美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 3512


1#
發表於 13-7-2 00:28 |只看該作者
唔想日日夾 請推介邊隻好用 同埋唔小心碰到眼皮會唔會好痛架??


伯爵府

積分: 15914


27#
發表於 13-7-4 18:36 |只看該作者

回覆:yuicheck 的帖子

How much if buy in jp? Thank you




洋房

積分: 33


26#
發表於 13-7-4 15:22 |只看該作者
我都有支Panasonic,買左好多年都好少用。佢講明要用鹼性電池,即係話佢都幾食電架


別墅

積分: 590


25#
發表於 13-7-4 14:14 |只看該作者
回覆 fionayeung 的帖子

我要pm妳,thx


大宅

積分: 4890


24#
發表於 13-7-4 14:04 |只看該作者

回覆:請推介電睫毛棒

我之前係pan記換多咗支,如果有人想要就pm我啦


大宅

積分: 3837


23#
發表於 13-7-4 13:30 |只看該作者

引用:大家用Panasonic都係樓上post紫色那支嗎?

原帖由 hue860 於 13-07-04 發表
大家用Panasonic都係樓上post紫色那支嗎?
我係呀。早兩個月在Pana Shop買了一排AA電加$68換購的, 抵!


禁止訪問

積分: 3155


22#
發表於 13-7-4 10:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1614


21#
發表於 13-7-4 10:15 |只看該作者
大家用Panasonic都係樓上post紫色那支嗎?


複式洋房

積分: 487


20#
發表於 13-7-4 08:03 |只看該作者

回覆:superya 的帖子

我都係用pan記我果支用左7-8年冇壞過,好用!


大宅

積分: 3666


19#
發表於 13-7-3 16:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Zafrina+於+13-07-02+發表我

原帖由 superya 於 13-07-02 發表
最好唔好用暖水卸的捷毛液配合捷毛捧好d,冇咁易溶。我用Panasonic 紫色的,大慨9拾幾蚊




...
我都係哩支,前排有得買野加$68換,唔知而家仲有無


大宅

積分: 3837


18#
發表於 13-7-3 15:56 |只看該作者

引用:我兩支都用過,我覺得Panasonic嗰支好啲。

原帖由 LilyTerry 於 13-07-03 發表
我兩支都用過,我覺得Panasonic嗰支好啲。
me 2. 莎莎那支,較食電和無咁熱。


大宅

積分: 4227


17#
發表於 13-7-3 10:27 |只看該作者

回覆:請推介電睫毛棒

我兩支都用過,我覺得Panasonic嗰支好啲。


子爵府

積分: 10581

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


16#
發表於 13-7-3 00:30 |只看該作者

引用:Quote:Zafrina+發表於+13-7-2+00:40+我係莎

原帖由 GKB 於 13-07-03 發表
我都係用呢支,好好用,定形快又唔太熱。不過我有用壞過幾支,四五十蚊支算抵用架啦~
...
我用左有兩三年喇,都竟然冇壞過不過我係覺得佢幾食電囉

點評

GKB  係呀,我買$12shop d電用,如果用鋰電會好快壞。  發表於 13-7-3 00:36


子爵府

積分: 13108


15#
發表於 13-7-3 00:20 |只看該作者
Zafrina 發表於 13-7-2 00:40
我係莎莎買,四五十蚊,用左幾年喇都未壞。佢唔會話好熱,但足夠造形
我都係用呢支,好好用,定形快又唔太熱。不過我有用壞過幾支,四五十蚊支算抵用架啦~


大宅

積分: 2611


14#
發表於 13-7-3 00:18 |只看該作者
百X匯都有呢D電睫毛器產品賣, 係D出名大牌子


大宅

積分: 3608


13#
發表於 13-7-2 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happypooh0127+於+13-07-02+

原帖由 Zafrina 於 13-07-02 發表
我係等佢乾哂先電呀,大約電十五秒
最好唔好用暖水卸的捷毛液配合捷毛捧好d,冇咁易溶。我用Panasonic 紫色的,大慨9拾幾蚊
myphoto.jpg



點評

becky_green  where can i buy this?  發表於 13-7-2 22:05


公爵府

積分: 28739

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-7-2 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happypooh0127+於+13-07-02+

原帖由 Zafrina 於 13-07-02 發表
我係等佢乾哂先電呀,大約電十五秒
我再試吓先,Thanks


大宅

積分: 3666


11#
發表於 13-7-2 20:58 |只看該作者

回覆:請推介電睫毛棒

我之前都用sasa果隻,但好快就唔夠力,已換三次!多數一年到就越黎越唔熱!前排換左pan記,買野加$68換,我覺得比起sasa果隻好用好多呀


子爵府

積分: 10581

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 13-7-2 20:32 |只看該作者

引用:Quote:Zafrina+發表於+13-7-2+19:28+我搽完

原帖由 happypooh0127 於 13-07-02 發表
係呀,我都係用哩支呀,係唔係要等D睫毛液乾哂先可以用,要HOLD大約幾耐先會夠攣呢?? ...
我係等佢乾哂先電呀,大約電十五秒


公爵府

積分: 28739

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-7-2 19:39 |只看該作者
Zafrina 發表於 13-7-2 19:28
我搽完 mascara一陣就電,但係我冇甩到喎。你都係用我依支?
係呀,我都係用哩支呀,係唔係要等D睫毛液乾哂先可以用,要HOLD大約幾耐先會夠攣呢??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo