自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


1#
發表於 13-7-7 23:07 |只看該作者
或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,或許覺得我煩,我係小朋友呀媽,咩都緊張好出奇咩,吾似你地個心態係玩小朋友,咩都求其又污租又是是旦旦,未呻完,一埋苦水在心中
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


別墅

積分: 927


44#
發表於 13-7-9 18:35 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

明!


伯爵府

積分: 15132


43#
發表於 13-7-9 11:38 |只看該作者
同奶奶,大伯,大嫂,姑仔,叔仔一齊住我都想死!!全部無打算有小朋友!而我係唯一生左個囡!所以同住係極煩同厭惡......尢其是夜媽媽返到屋但開門關門大大聲!經常夜媽媽煮野食又o早!!出完街返入屋又唔洗手!好多好多......


水晶宮

積分: 63609

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


42#
發表於 13-7-9 11:37 |只看該作者
明白。
有時我覺得聽聽埋都好無棱兩可, 有D人又話你,佢呢個歲數要點點點架喇, 之後另一方面又會有人話...你唔洗咁緊張啦...
我唔緊張呢...D人又話, 你個仔點點點,你係咪帶佢睇下醫生好D呀?
其實我本身都好想順其自然, 但有時周邊人PUSH 到我, 明明唔緊張, 但被佢地搞到我好大壓力...
幾歲至識行,幾歲識講野,幾歲戎到片...
唉! 每個小朋友進度都唔同架嘛! 有時好想同佢地講, 唔好俾壓力我啦...救命...

Childhood is journey, not a race.


伯爵府

積分: 17166


41#
發表於 13-7-9 11:29 |只看該作者

引用:無須放係心,玩同教養根本係2回事,角色不

原帖由 pinkiesalbe 於 13-07-07 發表
無須放係心,玩同教養根本係2回事,
角色不同,觀點當然有異
Agree




侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


40#
發表於 13-7-9 11:20 |只看該作者
myww 發表於 13-7-8 15:08
如果自己做得啱, 自己盡了力, 就無需理會其他人的閒言閒語了.

但是樓主, 你亦要學習放鬆, 唔好比自己咁大 ...
thx 明白
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 13-7-8 15:08 |只看該作者
rainlamrainlam 發表於 13-7-7 23:07
或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,或許覺得我煩,我係小朋友呀媽,咩都緊張好出奇咩,吾似你地個心 ...

如果自己做得啱, 自己盡了力, 就無需理會其他人的閒言閒語了.

但是樓主, 你亦要學習放鬆, 唔好比自己咁大壓力!

努力!


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 13-7-8 15:07 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

明!



若要人不知 唔好咁低B !  : P


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


37#
發表於 13-7-8 14:58 |只看該作者
個小朋友吾係你既就緊係隨便得多啦,我呢個呀媽緊張下都好似吾得咁,哼!又話咩q野就哂我,又要俾說話我聽
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


大宅

積分: 1682


36#
發表於 13-7-8 02:28 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

同意


大宅

積分: 2622


35#
發表於 13-7-8 02:16 |只看該作者
明白!!
加油


禁止訪問

積分: 1984


34#
發表於 13-7-8 01:43 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


33#
發表於 13-7-8 01:15 |只看該作者
Purecane 發表於 13-7-8 00:47
我明,個小朋友唔係你嘅時候,說話風涼好多
咪就係
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


32#
發表於 13-7-8 01:01 |只看該作者

引用:或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,

原帖由 rainlamrainlam 於 13-07-07 發表
或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,或許覺得我煩,我係小朋友呀媽,咩都緊張好出奇咩,吾似你地個心 ...
人地講咩都咁介懷點會開心呢

Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


男爵府

積分: 7715


31#
發表於 13-7-8 00:59 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

我好明白,身邊D9唔搭8嘅3姑6婆太多意見,又逼人解釋個仔女嘅情況,真係好煩



男爵府

積分: 6943


30#
發表於 13-7-8 00:58 |只看該作者
明白,未做媽媽的永遠都唔會明白做媽媽既感受!


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


29#
發表於 13-7-8 00:55 |只看該作者
koller 發表於 13-7-7 23:40
講果個咪吾緊張囉。
自己仔女點會吾緊張?
有句說話好似: 養兒一佰歲,長憂九十九(如有錯,請指正)







絕對認同!


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 13-7-8 00:54 |只看該作者
認同, 就算好多做左人父母, 有D野佢好運過到既, 佢地都唔會明.


珍珠宮

積分: 30295


27#
發表於 13-7-8 00:53 |只看該作者
我好明!!

我以前囡囡仲係BB時, 用揹帶揹住佢出街, 已經係揹前面, 仲要個揹帶好實淨, 絕對唔會有任何機會比人搶走個B, 但我行在天橋上果陣, 一樣好驚好驚, 就係驚咁岩遇到D痴線佬, 一野搶走個B掉落去!!!

♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


26#
發表於 13-7-8 00:53 |只看該作者
個人認為世上最難做嘅Post,係媽媽!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo