自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14051


1#
發表於 13-7-1 11:49 |只看該作者




【本報訊】餵哺母乳是母親的天職,但在香港哺乳仍會遭受歧視。有網上媽媽群組昨午發起快閃餵哺母乳行動,30多名媽媽穿上粉紅色哺乳衣及披上哺乳巾,一同在尖沙嘴文化中心露天廣場集體餵奶五分鐘,希望引起公眾對母乳餵哺的關注及了解。
有參與的媽媽表示,帶小朋友外出時曾在餐廳、公司及政府場地等餵奶,卻被職員要求離開或往公廁,認為此不人道、不合理及歧視行為不能接受,要求政府加強宣傳,以及在更多公眾地方增設哺乳室。



雖然我仲未結婚 , 仲未做人媽咪 , 但我屋企都湊過唔少小朋友 ...所以睇完都有些少感受。

你自己都唔會係廁所度食飯 , 點解要求 d餵哺母乳既媽咪去廁所度餵 ?




點評

Cutemom0808    發表於 13-7-2 11:58


子爵府

積分: 13767


93#
發表於 13-7-2 18:20 |只看該作者
廁所咁污糟, 點可以餵人奶啊 ?


伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


92#
發表於 13-7-2 18:13 |只看該作者
SUPPORT!


男爵府

積分: 8550

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


91#
發表於 13-7-2 18:12 |只看該作者

回覆:你地會唔會係廁所食Lunch

支持母乳社會希望多D支援…



大宅

積分: 3824


90#
發表於 13-7-2 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CCKI+於+13-07-01+發表叫佢問

原帖由 kiconico 於 13-07-02 發表
應該問佢老母



大宅

積分: 2425


89#
發表於 13-7-2 16:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+peachcreamy+於+13-07-01+發

原帖由 CCKI 於 13-07-01 發表
叫佢問佢老婆or醫生啦!!
應該問佢老母


子爵府

積分: 12844


88#
發表於 13-7-2 16:21 |只看該作者

回覆:你地會唔會係廁所食Lunch ?

政府鼓勵母乳,耐何很少協助和配套配合!




大宅

積分: 1273


87#
發表於 13-7-2 14:12 |只看該作者

回覆:你地會唔會係廁所食Lunch

我見過有個強國媽一邊行商場,一邊"裸餵"!即係裸著個乳房比個B食


男爵府

積分: 5768


86#
發表於 13-7-2 13:48 |只看該作者

引用:我只希望媽媽們保護自己身體,記得用哺乳巾

原帖由 carng.ng 於 13-07-02 發表
我只希望媽媽們保護自己身體,記得用哺乳巾之類遮掩,又透氣又有私隱咁坐正餐廳中間餵都無問題!但 ...
冇錯,上內地莫講就咁餵,隨地大小便都有!之前喺健康院見過唔少b6或印巴籍完全冇遮掩,就咁餵


子爵府

積分: 10236


85#
發表於 13-7-2 13:32 |只看該作者

回覆:你地會唔會係廁所食Lunch ?

我餵到兩歲,去到邊餵到邊。我又冇阻你,又冇露晒出黎,你試下話我丫!




大宅

積分: 3740


84#
發表於 13-7-2 12:47 |只看該作者
比喻得好!


大宅

積分: 1588


83#
發表於 13-7-2 12:22 |只看該作者

回覆:你地會唔會係廁所食Lunch ?

我係去到邊餵到邊,著餵奶衫& nursing bra, 其實咩都睇唔到,有幾次同我同枱嘅人問,下!?餵完?都完全唔覺餵過!亞女而家13個月

係HK餵人奶係冇咩支援,係星加坡去過一個food court, nursing room靚到,有餵奶房,換片房,even有獨立toilet for mommy, 裡面可放BB車,有暖水,連microwave oven 都有,最窩心係換片房天花位有個轉轉玩具,等BB換片唔使郁黎郁去,幾好!




大宅

積分: 3873


82#
發表於 13-7-2 12:21 |只看該作者
add oil!


子爵府

積分: 14051


81#
發表於 13-7-2 12:09 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-7-2 12:08
我雖然未有小朋友, 但有無人係廁所食飯? BB飲奶等同人食飯, 有咩理由大恰細? 恰個細唔識鬧咬呀??

不過, 各 ...
無錯


伯爵府

積分: 15625


80#
發表於 13-7-2 12:08 |只看該作者
我雖然未有小朋友, 但有無人係廁所食飯? BB飲奶等同人食飯, 有咩理由大恰細? 恰個細唔識鬧咬呀??

不過, 各位偉大既媽媽, 喂奶既時間盡量用大圍巾...又唔洗比人一個藉口話
有時D人口多多....mouth:


子爵府

積分: 14051


79#
發表於 13-7-2 12:00 |只看該作者
chanbebe 發表於 13-7-2 11:53
我都知母乳喂哺好,但系hk要堅持,好有難度,要好有愛心先做到。

想當年我放完產假,因公司的房是透明玻璃 ...
係 , 唔好話哺乳室 , 香港連育嬰室都少.


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


78#
發表於 13-7-2 11:57 |只看該作者
我都係廁所泵的, 不過係得一格的, 都OK, 好欣賞大家炎熱為BB發聲.


大宅

積分: 2938


77#
發表於 13-7-2 11:53 |只看該作者

回覆:你地會唔會係廁所食Lunch ?

我都知母乳喂哺好,但系hk要堅持,好有難度,要好有愛心先做到。

想當年我放完產假,因公司的房是透明玻璃的,我惟有lunch後去間大型商塲公厠泵奶,要好注意衛生,做好多准備功夫先泵,奶泵會發出類似須刨的聲,泵完一輪出來,條人龍望住我,都吾知我搞邊科。

我惟有當睇吾到,如是者堅持喂到囝11個月大。阿囝無在厠所食lunch,但他的糧食是"公厠制造"的

好無奈!




子爵府

積分: 14051


76#
發表於 13-7-2 11:52 |只看該作者
a!b@c# 發表於 13-7-1 21:19
我以前去親餐廳餵奶,用哺乳圍裙,連阿B都遮埋,跟本冇人知道有B存在,99.9%GEI情況係我餵餵下,侍應們之後先發 ...


子爵府

積分: 14051


75#
發表於 13-7-2 11:51 |只看該作者
I仔 發表於 13-7-1 19:52
我嗰日响酒樓問一問擺滿月都係問一句有冇間房仔餵奶姐,叫我去廁所餵,即刻叫佢想拎碟飯入廁所食:bad ...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo