2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 153


1#
發表於 13-5-30 23:43 |只看該作者
阿仔大大聲講bb話,一日講不停,係咁叫人同佢傾計!


子爵府

積分: 10677

我的育兒心得勳章 想生BB熱投


6#
發表於 13-6-2 15:18 |只看該作者

回覆:阿仔大大聲講bb 話!

我女女都係咁,成日揾人玩,好攰....

吾意愛而不錮,尊而不評,同而不擾,邀而不迫,離而無怍,論而不責,助而無犯。得此相待,方互澤潤


子爵府

積分: 13621


5#
發表於 13-6-2 14:54 |只看該作者

回覆:PHBB 的帖子

我個仔都係




伯爵府

積分: 15180

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 HiPP勳章(2) 2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-6-2 08:14 |只看該作者

回覆:PHBB 的帖子

我囡一醒,就要玩玩具,或者傾偈
仲成日笑到kaka聲


3#
發表於 13-5-31 16:45 |只看該作者
回覆 PHBB 的帖子

Hello PHBB,您BB好精靈呀,睇住BB健 康地成長和進步,身為媽媽真係會好興奮! 依家BB無論視力、聽力每日都迅速發展緊,媽媽多D同佢傾計,多D叫佢個名係好好嫁 媽媽可以將個塊面靠近D BB,或者利用發聲嘅玩具,BB眼睛甚至頭會追蹤近距離移動嘅嘢,或者轉向聲源架。
我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


複式洋房

積分: 246


2#
發表於 13-5-31 04:36 |只看該作者
我bb都係ar ..佢2個月就開始成日un koko 我地..好似真係識講野咁..用d BB外星話tum到全屋上下鬼死咁開心~keke

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo