506

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


16#
發表於 13-5-29 14:09 |只看該作者

回覆:你們bb飲幾多安?

我個仔22日,而家食緊3安半人奶。。。
等緊呀仔猛長期出現。。
聽講捱過左就會好d架啦




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


15#
發表於 13-5-29 13:02 |只看該作者

引用:各位媽媽,你地BB補奶粉用杯定系奶嘴 +

原帖由 mosdns 於 13-05-29 發表
各位媽媽,你地BB補奶粉用杯定系奶嘴
我用奶樽餵奶粉。人奶泵出黎餵




大宅

積分: 1037


14#
發表於 13-5-29 09:54 |只看該作者

回覆:你們bb飲幾多安?

各位媽媽,你地BB補奶粉用杯定系奶嘴




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


13#
發表於 13-5-29 08:41 |只看該作者

回覆:你們bb飲幾多安?

廿二日人仔。人奶三安半。兩小時一餐。奶粉3-4安。三小時一餐




大宅

積分: 2849


12#
發表於 13-5-29 08:14 |只看該作者

回覆:你們bb飲幾多安?

我囡5日人仔,出世3.81kg,依家已食4安,15分鐘食晒。昨天去健康院有3.96kg。




子爵府

積分: 13161

BK Milk勳章


11#
發表於 13-5-29 06:09 |只看該作者

回覆:你們bb飲幾多安?

我仔就黎滿月都係最多飲4安, 仲要餐餐飲足一個鐘


男爵府

積分: 6201


10#
發表於 13-5-28 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sheung1126+於+13-05-28+發表

原帖由 Dordormummum 於 13-05-28 發表
我b出世3.75kg. 今日day 10. 番健康院, 已經有3.09kg喇. 醫生話ok
寫錯. 係出世2.75kg. Day 10 3.09kg




別墅

積分: 718


9#
發表於 13-5-28 22:00 |只看該作者

回覆:你們bb飲幾多安?

我個仔出世3・95kg。出院3・82kg。10日人仔去健康院都係得4・05kg。而家大部份時間係人奶補加奶粉 4oz。只係凌晨時分就全奶粉,都係4oz。
其實我都想知佢而家增磅有幾多




大宅

積分: 2322


8#
發表於 13-5-28 19:15 |只看該作者

引用:BB+21日人仔,半人奶半奶粉。人奶每兩小時一

原帖由 CurryNgai 於 13-05-28 發表
BB 21日人仔,半人奶半奶粉。人奶每兩小時一次,奶粉飲三安,每三小時一次
呢兩日好似食極不飽咁, ...
想問如果佢食極唔飽,你地會唔會補粉到佢飽為止?




男爵府

積分: 6201


7#
發表於 13-5-28 18:28 |只看該作者

引用:你地就好啦,阿B食咁多我仔16日人仔,都係

原帖由 sheung1126 於 13-05-28 發表
你地就好啦,阿B食咁多
我仔16日人仔,都係半人奶半奶粉
人奶2小時一次,40-60ML (因為我係得咁多 ...
我b出世3.75kg. 今日day 10. 番健康院, 已經有3.09kg喇. 醫生話ok




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-5-28 18:06 |只看該作者
你地就好啦,阿B食咁多
我仔16日人仔,都係半人奶半奶粉
人奶2小時一次,40-60ML (因為我係得咁多,但都要食半個鐘先食得晒)
奶粉2個半鐘一次,最多都係食得60ML
仲要次次食到40ML就停,要我地係咁迫佢,先用半個鐘食得晒
佢出世2.79KG,11日人仔去健康院都係得2.8X KG
連0.1KG都唔夠,後日又要返健康院,我真係好驚佢冇乜重過

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo