親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2305


1#
發表於 13-7-3 15:51 |只看該作者
唔知沙巴消費高唔高呢?有咩好建議,諗住跟團旅行。有無邊間旅行社好啲


大宅

積分: 4223


3#
發表於 13-7-4 17:45 |只看該作者
自己去好d, 有平有貴, 我都係坐亞航, 自己訂酒店


男爵府

積分: 8276


2#
發表於 13-7-4 17:28 |只看該作者

回覆:yaching 的帖子

沙巴消費唔貴,等亞航淡季機票,唔好跟團,我今年訂左9月去,4日3晚兩個人機票連酒店先4400


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo