自由報料

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2495

減齡達人勳章


1#
發表於 13-6-24 18:35 |只看該作者
請問有冇人塊面生過疣,點搞?


大宅

積分: 4933


48#
發表於 13-6-27 13:33 |只看該作者

回覆:塊面生疣

我唔逐個pm喇,係觀塘嘅鍾經略醫生


大宅

積分: 4933


47#
發表於 13-6-27 13:32 |只看該作者

引用:Quote:chloe_loves_cat+發表於+13-6-26+20:

原帖由 Anya 於 13-06-27 發表
眼皮上面D疣都清到嗎 ???(咪好痛LAW) 全面做晒要幾耐呢 ???
清到呀,搽左麻醉藥唔痛,搽完葯我等左九個字再電左三個字左右掛(電果陣我冇睇時間)

點評

Anya  Thanks ~  發表於 13-6-27 15:04


大宅

積分: 4933


46#
發表於 13-6-27 13:30 |只看該作者

引用:波兒+發表於+13-6-26+14:00+$4000全面,ok

原帖由 拉姑 於 13-06-26 發表
波兒 發表於 13-6-26 14:00
$4000全面,ok喎,還掂可以claim保險,宜家仲15,16緊,最怕整完再生,同埋話 ...
真係要問下agent先,始終可能人人份保險唔同



大宅

積分: 1054


45#
發表於 13-6-27 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kuromimimi+於+13-06-26+發表

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我唔敢亂答你喎,可以問左醫生先。不過我有啲喺眼皮上面架
可以比醫生資料我嗎?thx




大宅

積分: 4312

BK Milk勳章 畀面勳章


44#
發表於 13-6-27 10:41 |只看該作者
chloe_loves_cat 發表於 13-6-26 20:51
我唔敢亂答你喎,可以問左醫生先。不過我有啲喺眼皮上面架

眼皮上面D疣都清到嗎 ???(咪好痛LAW) 全面做晒要幾耐呢 ???


男爵府

積分: 8700


43#
發表於 13-6-26 22:26 |只看該作者
波兒 發表於 13-6-26 14:00
$4000全面,ok喎,還掂可以claim保險,宜家仲15,16緊,最怕整完再生,同埋話做完要換哂D化妝品



...
問咗保險有冇得claim先做,以我所知係無,如果有我都找醫生做


男爵府

積分: 9682

好媽媽勳章


42#
發表於 13-6-26 20:52 |只看該作者

回覆:chloe_loves_cat 的帖子

另外想問糸咪要比Dr.檢查左先知收費呢?





大宅

積分: 4933


41#
發表於 13-6-26 20:52 |只看該作者

引用:回覆+chloe_loves_cat+的帖子你間保險超好

原帖由 abc22 於 13-06-26 發表
回覆 chloe_loves_cat 的帖子

你間保險超好,四千都可以保哂
因為當一個小手術嘛


大宅

積分: 4933


40#
發表於 13-6-26 20:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chloe_loves_cat+於+13-06-26

原帖由 kuromimimi 於 13-06-26 發表
我眼肚好多,可以做嗎?
我唔敢亂答你喎,可以問左醫生先。不過我有啲喺眼皮上面架


男爵府

積分: 9682

好媽媽勳章


39#
發表於 13-6-26 20:48 |只看該作者

回覆:chloe_loves_cat 的帖子

唔該pm埋比我
想問油脂粒可5可以電埋?





大宅

積分: 1054


38#
發表於 13-6-26 20:36 |只看該作者

引用:我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食做完又冇乜

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食
做完又冇乜痕喎,係塊面花晒勁多焦囉,因為佢戴住頭燈打埋D我平時見唔到(定 ...
我眼肚好多,可以做嗎?




大宅

積分: 2495

減齡達人勳章


37#
發表於 13-6-26 19:26 |只看該作者
回覆 chloe_loves_cat 的帖子

你間保險超好,四千都可以保哂


大宅

積分: 2495

減齡達人勳章


36#
發表於 13-6-26 19:24 |只看該作者
回覆 22welldone77 的帖子

基本上係無感覺既,一粒野咁,只係會愈生愈多,同埋外觀上唔好睇囉

點評

22welldone77  Thx!  發表於 13-6-27 12:20


大宅

積分: 2495

減齡達人勳章


35#
發表於 13-6-26 19:23 |只看該作者
回覆 smallfoothk 的帖子

哦,thanks,聽落好似好易咁


別墅

積分: 946


34#
發表於 13-6-26 19:15 |只看該作者

引用:我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食做完又冇乜

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食
做完又冇乜痕喎,係塊面花晒勁多焦囉,因為佢戴住頭燈打埋D我平時見唔到(定 ...
可否PM醫生資料,Thanks!




子爵府

積分: 10904


33#
發表於 13-6-26 18:30 |只看該作者

回覆:dorishsl 的帖子

醫療保當專科睇定做手術計? 收據是否由皮肤醫生開? 其实除了做 laser 有否其它方法去疣如皮肤e生開藥膏? 請問收據佢会写疣的英文学名吗?因好多保險同美容有関的也不保的,我的頸長了很多小肉粒是不痛,請問這是疣吗?


大宅

積分: 4933


32#
發表於 13-6-26 16:43 |只看該作者
波兒 發表於 13-6-26 14:00
$4000全面,ok喎,還掂可以claim保險,宜家仲15,16緊,最怕整完再生,同埋話做完要換哂D化妝品



...
我都係CLAIM保險呀,反正唔駛錢唔好蝕做左先嘛我覺得. 再生呢樣嘢其實我睇過幾個醫生都話係控制唔到既,咁我起碼都靚到幾年丫

化妝品我冇換喎,係洗D過掃咋,換晒都幾甘喎


大宅

積分: 2479


31#
發表於 13-6-26 16:04 |只看該作者

回覆:波兒 的帖子

請問點樣先到claim 保險嫁,公司的醫療保險可以claim 嗎?


男爵府

積分: 9986

畀面勳章


30#
發表於 13-6-26 14:00 |只看該作者

引用:我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食做完又冇乜

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食
做完又冇乜痕喎,係塊面花晒勁多焦囉,因為佢戴住頭燈打埋D我平時見唔到(定 ...
$4000全面,ok喎,還掂可以claim保險,宜家仲15,16緊,最怕整完再生,同埋話做完要換哂D化妝品




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo