論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3883


1#
發表於 13-6-1 10:49 |只看該作者
前後等了2個,最終都話屋企有事不來! 唔通屋企要照顧小孩、一隻狗和兩位會行會走的兩老,d工人都唔肯做? 都唔知仲要等幾耐至得? 發顛了!




公爵府

積分: 29663


52#
發表於 13-6-13 22:25 |只看該作者
Tami 發表於 13-6-13 11:42
回覆 wynsie0307 的帖子

我仲慘,仲哂工人吾會揀的死穴
咁你呢份工又真係幾蝦人做喎!

點評

Tami  有一次有個完約工人嚟見工,返去同agent講間屋太大吾做  發表於 13-6-17 09:42


公爵府

積分: 29663


51#
發表於 13-6-13 22:22 |只看該作者
nonofyrbusiness 發表於 13-6-13 09:57
係咪間屋5000尺呢
唔係咁大,一千五、六百呎左右,三間房,半山區,好近中環架,只係服侍兩個大人都冇乜人肯做!!


禁止訪問

積分: 1013


50#
發表於 13-6-13 12:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1013


49#
發表於 13-6-13 12:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1013


48#
發表於 13-6-13 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3967


47#
發表於 13-6-13 11:42 |只看該作者
回覆 wynsie0307 的帖子

我仲慘,仲哂工人吾會揀的死穴
1) 3 個小朋友
2) 有狗
3) 有兩個工人
4) 無獨立房比工人
好似登天甘難


禁止訪問

積分: 1575


46#
發表於 13-6-13 09:57 |只看該作者

回覆:jellomama 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 131


45#
發表於 13-6-12 14:56 |只看該作者
其實有冇網上搵工嘅印姐呢?

無奈地我只可以請印姐,因為屋企有人唔識英文難溝通。但依家啲工人真係激死,有啲唔願湊NB、BB,其實小朋友都話唔LIKE,有啲唔照顧老人家,有啲嫌你住嘅地方唔係市區,有啲先生太太已經退休,仔女大晒,但因為僱主會留家又唔鍾意,真係唔知佢哋想做乜囉?!


大宅

積分: 2612


44#
發表於 13-6-8 19:51 |只看該作者

回覆:好慘呀! 請不到工人!

我個印四月時話要回家嫁人resign,我好徬徨无人幫湊bb,我用了三天walk in 大公司揾人 (全是斷約的,太急揾唔到完約),我第三天已請到位菲傭,印姐第四日話如果我比佢半個月假,佢就不resign,我話太遲了已比了agent fee and signed contract.....


大宅

積分: 4230


43#
發表於 13-6-8 19:34 |只看該作者

引用:Quote:wynsie0307+發表於+13-6-1+10:49+前

原帖由 jellomama 於 13-06-03 發表
我親戚(退休健康長者),只係兩個人,屋企有工人房。佢哋去 agency 度,個 agent 都同佢講話佢份工唔會有 ...
真係叫佢地食k. 如果政府对老和幼加多些配套。根本冇需要工人


伯爵府

積分: 15502


42#
發表於 13-6-8 01:10 |只看該作者
wynsie0307 發表於 13-6-1 10:49
前後等了2個,最終都話屋企有事不來! 唔通屋企要照顧小孩、一隻狗和兩位會行會走的兩老,d工人都唔 ...
我同老公兩個人,加三隻狗,都請唔到呀,行咗20間A準,足足搵咗10個月先請到咋。


大宅

積分: 4803

陪月勳章


41#
發表於 13-6-6 09:54 |只看該作者

引用:前後等了2個,最終都話屋企有事不來!+唔通

原帖由 wynsie0307 於 13-06-01 發表
前後等了2個,最終都話屋企有事不來! 唔通屋企要照顧小孩、一隻狗和兩位會行會走的兩老,d工人都唔 ...
請印傭超難,我都發散左十幾個朋友介紹既agent先搵到個有hk經驗湊b,依家請工人難過自己搵工,想請個好既又難過中六合彩




男爵府

積分: 5616


40#
發表於 13-6-6 08:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小B女+於+13-06-06+發表個人

原帖由 happybobobaby 於 13-06-06 發表
同意。姐姐話唔想俾多agency fee, 所以都放上網搵新工。我之前maid 賠一個月即走,我搵了三weeks,剛簽了個 ...
我之前個maid 係海外,連續兩個都係做了三個月佢賠錢走,因為home sick,當然可能係來旅遊⋯所以我無晒信心請海外⋯




男爵府

積分: 5616


39#
發表於 13-6-6 08:52 |只看該作者

引用:個人認為agent介紹和網上找工人,風險一樣

原帖由 小B女 於 13-06-06 發表
個人認為agent介紹和網上找工人,風險一樣大!但自己找就慳了agent fee!你上geoexpat 啦!好多工人找工,大 ...
同意。姐姐話唔想俾多agency fee, 所以都放上網搵新工。我之前maid 賠一個月即走,我搵了三weeks,剛簽了個完約⋯初時係好灰,不停send SMS ,好似自己搵工噤,大大話話send了 50個以上,當然只send一D你都OK個D,可能只有5、6個覆你見⋯我都比較喜歡這樣搵完約!

我家3大2超小,send SMS 時盡量比佢知重點或優點,可放Sunday 等等,願做者會call back再取捨




已刪除用户

積分: 4040


38#
發表於 13-6-6 08:12 |只看該作者

回覆:labellecat@bb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-6-6 05:05 |只看該作者

回覆:好慘呀! 請不到工人!

咁我都算好彩3大兩細 (16&2.5)都有海外請到 佢都係bb就黎返學所以要搵錢 但見樓上嘅jm話得一個小朋友響屋企都搵唔到 咁就好奇怪 agent話好多都會做 不過我曾經響街見兩個印 一個帶住細路仔陪佢入銀行提款俾另一個 另一個睇住個細路仔 俾左錢另一個就講 我都係鍾意湊老人家 細路咁麻煩咁話 佢地真係打工皇帝


大宅

積分: 3802


36#
發表於 13-6-6 00:42 |只看該作者
其實都幾搞笑.... 如果屋企2公婆 (返工) + 湊一個B 都冇"公主"肯做,其實我好question 屋企要咩background 對佢地黎講先叫"筍工"?

香港普通屋企可以有幾大? 如果淨係得2公婆就搵鐘點啦~ 梗係有小朋友先請姐姐架喇....!!!! 真係short short 地


複式洋房

積分: 131


35#
發表於 13-6-5 22:22 |只看該作者
回覆 Minnie2010 的帖子

唔係掛,你咁講我好驚,我都急緊搵工人,真係好灰。


複式洋房

積分: 131


34#
發表於 13-6-5 22:19 |只看該作者
回覆 小B女 的帖子

點網上搵同 interview 呀?甩底機會咪仲大?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo