跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 512


1#
發表於 13-5-31 10:36 |只看該作者
我現在懷孕第一胎,99很希望我在大馬生,問了入境處extend visa 一定要在KL 做,大約兩星期,但因我住在新山,那豈不是我要大肚林Dum 坐長途巴士來來回回,因為入境處會收了我passport 所以我不可搭飛機..... 有冇jm聴過它們可以郵寄到我地址?


複式洋房

積分: 156


10#
發表於 13-6-8 13:59 |只看該作者

引用:回覆+emmababy0615+的帖子Which+area+u+sta

原帖由 EvaChw 於 13-06-08 發表
回覆 emmababy0615 的帖子

Which area u stay ?
我住係selangor,我係去shah alam的入境處整的。即日搞搭…你問下新山入境處可唔可以整,無理由要去KL咁遠…


複式洋房

積分: 156


9#
發表於 13-6-8 13:56 |只看該作者

引用:回覆+Jess_L+的帖子乜佢唔會收你passport+?

原帖由 EvaChw 於 13-06-08 發表
回覆 Jess_L 的帖子

乜佢唔會收你passport ? 咁佢之後比D乜你證明你已extend ? 我以為會好似香港咁做完貼 ...
係會貼張野係passport, 不過整extend係即日搞掂,如果你下午整,最多隔日就可以拎返啦!唔會收好耐ga


大宅

積分: 1707


8#
發表於 13-6-8 12:21 |只看該作者
回覆 EvaChw 的帖子

冇wor, 佢地冇keep過我本passport, 佢地唔需要keep住我本passport佢地都可以繼續起我背後process, 到visa ready既時候, 我咪拎番本passport去俾佢地貼張sticker上去lor。
跟住每次extend visa都係即日搞掂


別墅

積分: 512


7#
發表於 13-6-8 11:13 |只看該作者
回覆 emmababy0615 的帖子

Which area u stay ?


別墅

積分: 512


6#
發表於 13-6-8 11:11 |只看該作者
回覆 Jess_L 的帖子

乜佢唔會收你passport ? 咁佢之後比D乜你證明你已extend ? 我以為會好似香港咁做完貼張嘢在你passport 裏面添?!


大宅

積分: 1707


5#
發表於 13-6-3 16:00 |只看該作者
邊個收左你本PASSPORT? 新山入境處定KL入境處?

為乜事佢地會收左你本PASSPORT? 我整咁多次visa無人收過我本PASSPORT。


複式洋房

積分: 156


4#
發表於 13-6-3 13:49 |只看該作者

引用:我現在懷孕第一胎,99很希望我在大馬生,問

原帖由 EvaChw 於 13-05-31 發表
我現在懷孕第一胎,99很希望我在大馬生,問了入境處extend visa 一定要在KL 做,大約兩星期,但因我住在新 ...
仲有點解你出境會收你passport?


複式洋房

積分: 156


3#
發表於 13-6-3 13:48 |只看該作者

引用:我現在懷孕第一胎,99很希望我在大馬生,問

原帖由 EvaChw 於 13-05-31 發表
我現在懷孕第一胎,99很希望我在大馬生,問了入境處extend visa 一定要在KL 做,大約兩星期,但因我住在新 ...
如果你已經係大馬註冊結婚左,應該可以係自已果區的入境事務處extend visa,我果時都係自已住果區extend的,唔使一定去KL吧!


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


2#
發表於 13-6-2 16:07 |只看該作者

回覆:有冇香港媽媽曾在大馬 extend visa

無agent使咩?新山外勞咁多,應該有架,你去問下啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo