美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9412


1#
發表於 13-6-14 18:37 |只看該作者
本帖最後由 Carriewongcherr 於 13-9-25 21:52 編輯



伯爵府

積分: 19278


31#
發表於 13-6-18 00:00 |只看該作者

回覆:愛上〜Estée Lauder

我都用緊eye cream, anr ~~
1371484766285.jpg


男爵府

積分: 9412


30#
發表於 13-6-17 23:49 |只看該作者
回覆 yenyenlau 的帖子

眼產品,我冇用幾年,我眼敏感,一搽就痕,要睇醫生!
好彩我冇眼紋冇黑眼圈。


伯爵府

積分: 18887


29#
發表於 13-6-17 23:49 |只看該作者


男爵府

積分: 9412


28#
發表於 13-6-17 23:45 |只看該作者
回覆 hongbb1116 的帖子

買咗d護膚品啱用最開心


男爵府

積分: 9412


27#
發表於 13-6-17 23:41 |只看該作者
回覆 bananaGi 的帖子

hehe....


男爵府

積分: 5690


26#
發表於 13-6-17 10:38 |只看該作者

引用:

原帖由 Carriewongcherr 於 13-06-14 發表
本帖最後由 Carriewongcherr 於 13-6-14 22:16 編輯
你係咪有用眼精華?o唔ok?


子爵府

積分: 13583


25#
發表於 13-6-17 10:28 |只看該作者
我初初用啡樽都有起粒粒,我冇理佢, 停左一天, 再用, 又ok喎...依家d毛孔真係細左同滑左好多...哈哈..


珍珠宮

積分: 31726


24#
發表於 13-6-17 09:37 |只看該作者

回覆:Carriewongcherr 的帖子

係,搽5樣,仲會吸收就真係奇!係shop開行冷氣,更係爽!




珍珠宮

積分: 31726


23#
發表於 13-6-17 09:35 |只看該作者

回覆:aubmaki 的帖子

我第一次用啡樽時,都發敏感。佢成份好active... 如果有信心,你可以試多次,但小小,薄薄。




男爵府

積分: 9412


22#
發表於 13-6-17 00:26 |只看該作者
回覆 yenyenlau 的帖子

其實皮膚分好多種,唔係普通坊間講中性、乾性、油性、混合性、暗瘡皮膚甘少,其實要仔細分,係可以好多種,如果出粒粒,甘梗係唔好再用啦。有d牌子既sales 死撐,你死皮多吖、你m到吖,所以先出粒粒咋,我唔會信囉!廢話!
最正常論點,件護膚品啱用,都吸收晒啦!吸收唔到,生粒粒,咪代表唔啱用!
出去買護膚品,真係要小心,唔好信晒d sales 講。
我之前去另一牌子買cream,佢叫我搽gel cream+精華+精華面霜+營養面霜+鎖水面霜。
根本就係推產品,5樣野搽完,塊面都油淋淋啦!真係信佢一成都死,成面瘡冇說服力囉!


男爵府

積分: 5690


21#
發表於 13-6-16 17:43 |只看該作者

引用:回覆+aubmaki+的帖子甘佢d野就唔啱你皮膚用

原帖由 Carriewongcherr 於 13-06-16 發表
回覆 aubmaki 的帖子

甘佢d野就唔啱你皮膚用!
我都有用~夏天照用~混合性皮膚,咩性質皮膚用先ok?


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


20#
發表於 13-6-16 00:55 |只看該作者

引用:回覆+aubmaki+的帖子甘佢d野就唔啱你皮膚用

原帖由 Carriewongcherr 於 13-06-16 發表
回覆 aubmaki 的帖子

甘佢d野就唔啱你皮膚用!
所以咪無再用law〜〜〜




男爵府

積分: 9412


19#
發表於 13-6-16 00:47 |只看該作者
回覆 aubmaki 的帖子

甘佢d野就唔啱你皮膚用!


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


18#
發表於 13-6-16 00:44 |只看該作者

引用:回覆+aubmaki+的帖子你是混合性皮膚嗎?我

原帖由 Carriewongcherr 於 13-06-16 發表
回覆 aubmaki 的帖子

你是混合性皮膚嗎?我夏天用都會出粒,只可以冬天用
我中性加敏感皮膚




男爵府

積分: 9412


17#
發表於 13-6-16 00:29 |只看該作者
回覆 aubmaki 的帖子

你是混合性皮膚嗎?我夏天用都會出粒,只可以冬天用


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


16#
發表於 13-6-15 21:19 |只看該作者

回覆:愛上〜Estée Lauder

我幾年前用啡樽〜用咗幾日就出暗蒼同油脂粒〜




男爵府

積分: 9412


15#
發表於 13-6-15 20:56 |只看該作者
回覆 yucheung 的帖子



侯爵府

積分: 21465


14#
發表於 13-6-15 20:46 |只看該作者

引用:回覆+yucheung+的帖子如果唔係買佢最貴果條

原帖由 Carriewongcherr 於 13-06-15 發表
回覆 yucheung 的帖子

如果唔係買佢最貴果條line,$3000一個cream!
我有用佢啡色樽精華,冰感果支眼筆,仲有化妝品。


男爵府

積分: 9412


13#
發表於 13-6-15 20:36 |只看該作者
回覆 yucheung 的帖子

如果唔係買佢最貴果條line,$3000一個cream!
普通水份line ,$490有個cream都算抵,韓國牌子都要甘既價錢,韓國牌子越來越貴,又冇效果!

所以我寧願用Estée Lauder ,Lancôme !

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo