美容扮靚

跳至

首頁
12345...85

尾頁
   537


大宅

積分: 3032


1#
發表於 13-6-11 15:13 |只看該作者
本帖最後由 Catsan 於 13-7-10 18:04 編輯

各位請唔好再喺度問夾單,share運費 或 我有野g, 有無人有嘢買等字眼!
版主已出警告,如果大家想呢個post可以keep落去請幫幫手
另外多謝各Jm, 我呢排較忙,少睇post, 請大家幫幫手!
請大家善用pm功能~此post係集中討論用後感~唔係求夾單~

各位分享時請講明自己咩野skin type, 咁其他JM可因應自己skin type買~

最近見好多人都出Post問Whoo既野, 包括以前我自己在內~~
我自己都係o係呢度睇完feedback g左Whoo黎用

所以見有時有d問題每兩日又有JM想買Whoo黎試果時又問一樣既問題, 就想開個post習中討論~
因為我只係G左下面果D, 有D仲未開始用...所以俾唔到意見, 同埋如果我有錯, 各位JM請話我知~~

Thanks "vickylpy2", #21 & #22 有教學點去GMARKET買

我係外油內乾, T ZONE超油, 超敏感肌

美白系列:
chloe666 : 我用左一個月,D班真系淡左
po0987 : 試左啦三日美白膏啦較新既瘡印真係淡左!


拱辰享 雪系列 Whitening Skin Balancer
老實講, 我將佢當爽膚水咁用, 唔LUP, 好正

拱辰享 Whitening Intensive 美白膏
美白, 去班, 去印
近排有JM用黎擦眼去黑眼圈, 我自己都試緊...但未見功效

美白系列 step
JP908 : 美白膏(Whitening intensive)應該係用美白乳液前用,最後應該係用美白水分膏(Whitening Moisture Cream)。
全條美白line程序係:
Cleansing Foam
Brightening Gel
Balancer
Essence
Whitening Intensive
Lotion
Whitening Moisture Cream

我係gmarket買貨裝內附說明書講嘅!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=7785880&pid=120558445&fromuid=945386

拱辰享 鹿茸面膜
*會發熱, 好多JM用秘貼打底, 再敷呢個MASK, 等佢發熱時, 秘貼精華深入皮膚
但都有JM話敷完後等毛孔擴張左再用秘貼會更哂收ruthccc : 鹿茸面膜...好用.....用完真係靚左......


秘貼:
Soon Hwan Essence 循環精華 (爽膚水前)
Ja Saeng Essence 自生精華 (爽膚水後) 好多JM話保濕好過循環
*聽JM講冇需要兩隻一齊用, 最多分開一早一晚用



明義享 綢緞膏 Sercet Court Cream
*敏感肌膚使用, 肌膚表面粗糙使用, 淡化消除痘印, 受損肌膚再生, 韓方中藥成份

明義享 萬能膏 All in One Cream

*去皺紋, 改善膚色, 增加肌膚彈性, 深入皮膚內部真皮層, 肌膚深層滋養, 肌膚回復新生

明義享 修護膏 Repair Cream
*過敏後迅速修復, 具鎮靜, 防敏, 消敏, 護理不當引起的皮膚受損或突發過敏, 淡化消除痘印

**明義享系列資料來自網上


天氣丹 華泫 Hwa Hyun Eye Cream
*Catrabbitc : 天氣丹ga華泫真係好正, 潤得黎唔笠
*Kathymamamei : 天氣丹華泫good good ,去到眼紋
*chitling17 : 我用華泫眼霜去眼紋都好好,淡了很多,已訂還幼,看看是否更好,現在等收貨!





以下係各JM報料~~
lok1229 : 還幼眼霜 去紋正

Corney619 : 另外晚上有時用華炫面霜,sleeping mask or All in one. 如果有痘痘時用Repair cream

tallgirl810 : 我用還幼眼霜,刮痧面膜,鹿茸面膜,美白精华,秘貼,水份精华,好正


小草王道 : 我第2晚用完黃色條line, 訓醒塊面都係無出油架, 塗個時都有少少lup既feel, 不過都好快吸收, 同埋我又開行冷氣 (我超怕熱)

omax : 拱辰享 In Yang Sleeping Repair - 另外你都可以試下佢隻sleeping mask.我之前用過一次,都唔錯架!第二朝皮膚好滑.不過衰在瞓瞓下會感覺到d mask出水唔會變乾.我鍾意側身瞓.所以搞到成晚都瞓得唔太好.可能我搽得多啩.............
拱辰享 Soo Yeon Essence - WHOO其中條LINE叫"水"佢既精華好正!主要係保濕! 水研那隻精華?我本身係中性偏油,但我覺得ok.唔太"笠"又保到濕.




chitling17 : 今日收到還幼眼霜,今晚用了一次,感覺ok,皮膚很快吸引了,不lup!


ruthccc : 我自己之前G左黃色個條LINE......精華..眼..面..都有....覺得都係有點笠....晚上用好點....
G左水系列......好用....無咁笠....合早上....夏天用......GOOD>.


greenblee : 水硏系列香味重,唔啱我用


大囗妹 : 黄色系列我用吾到、太香


dummkopf : 呢隻唔錯,可以攞黎按摩時用又可以當sleeping mask用,幾個fd用過都話正。http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=7785880&pid=120538876&fromuid=945386


chitling17 : 報告下:我用還幼眼霜數日了,其實不lup,,沒有油脂粒,而且吸收很快,聞不到香料,效果感到比華玄更出色.有眼紋的jm,可以考慮試下無妨


tallgirl810
: Essential message mask 呢款係我至愛面膜,


chung816 : 率享成套,個洗面非常好,但面箱就立左啲,可能而家夏天,所以我訂左水試用
我剛用左鹿茸面膜,好正,full時好熱,之後變透明!而家洗左,上護膚品,好吸收



有好多JM話Y拍買還幼眼霜比GMARKET平, 但我唔知邊個seller, 大家可以自己去y拍搵


======================================


我自己最常訂呢間, 但佢d數量日日變, 學JM咁講, 日日好似睇股票咁睇佢
加上佢既delivery fee已經加到3000won了, 買滿30000won先有得free
就係我地呢班JM口中既黑店~~~呢間貨比較多款,但係佢既數量成日唔同,如果唔介意數量,係唔大問題。
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=242580286&pos_shop_cd=EN&pos_class_cd=90000004&pos_class_kind=T

其他JM推薦:
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=351751919



http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=244669654

http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=231253365

http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=129462991

我買左呢三間,出貨速度二至三日到到貨倉,但仲未收到,未知齊唔齊貨,但個數量一定抵過黑店好多,供各位參考~


鹿茸面膜 50包, 但量比較多
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=279507782

Whoo set裝
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=289978598&interest_group_no=10000

Whoo 鹿茸面膜貨
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=103524313&pos_shop_cd=RC&pos_class_cd=111111111&pos_class_kind=T



大宅

積分: 1145


1684#
發表於 15-4-29 13:19 |只看該作者
多謝分享


別墅

積分: 763


1683#
發表於 14-5-1 17:44 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun) #495

呂洗頭水呢?




別墅

積分: 763


1682#
發表於 14-5-1 12:13 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun) #495

鹿茸面膜無哂啦!e個post真利害





大宅

積分: 1556


1681#
發表於 14-5-1 10:13 |只看該作者

回覆:Catsan 的帖子

Thx




民房

積分: 16


1680#
發表於 14-5-1 07:04 |只看該作者
我今年32歲,敏感皮膚,想收鼻上毛孔,那條line 好d?
過兩日會去韓國,想去專櫃到買來試試……


民房

積分: 16


1679#
發表於 14-5-1 07:01 |只看該作者
我想問g market有沒有買家買多d可以包郵費??


別墅

積分: 538


1678#
發表於 14-2-16 03:25 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun) #495

今日收g貨,即開美白膏試。
搽完好似上咗層粉咁嘅感覺。白咗d
想知應該幾時用?當佢面霜咁用?




大宅

積分: 3189


1677#
發表於 14-2-8 19:33 |只看該作者

引用:我膚色比較暗啞偏黃極乾。係咪唔應該用天氣

原帖由 kittymakk 於 14-02-07 發表
我膚色比較暗啞偏黃極乾。係咪唔應該用天氣丹,要用美白呢?定可以日頭用天氣丹,夜晚用美白。請指教



...
我都想知



HI ! 我叫MATTSON 仔,


大宅

積分: 1809

BK Milk勳章


1676#
發表於 14-2-8 17:40 |只看該作者
回覆 tallgirl810 的帖子

HIHI, 想問水份精华係邊隻款?有無樣OR 名? THANKS


侯爵府

積分: 24112


1675#
發表於 14-2-8 17:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JESS-JESS+於+13-08-09+發表

原帖由 小草王道 於 13-08-09 發表
秘貼影唔到價錢
第一set係秘貼?


侯爵府

積分: 24112


1674#
發表於 14-2-8 17:20 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun)

秘貼有咩功效?


別墅

積分: 538


1673#
發表於 14-2-7 03:39 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun) #495

我膚色比較暗啞偏黃極乾。係咪唔應該用天氣丹,要用美白呢?定可以日頭用天氣丹,夜晚用美白。請指教




禁止訪問

積分: 11980


1672#
發表於 14-2-7 00:02 |只看該作者

引用:我用左around+一個幾月天氣丹華絃:1.balanc

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 285


1671#
發表於 14-2-6 18:16 |只看該作者

回覆:kittymakk 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 538


1670#
發表於 14-2-6 18:13 |只看該作者

引用:This+is+美白膏+ +

原帖由 fanshuiris 於 14-02-06 發表
This is 美白膏
咁係咪可以全面搽?




禁止訪問

積分: 285


1669#
發表於 14-2-6 18:06 |只看該作者

回覆:kittymakk 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11980


1668#
發表於 14-2-6 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 538


1667#
發表於 14-2-4 15:11 |只看該作者

引用:美白膏成日都賣晒,焗住去拍賣網買!

原帖由 garfield097 於 14-02-03 發表
美白膏成日都賣晒,焗住去拍賣網買!
美白膏係點樣架?




子爵府

積分: 11277


1666#
發表於 14-2-3 19:39 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun)

美白膏成日都賣晒,焗住去拍賣網買!


首頁
12345...85

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo