自由報料

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3379


1#
發表於 13-6-11 12:16 |只看該作者



今日行入屈臣氏見到有冇人用過?
阿嫂開肚生嘅,想買嚟消滅咗條疤


侯爵府

積分: 20453

MommyPanel勳章


50#
發表於 13-7-7 01:41 |只看該作者

引用:用咗四個月疤痕敵唔得,轉咗用mepiform個幾

原帖由 lwsyvonne 於 13-07-07 發表
用咗四個月疤痕敵唔得,轉咗用mepiform個幾月,一用即刻好明顯平咗幼咗,依家繼續用,希望攪到見唔到條痕為 ...
請問在那裡買?幾錢?




複式洋房

積分: 315


49#
發表於 13-7-7 01:22 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

用咗四個月疤痕敵唔得,轉咗用mepiform個幾月,一用即刻好明顯平咗幼咗,依家繼續用,希望攪到見唔到條痕為止!




男爵府

積分: 5512


48#
發表於 13-7-6 21:32 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

傷口只是平平的一條線。雖然我喺政府醫院開刀,但比起其他朋友既傷口平得多!





公爵府

積分: 25898

陪月勳章


47#
發表於 13-7-6 18:13 |只看該作者

引用:It\'s+work+for+me!! +

原帖由 HaChu 於 13-06-24 發表
It's work for me!!
點work 法?!無哂疤?


大宅

積分: 4511

畀面勳章


46#
發表於 13-7-6 17:08 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

我開刀生完一年,依家先用會唔會太遲呀


複式洋房

積分: 257


45#
發表於 13-7-6 16:22 |只看該作者
回覆 Mrs.chu88 的帖子

請問最細塊夠用嗎


男爵府

積分: 5512


44#
發表於 13-6-24 23:43 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

It\'s work for me!!




大宅

積分: 3379


43#
發表於 13-6-24 18:04 |只看該作者
a!b@c# 發表於 13-6-24 16:25
我用過,無效兼反效果
我阿嫂最後去藥房買咗嚟用用緊一個禮拜啦~
佢話覺得突出條疤係有平咗d wor~


子爵府

積分: 11428

畀面勳章


42#
發表於 13-6-24 16:25 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

我用過,無效兼反效果




別墅

積分: 602


41#
發表於 13-6-24 14:42 |只看該作者
tssy 發表於 13-6-17 20:36
呢D冇鬼用
我用咗又ok wor~會唔會係用法錯咗??


伯爵府

積分: 18048


40#
發表於 13-6-17 20:36 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

呢D冇鬼用




大宅

積分: 1666


39#
發表於 13-6-17 20:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mrs.Fung+於+13-06-13+發表醫

原帖由 大小豬 於 13-06-13 發表
請問你喺私家生還是政府開刀?可以要求切走去呀?
是私家醫院醫生主動話可以幫我的^^



0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


大宅

積分: 3077


38#
發表於 13-6-13 23:17 |只看該作者

引用:醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二

原帖由 Mrs.Fung 於 13-06-13 發表
醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二個時,醫生幫我切咗凸出來果d增新肉
依家好 good :happy ...
請問你喺私家生還是政府開刀?可以要求切走去呀?


大宅

積分: 1666


37#
發表於 13-6-13 22:52 |只看該作者
回覆 Rally 的帖子

生多件.....很簡單, 但教各養就不是說咁易

0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


大宅

積分: 2459


36#
發表於 13-6-13 16:32 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

藥房買平好多




大宅

積分: 2459


35#
發表於 13-6-13 16:31 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

我依家都用緊,但係成日都會甩,你地有冇咁嘅情況




大宅

積分: 3379


34#
發表於 13-6-13 15:41 |只看該作者
Mrs.Fung 發表於 13-6-13 13:52
醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二個時,醫生幫我切咗凸出來果d增新肉
依家好 good :happy ...
即係如果冇效嘅話我叫阿嫂生多件咁解?XDDDDDD


大宅

積分: 1666


33#
發表於 13-6-13 13:52 |只看該作者

回覆:chaubb424 的帖子

醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二個時,醫生幫我切咗凸出來果d增新肉
依家好 good



0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


男爵府

積分: 6058


32#
發表於 13-6-13 13:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cco_occ+於+13-06-12+發表我

原帖由 Mrs.Fung 於 13-06-13 發表
Me too, even 易利妥也無效
你一日用幾耐?
我沖涼就貼,第二日沖涼先除




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo