立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1510
原帖由 connieyee 於 13-07-13 發表 深水步基隆街某雜貨舖有..岩岩買左兩包
子爵府
積分: 12527
別墅
積分: 805
lalamike 發表於 13-6-26 20:54 係呀,真係唔易買,反而見到好多大陸製麺粉!
侯爵府
積分: 20604
原帖由 Hayhaymum 於 13-06-26 發表 都話唔係咁易找到14%蛋白質架....多數係8,9%
lalamike 發表於 13-6-26 17:57 搵咗幾日都搵唔到 仲比街市阿嬸問我「係咪要大菜糕呀﹖」 激c!
Hayhaymum 發表於 13-6-23 17:35 在街市找到呢包麵粉…含蛋白質14.2%……是否算高筋嗎?我見同款都會有8%和9%蛋白質…聽講過了12.5%就係高筋 ...
珍珠宮
積分: 32751
MsKi 發表於 13-6-23 23:28 我又買咗包,等我試下先
積分: 1792
bonbon123 發表於 13-6-23 22:42 原來是來自日本的, 我想也不錯吧!!
lalamike 發表於 13-6-23 22:18 咁都OK抵呀!即係$16有1.2kg,平過昭和、金象、韓粉,雖然水手都平,但屋企附近冇烘焙店,如果就近街巿有都 ...
積分: 14268
原帖由 Hayhaymum 於 13-06-23 發表 600g咋!我係大埔街市見到!雜貨舖呀!留心好多間都係8,9%蛋白質……無意中行多幾間就見14.2% 都 ...
男爵府
積分: 9482
原帖由 lalamike 於 13-06-23 發表 good 喎!想問是否1kg一包?在街巿買豆腐店買?
原帖由 Hayhaymum 於 13-06-23 發表 得咗啦!無問題喎
原帖由 mimicheng 於 13-06-23 發表 我都係用e隻整無問題,又平7 元8角一包
積分: 39931
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy