自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-6-28 23:48 |只看該作者
佢係咪整過?好唔自然。

點評

小浩豬    發表於 13-6-29 21:43
elyseluk  覺  發表於 13-6-29 00:22


珊瑚宮

積分: 111390

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


112#
發表於 13-6-30 09:49 |只看該作者
真的假不了,假的真不了


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


111#
發表於 13-6-30 09:15 |只看該作者

引用:Quote:凍檸檬茶+發表於+13-6-30+05:43+唔評

原帖由 CALVEN 於 13-06-30 發表
肯定又話女大十八變,收左水....之類
啱啱出世咩,收咗水。



點評

無望    發表於 13-6-30 13:15
CALVEN    發表於 13-6-30 09:20


男爵府

積分: 5569


110#
發表於 13-6-30 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+talkative+於+13-06-29+發表

原帖由 Elefant老婆 於 13-06-29 發表
誇張版
整容整到咁,該煨lor, 好恐怖



已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 13-6-30 07:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25555


108#
發表於 13-6-30 07:29 |只看該作者

回覆:覺唔覺W個樣好膠?

個鼻特別明顯




珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


107#
發表於 13-6-30 07:15 |只看該作者

引用:唔評論啦~今日APPLe有相

原帖由 凍檸檬茶 於 13-06-30 發表
唔評論啦~今日APPLe有相
似整過啦




公爵府

積分: 27503


106#
發表於 13-6-30 05:43 |只看該作者
唔評論啦~今日APPLe有相



伯爵府

積分: 15642


105#
發表於 13-6-30 02:10 |只看該作者

回覆:覺唔覺W個樣好膠?

我真係識啲人勁瘦,但係勁大胸,但係無整,係完全不合比例,類似芭比身材,但無咁誇張。好羨慕




子爵府

積分: 11359


104#
發表於 13-6-29 21:55 |只看該作者

引用:樣好假

原帖由 小浩豬 於 13-06-29 發表
樣好假
我都覺好假


珍珠宮

積分: 35168


103#
發表於 13-6-29 21:48 |只看該作者

回覆:覺唔覺W個樣好膠?

Off topic 而家now做緊整容天后




大宅

積分: 1631


102#
發表於 13-6-29 21:46 |只看該作者
樣好假


公爵府

積分: 27503


101#
發表於 13-6-29 16:31 |只看該作者
淨係覺得佢同啲再造人個樣好似姐~ MIA翻版

係咪都好啦~個SHOW都完左~冇乜興趣再討論佢~又唔係明星


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


100#
發表於 13-6-29 16:12 |只看該作者
yunyan 發表於 13-6-29 13:51
佢個胸先唔自然呀
係架, 個人甘瘦, 個波大到呢!!~~


翡翠宮

積分: 75393


99#
發表於 13-6-29 16:09 |只看該作者

引用:我老公話佢好似人妖 +

原帖由 talkative 於 13-06-29 發表
我老公話佢好似人妖
咁又5似


伯爵府

積分: 19996


98#
發表於 13-6-29 16:06 |只看該作者

引用:第1眼望已經即同c6講,嘩成個樣整出黎個喎

原帖由 ELSA927 於 13-06-29 發表
第1眼望已經即同c6講,嘩成個樣整出黎個喎,好假,但c6話吾識睇吾覺
d男人成日吾識分,所以成日比呢d整容女呃左我c6都吾識分




伯爵府

積分: 19996


97#
發表於 13-6-29 16:04 |只看該作者

引用:其實我第一眼望已經覺得佢整左容 +

原帖由 Justforyouss 於 13-06-28 發表
其實我第一眼望已經覺得佢整左容
x2




子爵府

積分: 12826


96#
發表於 13-6-29 16:00 |只看該作者
似整容樣,但有無整就唔知!!


侯爵府

積分: 22751


95#
發表於 13-6-29 15:19 |只看該作者
之前好似有個BK JM話係佢中學同學,重話佢個樣無乜點變喎。
其實會唔會佢唔係100%中國人?


子爵府

積分: 10021


94#
發表於 13-6-29 14:43 |只看該作者

引用:唔覺。。。其實唔知有冇既唔好拎黎咁講啦,

原帖由 EliseElise 於 13-06-29 發表
唔覺。。。其實唔知有冇既唔好拎黎咁講啦,講到好似真係有咁。。好似比較靚既就一定係整容咁。。化妝都可以 ...
同意。一開始我就同老公講呢個實win。不過老公就話佢個樣好假。我先知男仔吾一定鐘意靚模樣。但我自己就鐘意呢d 樣。但佢吾算靚。只係比其他參賽者有氣質d 。如果有整。點解吾整下棚牙同個咀。化妝都可以令人靚。我都識得有個女仔佢無整架。但塊面都好似打針咁膠。但佢無喎。有時欣賞下人的優點。另外。佢比人恰果隻我都覺有公主病果個係v 同s。而佢做返自己姐。如果扮可憐就咩聲都吾出啦。即喊囉。


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo