婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 4036


1#
發表於 15-12-13 16:43 |只看該作者
350 克,美孚交收
myphoto.jpg




大宅

積分: 3753


1#
發表於 13-6-11 15:07 |只看該作者
極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日叫我同c6埋單睇見2隻菠蘿雞就火滾!

點評

mamagering  我叔仔都係咁,次次一家人出去都係c6比,唔好話比,夾都唔會  發表於 13-6-24 16:25


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


30#
發表於 13-6-26 16:02 |只看該作者
我家叔仔姑仔都係咁~

所以決定左 唔再同佢地一起同6299吃飯 ! 要既就分開吃


禁止訪問

積分: 3155


29#
發表於 13-6-26 15:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 433


28#
發表於 13-6-26 14:14 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

我有個衰叔仔又有個衰姑奶兩個都問我c6摞錢又無比家用,姑奶仲擺個女返哩養但無比家用叔仔做親生意都蚀唔知問我c6摞左幾多錢,有時真係好想我奶奶無生過佢地


禁止訪問

積分: 245


27#
發表於 13-6-25 22:39 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18300


26#
發表於 13-6-24 20:23 |只看該作者

引用:Quote:helenj+發表於+13-6-11+15:07+極品叔

原帖由 rebeccalo 於 13-06-11 發表
你都好D , 我叔仔同老婆重過份 , 我 ,
叔仔係大陸住 ,有個b6老婆 , 生左個仔 , 我叔仔成曰話做生 ...
分分鐘攞埋尼貼叔仔!


大宅

積分: 4096


25#
發表於 13-6-24 16:23 |只看該作者
helenj 發表於 13-6-11 15:07
極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日叫我同c6埋單睇見2隻菠蘿雞就火滾! ...
一模一樣最cheap 係連同兩老食餐飯都要繞埋雙手等兩老請
兩條友有份工, 兩老退左休

痴飲痴食都算, 連日用品都順手牽羊


複式洋房

積分: 382


24#
發表於 13-6-24 15:27 |只看該作者
h


大宅

積分: 2944


23#
發表於 13-6-12 11:19 |只看該作者
咁 xx 都有! 俾我一定出聲鬧! 因為我係出名惡家嫂! 哈哈哈!


男爵府

積分: 7514


22#
發表於 13-6-12 11:07 |只看該作者

引用:我C6個大哥大嫂都係咁架!!!有次大哥叫飲

原帖由 Zoezone 於 13-06-11 發表
我C6個大哥大嫂都係咁架!!!
有次大哥叫飲茶,因為佢外父外母黎,
個個到齊飲茶啦,大哥全程針茶只針比自 ...
係精乜邊咋卦!!我叔仔又係老馮,同C6一家食親飯都唔俾錢


大宅

積分: 1442


21#
發表於 13-6-12 10:06 |只看該作者
有大食大
i used to pay as well


別墅

積分: 904


20#
發表於 13-6-12 10:03 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

其實AA制就最好,我地就按家庭數目平分




大宅

積分: 4106


19#
發表於 13-6-12 00:43 |只看該作者
chunhinbb 發表於 13-6-11 21:30
下次食飯,用一家人既單位黎計,有幾多家人就除幾多份長老級別唔計,無得到佢賴皮

...
這方法最好,即場每家攞錢出黎夾,佢扮傻你地咪又扮傻,大家一齊叫佢比錢。


大宅

積分: 1203


18#
發表於 13-6-11 21:30 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

下次食飯,用一家人既單位黎計,有幾多家人就除幾多份長老級別唔計,無得到佢賴皮


大宅

積分: 4007


17#
發表於 13-6-11 20:14 |只看該作者

回覆:極品叔仔和弟婦

可以唔叫埋佢地一齊食嗎?




水晶宮

積分: 63645

hashtag影視迷勳章


16#
發表於 13-6-11 20:12 |只看該作者

引用:我哋唔同住正所謂一家一主,叔仔係我c6細老,

原帖由 helenj 於 13-06-11 發表
我哋唔同住正所謂一家一主,叔仔係我c6細老,弟婦即係c6細老老婆,之前同佢老婆講左話一人一次請佢話好無所謂 ...
呢d人面皮真厚……


大宅

積分: 3753


15#
發表於 13-6-11 19:57 |只看該作者
大姑9話做人識做,你請我請你一人一次好公平,只會食人野不要得,仲攪笑一樣野就係99問我,係細嫂(弟婦)係咪落錯注當時聽唔明(落錯注),原來細嫂(弟婦)以為這戶人家肯定好有$,因為大姑9有2層樓係手,個99肯定好有米啦,叔仔又係孻仔實會比$佢買樓,點知一個都無話借比佢哋,和我們這一家,99諗佢肯定好失望啦,佢都攪錯曬這家個個都係自力更生,(弟婦)之前同我講99唔借$比佢哋買樓,只會借比大姑9仲無計息喎,我就同佢講99的$佢喜歡比邊個人,我同你無權過問,佢話99篇心喎,我心諗你又佢好好咩,食飯都叫99埋單,人心不足蛇吞象! 講呢個弟婦講足3日3晚都講唔完呀!


複式洋房

積分: 349


14#
發表於 13-6-11 19:30 |只看該作者

引用:極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日

原帖由 helenj 於 13-06-11 發表
極品叔仔和弟婦次次出來飲茶都唔埋單,成日叫我同c6埋單睇見2隻菠蘿雞就火滾! ...
我會出聲,即刻計跟住講每位幾多錢!唔係厚面皮厚度唔俾下話?




大宅

積分: 3753


13#
發表於 13-6-11 17:27 |只看該作者
我哋唔同住正所謂一家一主,叔仔係我c6細老,弟婦即係c6細老老婆,之前同佢老婆講左話一人一次請佢話好無所謂喎,到埋單見佢完全無反應我可以點做, 衰到叫埋工人黎食7咁食,佢屋企好似無飯開咁,我99無鬼用只係佢後面講激死,我99話佢講野無句真,永遠攞人著數喎,呢2隻菠蘿雞返去6299屋企食飯,佢下午就返話落去飲茶我99以為佢2公婆請佢2個老人家飲茶,到埋單唔埋,最後62埋,99話好多次係咁啦,又有1 次仲離譜食晚飯叫99埋單,99話點解要我埋,佢話唔係有大食大,99個頭出煙,我養到你咁大仲要我埋單,我都無收入,我只係收你$500買野食另外$500家用,仲要我埋單,仲請埋你老婆食有無攪錯左,所以姑9和姑仔都怕左呢2隻菠蘿雞,全屋企不歡迎佢哋返來,只係62歡喜的.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo