美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 1287


1#
發表於 13-6-10 20:06 |只看該作者
成日係街聞到有人塗一隻好香嘅香水我相信係好popular嘅牌子,種味好清但再又不是水果味又不是花香味我都不知怎形容,我已周圍去試找但始終都不似我想要那種!有無人可以幫下我?




大宅

積分: 3070


75#
發表於 13-6-21 20:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqbaby8288+於+13-06-21+發表

原帖由 lovelykitty 於 13-06-21 發表
佢喺台灣訂返嚟
吾通香港已經買吾到??




珍珠宮

積分: 42987


74#
發表於 13-6-21 19:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovelykitty+於+13-06-13+發

原帖由 qqbaby8288 於 13-06-21 發表
請問邊度有得賣??好想買
佢喺台灣訂返嚟




大宅

積分: 3070


73#
發表於 13-6-21 19:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ANNATERA+於+13-06-12+發表真

原帖由 lovelykitty 於 13-06-13 發表
有個朋友又係好like
請問邊度有得賣??好想買



大宅

積分: 2432


72#
發表於 13-6-16 19:53 |只看該作者

引用:Quote:righteous+發表於+13-6-14+19:50+剛

原帖由 kit2004 於 13-06-16 發表
我用緊爽身粉味.好香
Send错


大宅

積分: 2432


71#
發表於 13-6-16 19:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ANNATERA+於+13-06-12+發表係

原帖由 hellokitty1013 於 13-06-16 發表
我去屋企附近莎莎問, 佢地話已經冇賣好耐, 你係邊間莎莎買得到?
報告:係TST問過好多間,莎莎、卓悦、金英、化粧城,雅施,clourmix都無貨


大宅

積分: 2432


70#
發表於 13-6-16 19:50 |只看該作者

引用:Quote:righteous+發表於+13-6-14+19:50+剛

原帖由 kit2004 於 13-06-16 發表
我用緊爽身粉味.好香
報告:係TST問過好多間,莎莎、卓悦、金英、化粧城,雅施,clourmix都無貨


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


69#
發表於 13-6-16 16:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qlokpig+於+13-06-12+發表不

原帖由 Elisabetta 於 13-06-12 發表
咁會唔會係narsiso?
我至愛!不算多人用,感覺成熟D!


大宅

積分: 1616


68#
發表於 13-6-16 16:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+didiau+於+13-06-14+發表呢隻

原帖由 garsonmama 於 13-06-15 發表
你係咪都用narsiso?我都用粉紅色果支,但半日就冇乜味
係呀!粉红色我都有支,放喺到好少用!黑色正好多


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


67#
發表於 13-6-16 15:33 |只看該作者
righteous 發表於 13-6-14 19:50
剛剛係卓越問sale哥哥,佢介紹左依支俾我,陣味勁似爽身粉,話last到8hrs,做緊特價$348/100ml,仲送左盒仔爽 ...
我用緊爽身粉味.好香


男爵府

積分: 9857

畀面勳章


66#
發表於 13-6-16 14:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby_happy+於+13-06-12+發表

原帖由 ANNATERA 於 13-06-12 發表
係呀!我都用左完第3支了,又要再買。
我去屋企附近莎莎問, 佢地話已經冇賣好耐, 你係邊間莎莎買得到?


男爵府

積分: 7364


65#
發表於 13-6-15 21:26 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

咩咩still幾錢吖?


大宅

積分: 2913


64#
發表於 13-6-15 16:16 |只看該作者

引用:莎sa有隻叫咩咩still嘅香水,樽頸有隻大鑽

原帖由 baby_happy 於 13-06-11 發表
莎sa有隻叫咩咩still嘅香水,樽頸有隻大鑽介子㗎,好清香,強力推介。

...
我有用,正


別墅

積分: 854


63#
發表於 13-6-15 00:58 |只看該作者

引用:呢隻我都用開,超特別好香!用左6,7支了!

原帖由 didiau 於 13-06-14 發表
呢隻我都用開,超特別好香!用左6,7支了!粉红色果支反而我覺得陣味留唔耐好快冇!

...
你係咪都用narsiso?我都用粉紅色果支,但半日就冇乜味




大宅

積分: 3186


62#
發表於 13-6-14 19:51 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

送的爽身粉,都有12g
myphoto.jpg




大宅

積分: 3186


61#
發表於 13-6-14 19:50 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

剛剛係卓越問sale哥哥,佢介紹左依支俾我,陣味勁似爽身粉,話last到8hrs,做緊特價$348/100ml,仲送左盒仔爽身粉俾我
myphoto.jpg




大宅

積分: 1616


60#
發表於 13-6-14 00:09 |只看該作者

回覆:Elisabetta 的帖子

呢隻我都用開,超特別好香!用左6,7支了!粉红色果支反而我覺得陣味留唔耐好快冇!


大宅

積分: 2300


59#
發表於 13-6-13 22:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qlokpig+於+13-06-12+發表不

原帖由 Elisabetta 於 13-06-12 發表
咁會唔會係narsiso?
我都剛買左支黑色。。正


男爵府

積分: 9104


58#
發表於 13-6-13 21:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viennawong+於+13-06-13+發表

原帖由 kikiho14 於 13-06-13 發表
我買左love Chloe, 又係好快無味,我而加用嬌蘭little black dress都last得ok耐
但我支chloe 同名冇問題喎!!朝早噴,放工都仲有少少!但支see by chloe就朝早噴,返到公司已聞唔到!!


禁止訪問

積分: 5046


57#
發表於 13-6-13 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kikiho14+於+13-06-13+發表一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo