婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1096


1#
發表於 13-6-24 12:10 |只看該作者
見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根本冇當我係自己人。

有次奶奶係我屋企toliet指住條爛左個"窿"既毛巾, 問我係咪c6,我話係,佢第二日就幫佢換左條新毛巾。但其實係c6條毛巾隔離,就係我條毛巾,我條毛巾比c6果條D"窿"爛到得返半條,佢完全冇理。

仲有次,我同c6個嗽口樽裡面滿晒黑邊,奶奶只會幫佢個仔個樽洗乾淨晒,我果個係唔會理。

相反,

我媽咪對我c6真係好似自己仔咁,俾咩我,都會俾埋c6份!






珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


53#
發表於 13-6-26 04:25 |只看該作者
個人衛生問題... 應該自己做喎


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 13-6-26 04:15 |只看該作者
恕我直言, 乜有左bb唔係應該更加注意個人衛生咩?
點解可以容忍自己條毛巾爛到得半條? 漱口杯有黑邊?
我真係唔覺得你99有咩問題喎, 可能我慣左親力親為, 我亦會幫老公打點埋生活細節, 盡量唔會麻煩到老人家
我係你99都唔敢換走你d野啦, 點知你鍾唔鍾意架


公爵府

積分: 25126


51#
發表於 13-6-25 23:18 |只看該作者
jspregnant 發表於 13-6-24 17:23
睇完妳地咁講, 我就唔再諗哩兩件事。
其實唔係因為件事,係奶奶對我同C6好大細超囉~~
相反我媽咪係當C6好似 ...
坦白講, 你心裡面有冇當99同自己阿媽一樣先? 同樣地, 你問你阿媽, 喺佢心裡面, 你緊要啲定你c6緊要啲? 只係你阿媽比99識做人je

我就冇啦, 永遠都覺得阿媽好啲, 同樣我阿媽對我同細佬比起對弟婦同c6, 點都好啲架 (燕窩會大碗啲, 我有病又緊張好多)~~ 我阿媽好公平架, 個心點都係對我同細佬好啲, 佢話唔偏心就呃你嘅, 只不過表面上佢都識做, 冇你99做得咁出面






珍珠宮

積分: 30971


50#
發表於 13-6-25 19:03 |只看該作者
自己換啦.何必麻煩人地呢


禁止訪問

積分: 245


49#
發表於 13-6-25 18:48 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 245


48#
發表於 13-6-25 18:31 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 13-6-25 18:14 |只看該作者
我奶奶做咩都會問過先...不過次次我都叫佢唔使做..唔好掂..
因為佢實在太DIRTY..佢又煙又成日勁燒野..個身陣味好難聞..
我成日認住佢對手好好多細菌..
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


別墅

積分: 984


46#
發表於 13-6-25 16:15 |只看該作者
我99 做多左換左我D 野我仲唔開心阿... 佢都係尊重你啫~~

坦白講, 點樣都係自己仔女親D 架啦, 99 又唔知你平時的習慣,

你試下佢拎你D化妝品, 護膚品用~~ 到時到佢話"你都唔當我自己人既, 用你少少野都唔得~"


子爵府

積分: 14588


45#
發表於 13-6-25 14:09 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

點解你明知毛巾咁樣都唔換


複式洋房

積分: 322


44#
發表於 13-6-25 11:15 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

其實9962 對我都算好既,至於比較上當然係我媽對c6更好啦,可能係中國人社會𥚃面一向主張女人要打理好頭家服侍男人掛。




伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


43#
發表於 13-6-25 11:06 |只看該作者
只覺得你要對屋企做多d


水晶宮

積分: 72641


42#
發表於 13-6-25 11:02 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

點知你鍾唔鍾意,不過話時話,呢d私人物品梗係自己跟返啦,你日日用都唔mind…真係唔敢郁喎


禁止訪問

積分: 694


41#
發表於 13-6-25 10:33 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 694


40#
發表於 13-6-25 10:20 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1096


39#
發表於 13-6-25 09:23 |只看該作者
回覆 zhouzhouBB 的帖子

妳講得岩....我睇開左了!

只係我見到自己媽咪對c6咁好, 我覺得媽咪好傻。


伯爵府

積分: 18569


38#
發表於 13-6-25 09:04 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

其實點解一定要D99當自己係女咁看待呢?問心你都唔會當佢真係自己阿媽啦,人比人,比死人!總知自己同老公,仔女相處開心米得囉


伯爵府

積分: 18569


37#
發表於 13-6-25 08:59 |只看該作者

引用:見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根

原帖由 jspregnant 於 13-06-24 發表
見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根本冇當我係自己人。

有次奶奶係我屋企toliet指住條爛左個"窿"既 ...
如果係我,我都唔鍾意別人換我D野,好小事!


大宅

積分: 1096


36#
發表於 13-6-25 08:48 |只看該作者
我唔再對奶奶有任何期望。尋晚奶奶買D荔枝返黎,只係預佢個仔,冇預我。
真係冇野講,一笑置之。


大宅

積分: 1787


35#
發表於 13-6-25 03:31 |只看該作者

引用:我係99都吾幫你換

原帖由 bongbongpatty 於 13-06-24 發表
我係99都吾幫你換
咪係,點解咁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo