每個年代大學生都被社會話搞搞震啦。由孫中山年代學生搞辛亥革命,剃頭剪辮,到五四遊動,到打日本仔,到近代香港反貪,天星小輪加價,8964,近代保育全部是大學生"作反"。但同時冇呢班人作反社會亦冇向前。每次向前社會也有陣痛。每次任何時代大人都會鬧細路不好好讀書。但之後又向前行一步。今日我地社會好多野都係以前大學生爭取回來我不全部同意學生所做,但我欣賞佢地關心社會。可能我地有代溝但我欣賞佢地嘅心。大學不單求讀好書。academic 以外仲有嘢學。入到大學學嘅不是mid term 拿幾多分gpa 幾多。如果仲停流呢個階段佢根本冇成長。同小學雞有乜分別。人生有幾多時間可以俾人發下夢不問reward做傻事。