自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 3065


1#
發表於 13-6-16 18:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12853

育兒性格勳章


28#
發表於 13-6-16 23:45 |只看該作者

回覆:我想針耳洞!

阿女和9成同學都係Isabell穿耳,細心專業又有定期檢查耳仔服務,雖然貴咗啲但值得


男爵府

積分: 5250


27#
發表於 13-6-16 23:41 |只看該作者

回覆:我想針耳洞!

請問灣仔邊度有得針




子爵府

積分: 14454


26#
發表於 13-6-16 23:21 |只看該作者

回覆:我想針耳洞!

早排先帶囡囡去 Isabella穿耳,職員好細心,唔痛。帶了2個月左右都冇問題。可能是偏貴,但有保證。



珊瑚宮

積分: 112220

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


25#
發表於 13-6-16 23:14 |只看該作者

引用:我係isabellx+穿既,佢地專做穿耳的,全部

原帖由 jm1224 於 13-06-16 發表
我係isabellx 穿既,佢地專做穿耳的,全部用防敏感針,打左都唔覺
How much ar?


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


24#
發表於 13-6-16 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-06-16+發表用槍打

原帖由 siumeow 於 13-06-16 發表
請問咩叫古老方法?我媽細個,係個阿婆,用薑捽慶耳珠,然後“夾生”用尖錐鑽鑽鑽咁……好恐怖

...
我咪就係噤囉。。




大宅

積分: 3135


23#
發表於 13-6-16 22:59 |只看該作者

回覆:我想針耳洞!

我係isabellx 穿既,佢地專做穿耳的,全部用防敏感針,打左都唔覺




子爵府

積分: 14487

叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章


22#
發表於 13-6-16 22:53 |只看該作者
isabella $500-$990,物料係14K,18K,金屬鈦


大宅

積分: 3115


21#
發表於 13-6-16 22:25 |只看該作者

回覆:我想針耳洞!

阿囡今日響d商場舖仔整完30蚊,我都怕佢發炎,佢話防敏感都吾知係咪.....,.,用槍打落去要一個月先除得落黎
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 3065


20#
發表於 13-6-16 22:19 |只看該作者

回覆:唐老鴨kk 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30874

大廚勳章


19#
發表於 13-6-16 21:50 |只看該作者

引用:有無人去過邊間覺得乾淨企理,整得推介?我

原帖由 lovingyou_92 於 13-06-16 發表
有無人去過邊間覺得乾淨企理,整得推介?我朋友話佢之前去左一間d工具可能唔太乾淨,好快就發炎,所以想問 ...
我次次都係旺角穿架咋,細個讀書無乜閒錢嘛,又唔識驚
耳珠4個,耳骨1個,耳門1個
全部都無事




琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-6-16 21:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-06-16+發表用槍打

原帖由 siumeow 於 13-06-16 發表
請問咩叫古老方法?我媽細個,係個阿婆,用薑捽慶耳珠,然後“夾生”用尖錐鑽鑽鑽咁……好恐怖

...




simple is the best~


伯爵府

積分: 19301


17#
發表於 13-6-16 19:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+唐老鴨kk+於+13-06-16+發表MB

原帖由 a-mi 於 13-06-16 發表
Mabelle
咁大概幾錢倒?因為想帶嗰女去穿




水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


16#
發表於 13-6-16 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-06-16+發表用槍打

原帖由 siumeow 於 13-06-16 發表
請問咩叫古老方法?我媽細個,係個阿婆,用薑捽慶耳珠,然後“夾生”用尖錐鑽鑽鑽咁……好恐怖

...
都係用薑摔, 摔到無知覺, 用連衫針一拮。。。ok當時我5歲, 無驚無痛, 拮完都唔知

大個見人拮, 摔咗幾吓, 痛c嗰個女仔, 我睇到都


男爵府

積分: 5250


15#
發表於 13-6-16 19:15 |只看該作者
siumeow 發表於 13-6-16 19:10
我都好怕唔見咁隻
所以除左長帶果對,買親幾乎都係旺中幾蚊隻例如1.5cm咁大既心心,簡單珍 ...

我就係跌咗隻純金珠耳環
阿媽專登去金鋪買俾我咖
好有紀念意義
好心痛,之後就好少戴了


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-6-16 19:10 |只看該作者

引用:Quote:siumeow+發表於+13-6-16+18:56+我當

原帖由 xykhyk 於 13-06-16 發表
當年買定好幾對靚靚耳環先去打耳窿咖
第三日我就除對防敏感耳環落來日日換唔同耳環添。
不過宜加好少戴耳 ...
我都好怕唔見咁隻
所以除左長帶果對,買親幾乎都係旺中幾蚊隻例如1.5cm咁大既心心,簡單珍珠款咁

我是一隻喵


珍珠宮

積分: 45160


13#
發表於 13-6-16 19:08 |只看該作者
我都係在細鋪穿的~

但上年帶左個男 FD 去金百利穿~ (角位, 好多耳環那間)


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 13-6-16 19:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+13-06-16+發表MB消咗

原帖由 唐老鴨kk 於 13-06-16 發表
MB即係咩呀?
Mabelle




男爵府

積分: 5250


11#
發表於 13-6-16 19:02 |只看該作者
siumeow 發表於 13-6-16 18:56
我當年都係用槍打,第一對耳環帶左成年先第一次除落黎,一來人地話第一對帶耐d,以後會無咁易發炎,二來好 ...

當年買定好幾對靚靚耳環先去打耳窿咖
第三日我就除對防敏感耳環落來日日換唔同耳環添。
不過宜加好少戴耳環了,成日跌其中一邊搵唔返好心痛


伯爵府

積分: 19301


10#
發表於 13-6-16 19:00 |只看該作者

引用:MB消咗毒,秘剎「dung」得咗 +

原帖由 a-mi 於 13-06-16 發表
MB消咗毒,秘剎「dung」得咗
MB即係咩呀?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo