影視娛樂

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3175


1#
發表於 13-7-2 13:59 |只看該作者
睇佢喊到坐哂响地下,內疚自己對個老公唔住,我睇到個心都實哂。
不過同時恭喜蚊蚊,佢完全洗哂D亞周味,演技進步不少,好抵讚。


大宅

積分: 3175


5#
發表於 13-7-4 15:21 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

我咪講呢集囉,我睇完即吓......?
佢同3哥嘈交夠勁啦....以前似綿羊,依家一嘈,頂到行架,幾勁....
不過3哥就慘D,好無辜


男爵府

積分: 7022


4#
發表於 13-7-3 13:27 |只看該作者

回覆:忍唔住要讚一讚蚊蚊

係呀, 我又係晚晚都有追睇呢套。 本來就只係為左睇三哥, 但睇睇下反而覺得蚊蚊都做得好好睇, 佢做d 暗暗奸角真係超神似。。。 佢尋晚明明自己係第三者但仲扮好人叫小菲隻眼開隻眼閉, 個陣真係服左佢d 演技


大宅

積分: 3175


3#
發表於 13-7-3 12:31 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

琴晚小菲同佢訴苦,懷疑Martin出面有第二個。
蚊蚊個feedback我睇到O哂咀,佢個表情奸到,陰險到哩....
仲唔係洗哂亞周味??? 巫婆玲已經唔係佢嘅icon喇! 做得好


男爵府

積分: 7022


2#
發表於 13-7-2 16:10 |只看該作者

回覆:忍唔住要讚一讚蚊蚊

我超同意你呀!我覺得蚊蚊今次晌好心作怪既演出確實進步左唔少, 佢真係演到個角色, 而且, 佢真係keep 得好好


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo