自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8614


1#
發表於 13-6-17 23:37 |只看該作者
剛剛新聞話某大學選新校長,班學生抗議點解佢哋無份選mouth:.我想問番班學生,點解你哋有權選呢?


珍珠宮

積分: 32595


56#
發表於 13-6-18 17:24 |只看該作者

引用:怪不得而家D失業率咁低,+原來多左咁多人做.

原帖由 sofiema 於 13-06-18 發表
怪不得而家D失業率咁低, 原來多左咁多人做...打手
咦,我仲以為係因為多咗遊行




珍珠宮

積分: 36576


55#
發表於 13-6-18 16:40 |只看該作者
rabbit75 發表於 13-6-18 16:39
咁bk搵邊個做版主
我哋國民都無say

快d搞投票啦


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 13-6-18 16:39 |只看該作者

回覆:點解而家d大學生咁惡

咁bk搵邊個做版主
我哋國民都無say


你估樣樣都有得自選咩


香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


53#
發表於 13-6-18 16:38 |只看該作者
peggy65 發表於 13-6-17 23:47
佢話佢地先係校長嘅老闆
wah...


複式洋房

積分: 409


52#
發表於 13-6-18 16:36 |只看該作者
怪不得而家D失業率咁低, 原來多左咁多人做...打手


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


51#
發表於 13-6-18 16:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dingding20+於+13-06-18+發表

原帖由 ngokwan 於 13-06-18 發表
你太抬舉了D大學了。
職業訓練局?大學生畢業後返工,連寄信都不懂,你話死未?



...
大學有教,可能佢哋掛住抗議罷課咁啱走咗堂咪唔識咯



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


珍珠宮

積分: 32595


50#
發表於 13-6-18 15:01 |只看該作者

引用:Quote:imconfusing+發表於+13-6-18+00:17+

原帖由 dingding20 於 13-06-18 發表
你太天真了, 香港的大學只是職業訓練局
你太抬舉了D大學了。
職業訓練局?大學生畢業後返工,連寄信都不懂,你話死未?




伯爵府

積分: 17963

畀面勳章


49#
發表於 13-6-18 12:15 |只看該作者
imconfusing 發表於 13-6-18 00:17
之但係大學講學術自由。俾個泊梁生碼頭嘅人做校長,甘間大學真係好難獨立同自由。



...

你太天真了, 香港的大學只是職業訓練局


水晶宮

積分: 57108


48#
發表於 13-6-18 12:12 |只看該作者
讀好D書先啦


子爵府

積分: 13501


47#
發表於 13-6-18 12:09 |只看該作者

回覆:點解而家d大學生咁惡

而家D大學生質素..你做老闆請人會唔會請佢地。


伯爵府

積分: 15357


46#
發表於 13-6-18 12:04 |只看該作者

回覆:點解而家d大學生咁惡?!

反CY=關心社會?笑死人!雖然話唔好睇小自己,不過呢d大學生自我膨脹得緊要。無論經驗,學歷,學術成就都比唔上人,藏醜不如藏拙啦!




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 13-6-18 11:43 |只看該作者

回覆:點解而家d大學生咁惡?!

每個年代大學生都被社會話搞搞震啦。由孫中山年代學生搞辛亥革命,剃頭剪辮,到五四遊動,到打日本仔,到近代香港反貪,天星小輪加價,8964,近代保育全部是大學生"作反"。但同時冇呢班人作反社會亦冇向前。每次向前社會也有陣痛。每次任何時代大人都會鬧細路不好好讀書。但之後又向前行一步。今日我地社會好多野都係以前大學生爭取回來我不全部同意學生所做,但我欣賞佢地關心社會。可能我地有代溝但我欣賞佢地嘅心。大學不單求讀好書。academic 以外仲有嘢學。入到大學學嘅不是mid term 拿幾多分gpa 幾多。如果仲停流呢個階段佢根本冇成長。同小學雞有乜分別。人生有幾多時間可以俾人發下夢不問reward做傻事。



點評

dingding20    發表於 13-6-18 12:16


琥珀宮

積分: 169645


44#
發表於 13-6-18 11:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+13-06-18+發表你係

原帖由 imconfusing 於 13-06-18 發表
點解要搵個支持Obama 嘅人做校長?不明白。不是美國佬= 自由,但indeed 美國大學學術自由多於世上任何一個 ...
講多無謂,請提出理據去support你話:支持梁振英=唔支持學術自由!




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-6-18 11:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+imconfusing+於+13-06-18+發

原帖由 木土土 於 13-06-18 發表
你係咪覺得搵個支持奧巴馬既人做香港d大學校長就會有學術自由?人地未上任就硬安個無學術自由既罪 ...
點解要搵個支持Obama 嘅人做校長?不明白。不是美國佬= 自由,但indeed 美國大學學術自由多於世上任何一個地方。你應該係講搵個支持自由民主嘅校長?但此言亦差矣。一則呢度不是美國,二則美國大學也是表面上政治neutral . 雖然Columbia university 當然支持Obama ...




伯爵府

積分: 16931


42#
發表於 13-6-18 10:25 |只看該作者
本帖最後由 chanwendy 於 13-6-18 10:28 編輯

我贊同學生可以表達對新任校長的不滿不信任, 但唔贊成罷課. 個人覺得唔應讓因為佢係梁粉就唔可以做校長. 但話說回來, 唔明點解有人覺得大學生冇權自己選校長喎, 大學生唔同中學生喎, 又唔係話校長只由學生選出來. 我覺得學生對校長, 同市民對政府, 兩者係接近的, 如果大學生有權選校長, 咁點解市民又要有權選特首呢?

仲有幾年前港人校長鄭忠事件, 啲學生一樣抗議叫校長辭職, 同樣道理點解學生可以叫校長下台呢?


珍珠宮

積分: 40594


41#
發表於 13-6-18 10:23 |只看該作者
imconfusing 發表於 13-6-18 00:17
之但係大學講學術自由。俾個泊梁生碼頭嘅人做校長,甘間大學真係好難獨立同自由。



...
請問何以見得?


男爵府

積分: 7731


40#
發表於 13-6-18 09:39 |只看該作者
咩都好,唔好話佢哋唔讀好d書,我哋唔知佢哋成績,可能個個爆四呢


珍珠宮

積分: 32595


39#
發表於 13-6-18 09:37 |只看該作者

引用:Quote:ngokwan+發表於+13-6-18+07:04+好明

原帖由 ~仔仔媽咪~ 於 13-06-18 發表
一聽見佢地話考慮會罷課,我即時諗佢地唔好考慮,就直接罷課唔好再番佢唔鐘意既大學度讀書啦!

佢地唔讀大把 ...
現在D大學生,真係為搞而搞,將來畢唔到業唔好怪學校




珍珠宮

積分: 32595


38#
發表於 13-6-18 09:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qpa+於+13-06-18+發表咩道理

原帖由 imconfusing 於 13-06-18 發表
之但係大學講學術自由。俾個泊梁生碼頭嘅人做校長,甘間大學真係好難獨立同自由。



...
我只想到三個字:莫須有




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo