跳至

首頁
1

尾頁
   3


男爵府

積分: 7336


1#
發表於 13-6-20 16:17 |只看該作者
Thx




大宅

積分: 3474


13#
發表於 13-7-6 09:31 |只看該作者

引用:用蒙特利教學,我男家住天馬苑,她們到幫我打

原帖由 tulipsiu 於 13-07-03 發表
用蒙特利教學,我男家住天馬苑,她們到幫我打聽過,老師有愛心小朋友好有禮貌,但收生只要足20個月大有位就收.. ...
天馬苑係東華三院黎鄧潤球;另一間係遁道衞理主恩堂。


男爵府

積分: 5384


12#
發表於 13-7-4 10:29 |只看該作者
請問我住麗晶的。除左知麗晶小天使仲有邊間比較近有n班?另麗晶小天使如何的?


男爵府

積分: 7520


11#
發表於 13-7-4 09:09 |只看該作者
我都不知,因禮賢會都不收我仔仔,但聽番來賢賢會喜歡收大b.....。


別墅

積分: 703


10#
發表於 13-7-3 09:23 |只看該作者

回覆:tulipsiu 的帖子

收生有要求,我個fd 唔收,但不知道標準如何,五邑考好多野,但校內雜音多,返垃圾房


男爵府

積分: 7520


9#
發表於 13-7-3 09:22 |只看該作者
用蒙特利教學,我男家住天馬苑,她們到幫我打聽過,老師有愛心小朋友好有禮貌,但收生只要足20個月大有位就收.....,所以排第二,體賢會收生好有要求但都好有愛心在區內好出足。


男爵府

積分: 7520


8#
發表於 13-7-3 09:18 |只看該作者
天馬苑有2間,其中一間是鄧潤球,另一間好方肇彝幼兒園(對不起我記錯名)因方是


大宅

積分: 3474


7#
發表於 13-7-2 15:08 |只看該作者

回覆:tulipsiu 的帖子

天馬苑嗰間係東華三院鄧潤球,群芳係竹園南喎!!


男爵府

積分: 7520


6#
發表於 13-7-2 09:05 |只看該作者
2.在天馬苑,用有愛心和出名來排和全日班來排.....,五一在樂富巴士站內,主恩堂都有愛心但没有全日和收生没有要求.....。


大宅

積分: 3474


5#
發表於 13-6-30 00:01 |只看該作者

引用:但今年九月好像巳没有位了,如明年你可以報:

原帖由 tulipsiu 於 13-06-29 發表
但今年九月好像巳没有位了,如明年你可以報:如住樂富:先報體賢會,2.東華三院群芳....3.五一,4才是主恩堂。 ...
2。係竹園嗰間,
"五一"即係邊間?
點解係呢個次序呢?


男爵府

積分: 7520


4#
發表於 13-6-29 09:13 |只看該作者
但今年九月好像巳没有位了,如明年你可以報:如住樂富:先報體賢會,2.東華三院群芳....3.五一,4才是主恩堂。


男爵府

積分: 7336


3#
發表於 13-6-20 23:44 |只看該作者

引用:天馬苑循道衛理主恩堂幼稚園,校長老師好有

原帖由 ahqq 於 13-06-20 發表
天馬苑循道衛理主恩堂幼稚園,校長老師好有愛心,學術唔錯,小朋友返學好開心學到好多知識,係一間唔錯嘅幼 ...
Thx




男爵府

積分: 8660

BK Milk勳章


2#
發表於 13-6-20 17:33 |只看該作者

回覆:mimuib 的帖子

天馬苑循道衛理主恩堂幼稚園,校長老師好有愛心,學術唔錯,小朋友返學好開心學到好多知識,係一間唔錯嘅幼稚園




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo