自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15132


1#
發表於 13-6-22 23:23 |只看該作者
你地小朋友有無試過眼角間中有啲透明眼膠噤既野,我小朋友5歲,上星期睇左醫生滴左7日藥水好左,今日又見到有啲啲....點解會噤呢?會唔會我太緊張呢?


珍珠宮

積分: 35145


4#
發表於 13-6-22 23:49 |只看該作者
alicecmc2003 發表於 13-6-22 23:46
回覆 melonfans 的帖子

醫生就話細菌感染,開左有抗生抗素既眼藥水比我囡滴。 ...

未好番!


伯爵府

積分: 15132


3#
發表於 13-6-22 23:46 |只看該作者
回覆 melonfans 的帖子

醫生就話細菌感染,開左有抗生抗素既眼藥水比我囡滴。


珍珠宮

積分: 35145


2#
發表於 13-6-22 23:28 |只看該作者
alicecmc2003 發表於 13-6-22 23:23
你地小朋友有無試過眼角間中有啲透明眼膠噤既野,我小朋友5歲,上星期睇左醫生滴左7日藥水好左,今日又見到 ...

咁上次醫生話佢咩? 我仔上次發炎都會咁!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo