自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


禁止訪問

積分: 1496


1#
發表於 13-6-21 20:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34732


46#
發表於 13-6-22 18:51 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

你學琴係為左考試定興趣?一年三級跳到六級,無話唔得,識彈考試歌就得。


侯爵府

積分: 22886


45#
發表於 13-6-22 15:45 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

其實真唔可以用年和用緊咩書去計算個進度,因為就算某些學生已彈緊bach 2&3 part,但彈得唔好或唔啱風格都無用,我覺得如果你相信自己個鋼琴老師,可以直接問下佢幾時可以考或者一係你錄段片擺上黎睇下


禁止訪問

積分: 1496


44#
發表於 13-6-22 15:20 |只看該作者

引用:而家學琴真係好貴,一個月起碼六七百。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5263


43#
發表於 13-6-22 14:39 |只看該作者
如果你老師話你handle到,而你有有努力練習,方法又正確嘅話,一年都夠啦!!


大宅

積分: 3551


42#
發表於 13-6-22 14:28 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

而家學琴真係好貴,一個月起碼六七百。




伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 13-6-22 12:07 |只看該作者
回覆 yc09 的帖子

加油呀!我都明白考級好有成就感,不過無咩特別需要真係唔好太急,因為你急住考完8級,但係唔識彈其他歌,唔通你唔繼續練落去?
既然你係會繼續彈琴同彈唔同的歌,咁一年後考8級同5年後考8級一樣姐
一年後考會考得好辛苦,5年後考會舒服點和成績好好多和實至名歸
如果你擔心錢的問題,你可以自己練多啲先去學一堂
練歌都要 aim for perfect 架,就算啲感情未做到足,起碼都要流暢準確地彈完成首歌先 ok
從中你個技巧會進步,自然可以彈到啲更難的歌啦


禁止訪問

積分: 1496


40#
發表於 13-6-22 11:56 |只看該作者

引用:其實如果你份工唔係要求你一定有某個級數,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 13-6-22 11:26 |只看該作者
其實如果你份工唔係要求你一定有某個級數,而係只要彈到歌仔就足夠,
你不如去搵啲唔同既譜 (你自己有興趣果啲/流行歌等等)
或者直頭練你工作所需的兒歌,
彈得多自然彈得好
如果你係為咗考試,畀你一年練熟三首考試歌,
但係其他歌你都係唔識彈,咁對你都無幫助,同埋齋練三首歌好悶囉
我弟弟從來無學過琴,佢亦都唔係勤力練,
但係我有時會捉住佢同我一齊彈琴,
佢自己都彈到好多歌,
如果佢去考應該都考到六級
個人覺得,sight reading 好重要,你睇譜睇得快又可以即時彈出黎,
等如你識得彈好多好多歌,只要有譜都彈到
而 sight reading 就係彈好多唔同的歌練返來的
有的家長為求子女報考中小學有優勢就谷佢地考試,
我都明白家長想為子女好,但子女本身程度唔夠,
成年練來練去都係3首歌、scale,學生唔悶我做老師都悶到抽筋,
跟住啱啱考完試又跳級開始練下幾級的考試歌,
但今次佢程度就更加唔夠了,如是者一路惡性偱環下去...
所以我覺得考級唔好急進,
亦都唔好一年之內淨練3首歌,
要彈啲唔同的歌,咁先會keep住進步


禁止訪問

積分: 5268


38#
發表於 13-6-22 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+effietly1125+於+13-06-21+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9089


37#
發表於 13-6-22 10:22 |只看該作者

引用:Quote:yc09+發表於+13-6-21+22:17+thx+ur+c

原帖由 effietly1125 於 13-06-21 發表
都ok,你完成到first lesson in bach都有4級程度,但你唔去bk2,一黎就two part會好難~two part教得精細的 ...
我已經考左grade 7都係剛剛完成bach既2 parts.開頭接觸2 parts真係彈到頭都暈


禁止訪問

積分: 1496


36#
發表於 13-6-22 00:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yc09 於 13-06-21 發表其實我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40292


35#
發表於 13-6-21 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DIMDIM2011+於+13-06-21+發表

原帖由 yc09 於 13-06-21 發表
其實我計劃係想15年8月or 前幾個月考六級
三級我係12年10月考
我只係想睇下點樣既進度先可以岩到我個plan
請唔好以級比級,考到級唔代表叻同有料,我試過有個轉手學生一星期見我一次練一日考試歌都可以考到7級,試問考試有幾難? 所以先問你追求乜野?


男爵府

積分: 7046


34#
發表於 13-6-21 23:39 |只看該作者

回覆:yc09 的帖子

細個學琴,同大人學琴進度非常大差異!
有大人學生疏於練習,2年進度也差唔多,小朋友push 到,潛力較大,手指亦較靈活,1年亦可跳級。


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


33#
發表於 13-6-21 23:24 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

如果死練爛練一年都練到考試的野
但係打好個基礎會好d
接觸多d唔同時期的歌 起碼知d特點
對考口試都有幫助




禁止訪問

積分: 1496


32#
發表於 13-6-21 23:16 |只看該作者

引用:你係為左考試定為左真係有咁ga級數?坦白講

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40292


31#
發表於 13-6-21 23:09 |只看該作者

回覆:yc09 的帖子

你係為左考試定為左真係有咁ga級數?坦白講,好勤力練考試歌。。。一年都夠,但基本功同技巧就。。。。不敢恭為了。。。


子爵府

積分: 12422

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 13-6-21 23:06 |只看該作者
回覆 yc09 的帖子

我都唔可以日日練,差時,15min, 平日練到一個鐘,已經好好了!weekend咪練多d


禁止訪問

積分: 1496


29#
發表於 13-6-21 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 stinkyrabbit111 於 13-06-21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1496


28#
發表於 13-6-21 23:02 |只看該作者

引用:回覆 yc09 的帖子你多時間練嗎?我而家都學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo