2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   13


複式洋房

積分: 343


1#
發表於 13-5-31 10:36 |只看該作者
如題, 雖然未開始煲, 但都想學定旁身, THX THX~~


男爵府

積分: 5314


29#
發表於 13-7-30 17:54 |只看該作者

回覆:justinchui 的帖子

D 菜煮咁耐唔係咁好嘛?? 書仔教煮菜都係碌佢一兩分鐘


別墅

積分: 787


28#
發表於 13-7-29 17:16 |只看該作者
我都係用真空杯焗米一兩個鐘, 然後加菜蓉,肉落個燉盅燉一個半鐘, 咁就會好靚KA LA....個燉盅係坐月時我用的, 而家用黎做粥仔, perfect


男爵府

積分: 8510


27#
發表於 13-7-28 12:30 |只看該作者
BB七個月, 啲米煲爛晒, 其實仲洗唔洗磨? 要磨好煩~~


複式洋房

積分: 220


26#
發表於 13-7-20 23:08 |只看該作者
stay the rice in hot water over night.
Then I just cook the rice for an hour to become very nice congee.


男爵府

積分: 5314


25#
發表於 13-7-20 22:06 |只看該作者

回覆:hehehahapig 的帖子

我今日都試煲粥仔加甘荀蓉(甘荀蓉尋日食剩做左冰粒) , 我浸左d 米幾個鐘,再煲佢20分鐘,途中加甘荀冰粒,之後用個網磨成糊! 阿女食晒成碗
1374329186842.jpg


大宅

積分: 4453


24#
發表於 13-7-20 11:56 |只看該作者
夜晚洗左米, 將米雪入冰霜, 第二日煲時就好好好棉架啦.


複式洋房

積分: 115


23#
發表於 13-7-18 21:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viton+於+13-07-14+發表十幾

原帖由 mrs.cool 於 13-07-14 發表
我開杯倒出黎時已經成粥,煲左十幾分鐘收收水就已經好綿,仲要係白米溝左1/3紅米,篩完好滑下!
Thx thx




複式洋房

積分: 115


22#
發表於 13-7-15 11:06 |只看該作者

回覆:belgiumchoco 的帖子

我用暖杯焗3粒鐘,通常食上一餐時焗定下餐,焗完已經開晒花,再放煲煮,用"lay\"磨




伯爵府

積分: 15758


21#
發表於 13-7-15 10:57 |只看該作者

回覆:mrs.cool 的帖子

thank you




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


20#
發表於 13-7-15 10:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.cool+於+13-07-15+發表唔

原帖由 belgiumchoco 於 13-07-15 發表
如果焗3,4個鐘得唔得?
幾個鐘唔知開花未,但米焗過浸過,點都會快煲成粥,都慳到時間啦!


伯爵府

積分: 15758


19#
發表於 13-7-15 09:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+belgiumchoco+於+13-07-14+發

原帖由 mrs.cool 於 13-07-15 發表
唔會喎,我第二朝倒出黎仲暖架!
如果焗3,4個鐘得唔得?




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


18#
發表於 13-7-15 00:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.cool+於+13-07-14+發表我

原帖由 belgiumchoco 於 13-07-14 發表
夏天焗成晚會唔會"縮"?
唔會喎,我第二朝倒出黎仲暖架!


伯爵府

積分: 15758


17#
發表於 13-7-14 21:42 |只看該作者

引用:我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱

原帖由 mrs.cool 於 13-07-14 發表
我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱,放米再落熱水(煲滾)去焗,第二朝已經開晒花,倒落煲煲返十零 ...
夏天焗成晚會唔會"縮"?




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


16#
發表於 13-7-14 15:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.cool+於+13-07-14+發表我

原帖由 viton 於 13-07-14 發表
十幾分鐘咁快,我煲多一個鐘,我第一次唔識就咁煲,煲了兩個半鐘
我開杯倒出黎時已經成粥,煲左十幾分鐘收收水就已經好綿,仲要係白米溝左1/3紅米,篩完好滑下!
1373785636974.jpg


男爵府

積分: 5381


15#
發表於 13-7-14 14:26 |只看該作者

引用:我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱

原帖由 mrs.cool 於 13-07-14 發表
我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱,放米再落熱水(煲滾)去焗,第二朝已經開晒花,倒落煲煲返十零 ...
十幾分鐘咁快,我煲多一個鐘,我第一次唔識就咁煲,煲了兩個半鐘




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


14#
發表於 13-7-14 05:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kitty-lala+於+13-06-04+發表

原帖由 Handsomewoman 於 13-07-13 發表
妳地用咩煲來煲架?
我用瓦煲仔


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


13#
發表於 13-7-14 05:35 |只看該作者

回覆:有無人知點煲粥煲到好綿呀

我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱,放米再落熱水(煲滾)去焗,第二朝已經開晒花,倒落煲煲返十零分鐘已經好綿


男爵府

積分: 8510


12#
發表於 13-7-13 21:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hehehahapig+於+13-06-03+發

原帖由 Kitty-lala 於 13-06-04 發表
9個字度喇。因為我bb只係啱啱開始食,仲未加其他食物落去。
我見過其他媽媽分享,d菜蓉,肉蓉可以雪做冰粒 ...
妳地用咩煲來煲架?


複式洋房

積分: 343


11#
發表於 13-6-4 09:52 |只看該作者
回覆 Kitty-lala 的帖子

THX THX

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo