自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8411


1#
發表於 13-7-2 00:24 |只看該作者
本帖最後由 hilaryashley 於 20-5-20 04:58 編輯

.


大宅

積分: 3643


78#
發表於 13-7-4 04:30 |只看該作者

回覆:朋友and錢

我會同佢割蓆



B B快啲返黎我身邊啦


大宅

積分: 1993


77#
發表於 13-7-3 22:55 |只看該作者

引用:Quote:yh022812+發表於+13-7-3+22:09+真係

原帖由 hehemami 於 13-07-03 發表
好可惜佢唔咁諗囉 , 而家仲借我錢未還 .. 想拖到幾時
開聲追佢,呢D朋友要吾要都罷




伯爵府

積分: 18212


76#
發表於 13-7-3 22:48 |只看該作者
似熟賣熟


男爵府

積分: 8216


75#
發表於 13-7-3 22:46 |只看該作者

引用:我都明呀!其實我真心當佢係好朋友黎架...

原帖由 hilaryashley 於 13-07-02 發表
我都明呀!其實我真心當佢係好朋友黎架...但平均一個月都1-2次,每次感覺都好似老奉...感覺唔好受...覺得自 ...
既然表面都幾friend,下次你俾完錢特登講:「$xxx,不過算啦,下次你架啦。」再下一次就先發制人:「上次我俾個喎,今次到你,我老馮架喇!」睇佢咩反應。


大宅

積分: 2186


74#
發表於 13-7-3 22:46 |只看該作者

回覆:朋友and錢

我覺得要睇佢整體個人係點。你話除咗錢銀上嘅問題,佢其實對你好好。咁可能佢真係對錢銀欠敏感。

我都有個好好好朋友,比我哋都有錢。但係出嚟食飯好小佢找數。亦好小主動比返錢人哋。如果出錢嗰個主動出聲話要收,佢都會比嘅!不過佢其實係嗰啲唔計較嘅人,好樂於助人。所以我都好樂意請佢食嘢!


伯爵府

積分: 15699


73#
發表於 13-7-3 22:41 |只看該作者

回覆:朋友and錢

一講錢銀,真係阿媽都唔認人




伯爵府

積分: 16794

畀面勳章


72#
發表於 13-7-3 22:36 |只看該作者

回覆:朋友and錢

大家有來有往就無所謂。
就算我請4百。佢下次只係請一百都無所謂。
最緊要大家有來有往。
如果次次都係自己出。個感覺唔係幾好


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 13-7-3 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hilaryashley+於+13-07-02+發

原帖由 Sallyb1a 於 13-07-02 發表
係好朋友 更加錢銀分明。




simple is the best~


男爵府

積分: 7286


70#
發表於 13-7-3 22:33 |只看該作者

引用:佢只係當你係水魚

原帖由 yipsiumee 於 13-07-02 發表
佢只係當你係水魚
我都係甘話


大宅

積分: 1354

畀面勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 13-7-3 22:20 |只看該作者
yh022812 發表於 13-7-3 22:09
真係好討厭甘大個人幾廿蚊都要人開聲就吾好意思啦

好可惜佢唔咁諗囉 , 而家仲借我錢未還 .. 想拖到幾時


大宅

積分: 1993


68#
發表於 13-7-3 22:09 |只看該作者

引用:我有朋友都係咁,成日\"話\"唔想摷銀包叫我比

原帖由 hehemami 於 13-07-03 發表
我有朋友都係咁,成日"話"唔想摷銀包叫我比住先 ,
但佢擺明係博你唔會問佢,試得多我而家次次都會問番!!
呢D ...
真係好討厭甘大個人幾廿蚊都要人開聲就吾好意思啦




大宅

積分: 1993


67#
發表於 13-7-3 22:03 |只看該作者

引用:我試過幾次上佢公司坐下,佢OT就叫我順便買

原帖由 hilaryashley 於 13-07-03 發表
我試過幾次上佢公司坐下,佢OT就叫我順便買D野俾佢食,之後我會話我唔順路附近無野食賣,因為我知道佢唔會 ...
如果真係朋友就吾會甘啦,我fd都係,同其他人出去又吾會甘,約親我就成日借D依呻窮




大宅

積分: 1354

畀面勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 13-7-3 21:56 |只看該作者
我有朋友都係咁,成日"話"唔想摷銀包叫我比住先 ,
但佢擺明係博你唔會問佢,試得多我而家次次都會問番!!
呢D人真係好乞人憎


水晶宮

積分: 68485


65#
發表於 13-7-3 21:48 |只看該作者
覺得不舒服就不要一同吃飯囉!


大宅

積分: 4585

好媽媽勳章


64#
發表於 13-7-3 21:44 |只看該作者

引用:我都明呀!其實我真心當佢係好朋友黎架...

原帖由 hilaryashley 於 13-07-02 發表
我都明呀!其實我真心當佢係好朋友黎架...但平均一個月都1-2次,每次感覺都好似老奉...感覺唔好受...覺得自 ...
其實只要你有bad feeling 已經係問題。
做朋友做得唔舒服就冇意思。




寶石宮

積分: 281776


63#
發表於 13-7-3 20:57 |只看該作者

回覆:朋友and錢

數目要分明!


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


62#
發表於 13-7-3 20:50 |只看該作者

回覆:朋友and錢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 55904


61#
發表於 13-7-3 20:49 |只看該作者

回覆:朋友and錢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8411


60#
發表於 13-7-3 20:46 |只看該作者

回覆:朋友and錢

我試過幾次上佢公司坐下,佢OT就叫我順便買D野俾佢食,之後我會話我唔順路附近無野食賣,因為我知道佢唔會俾番$我,我就叫佢叫外賣la! 但成件事攪到我好似好小心眼咁,唔太鍾意呢種感覺 但無辦法...!!!係呀,之前問佢拎返$個次,佢都話過邊次邊次都無問我拎返,佢話因為大家friend所以無計到咁足問我拎番!其實個次我係因為唔gur所以無俾返佢當扣返...但我c6就話,佢既然記得你欠佢$,又點會唔記得佢欠你$....




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo