mangocake88 發表於 13-7-8 11:45 
這個租客6月才起租, 但已經不停投訴呢樣壞個樣唔得, 約好上去幫佢修理又成日到個日先話唔得閒, 又成日遲交 ...租, 好聲好氣請佢入數仲大聲夾惡, 點算好呢, 我間屋全部樣樣新架,大佬我都要供樓, 唉, 點算好
點樣成日遲交租? 六月果次簽約時交左, 咪得七月一次
洋房, 複式洋房, 別墅, 大宅, 男爵府, 子爵府, 伯爵府, 侯爵府, 公爵府, 珍珠宮, 水晶宮, 翡翠宮, 珊瑚宮, 瑪瑙宮, 琥珀宮, 象牙宮, 寶石宮, 榮譽會員, VIP, 官方特派專員, 王國會長, 家長會會長, 管理員, 超級版主, 版主, 彩鑽殿, 天珠殿, 雲母殿