自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5464


1#
發表於 13-7-8 11:45 |只看該作者
這個租客6月才起租, 但已經不停投訴呢樣壞個樣唔得, 約好上去幫佢修理又成日到個日先話唔得閒, 又成日遲交租, 好聲好氣請佢入數仲大聲夾惡, 點算好呢, 我間屋全部樣樣新架,大佬我都要供樓, 唉, 點算好


禁止訪問

積分: 11980


54#
發表於 13-7-13 00:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wongywong+於+13-07-12+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14680


53#
發表於 13-7-13 00:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yau_grace+於+13-07-11+發表

原帖由 wongywong 於 13-07-12 發表
終於我換了分體冷氣4000$,雪櫃 2600$。嚨頭,800$,房門鎖全部替他安好,TV插槽250$,廁所水箱700$:sickmi ...
我地除左買爐,仲換晒房門鎖(因為佢原有的冇匙), 通埋渠,左執右執咁,都係為方便自己。


禁止訪問

積分: 11980


52#
發表於 13-7-12 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yau_grace+於+13-07-11+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11980


51#
發表於 13-7-12 16:18 |只看該作者

引用:我地掉轉,業主乜都唔包。租左幾日個熱水爐

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9414


50#
發表於 13-7-11 00:05 |只看該作者
-bella- 發表於 13-7-8 13:24
6月起租 今個月先7月 點樣成日遲交租?


6月果次仲要簽約時已比左
洋房, 複式洋房, 別墅, 大宅, 男爵府, 子爵府, 伯爵府, 侯爵府, 公爵府, 珍珠宮, 水晶宮, 翡翠宮, 珊瑚宮, 瑪瑙宮, 琥珀宮, 象牙宮, 寶石宮, 榮譽會員, VIP, 官方特派專員, 王國會長, 家長會會長, 管理員, 超級版主, 版主, 彩鑽殿, 天珠殿, 雲母殿


男爵府

積分: 9414


49#
發表於 13-7-11 00:03 |只看該作者
mangocake88 發表於 13-7-8 11:45
這個租客6月才起租, 但已經不停投訴呢樣壞個樣唔得, 約好上去幫佢修理又成日到個日先話唔得閒, 又成日遲交 ...租, 好聲好氣請佢入數仲大聲夾惡, 點算好呢, 我間屋全部樣樣新架,大佬我都要供樓, 唉, 點算好



點樣成日遲交租? 六月果次簽約時交左, 咪得七月一次
洋房, 複式洋房, 別墅, 大宅, 男爵府, 子爵府, 伯爵府, 侯爵府, 公爵府, 珍珠宮, 水晶宮, 翡翠宮, 珊瑚宮, 瑪瑙宮, 琥珀宮, 象牙宮, 寶石宮, 榮譽會員, VIP, 官方特派專員, 王國會長, 家長會會長, 管理員, 超級版主, 版主, 彩鑽殿, 天珠殿, 雲母殿


子爵府

積分: 14680


48#
發表於 13-7-11 00:00 |只看該作者

回覆:有d咁既租客

我地掉轉,業主乜都唔包。租左幾日個熱水爐有問題,叫我地自己攪。最後攪唔掂就叫我地搵人換個新的,但要一人出一半,個爐歸佢。 最後我地自己出晒,最多搬走時拎埋走都冇咁嬲!壞完一樣又一樣,可能佢啲野本身就壞壞地,所以乜都唔包,正一騙局。


珍珠宮

積分: 34926

畀面勳章


47#
發表於 13-7-10 23:56 |只看該作者

引用:6月起租+今個月先7月+點樣成日遲交租?

原帖由 -bella- 於 13-07-08 發表
6月起租 今個月先7月 點樣成日遲交租?
其實我都想問呢個問題


禁止訪問

積分: 11980


46#
發表於 13-7-10 23:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wongywong+於+13-07-09+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11980


45#
發表於 13-7-10 23:49 |只看該作者

引用:幸好,我上手業主勁好人(宜家上到樓),咁他

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


44#
發表於 13-7-9 07:53 |只看該作者

回覆:有d咁既租客

幸好,我上手業主勁好人(宜家上到樓),咁他又系連約買,他執到好令先租俾我既,我地住左2個月,全部牆有水,地板有水兼成塊地板起左call業主,每次都立刻派師傅上去,幸好半年後有公屋,照直同業主講,點知業主只系話,咁你搬走話我知,我唔洗你根據死約硬食最後半年最好笑系……我早左一星期搬走,業主居然計返我走而退多租俾我


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-7-9 07:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mangocake88+於+13-07-08+發

原帖由 Winnie0102 於 13-07-08 發表
有嘢壞左,應該係個租客負責維修架咼。
業主wo


男爵府

積分: 7625


42#
發表於 13-7-9 07:37 |只看該作者
mangocake88 發表於 13-7-8 14:43
我係連租約買, 6月係我同佢訂立新約, 當時已經依佢要求換哂全屋電器, 個時諗住唔使煩, 點知一sign 左份約就 ...
如果佢舊約已經成日遲交租, 咁點解你仲同佢續新租約呢?


禁止訪問

積分: 11980


41#
發表於 13-7-9 07:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wongywong+於+13-07-09+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11980


40#
發表於 13-7-9 07:13 |只看該作者

引用:我又剛相反,好慘,搬到一星期,明明睇當時

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11980


39#
發表於 13-7-9 07:12 |只看該作者

引用:我又剛相反,好慘,搬到一星期,明明睇當時

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11980


38#
發表於 13-7-9 00:45 |只看該作者

回覆:有d咁既租客

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 13-7-8 23:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28591


36#
發表於 13-7-8 22:53 |只看該作者

回覆:有d咁既租客

其實做業主風險都好大,遇著唔好既租客真係喊都無謂。我自己有過經驗,真係寧願平過巿價30%租比熟人唔加租都抵過租比三唔識七既無賴。我對上一次用左五萬黎執手尾。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo