跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


1#
發表於 13-7-8 12:58 |只看該作者
我真係唔識教阿仔,每個人都同我講佢好難教……因我要返工,所以交咗比細妺湊,好似今日咁,阿妹同我講, “你個仔是否有問題呢?沒著底衫同我講沒拎又喊,問佢屙尿未,話屙左,問幾時屙,點解唔見佢屙,跟住又話沒屙,我話做乜講大話,你唔想屙咪唔好屙,跟住又喊,你話佢做乜同想點“……佢已經唔係第一次係咁,問佢少少嘢就喊,做錯事又唔認,賴落阿妺度

又硬頸!早兩日阿嫲生日食飯,叫佢影相,無論點都唔影

平時係屋企,曳,我地話佢,佢就發脾氣話“唔理你呀!“

我地同佢講道理又試過,打又打過,但都唔得,我真係好灰,好唔開心,每日都有人同你講你個仔點點點



男爵府

積分: 6617

好媽媽勳章


24#
發表於 13-10-8 14:59 |只看該作者

引用:我真係唔識教阿仔,每個人都同我講佢好難教

原帖由 teacats 於 13-07-08 發表
我真係唔識教阿仔,每個人都同我講佢好難教……因我要返工,所以交咗比細妺湊,好似今日咁,阿妹同我講, ...
我個case 同你一樣,真的要好有耐性。慢慢來會改善。


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


23#
發表於 13-9-28 14:36 |只看該作者

回覆:JanisLeung 的帖子

其實我都有好似你咁講的,但每次再犯,我問佢記唔記得我講咩,佢都話唔記得,問佢點解喊,佢就話冇、唔知



大宅

積分: 3862


22#
發表於 13-9-28 03:08 |只看該作者
我都好認同上面每位媽媽嘅講法

teacats, 我睇見你話你個仔成日喊, 我都感受到佢內心應該好呵開心, 不安, 害怕.... 你應該多站喺佢果邊諗嘢, 佢做錯事都要話佢, 不過係善意嘅, 唔好成日怪責佢, 鬧完之後&平時亦要關心佢嘅感受, 問佢明唔明你點解要話/鬧佢, 同佢講你鬧完佢都好心痛.....

要持之以恆呀~ 希望你仔仔有你鼓勵, 有番自信, 心情開心番啦~


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


21#
發表於 13-9-27 09:05 |只看該作者

回覆:HY620 的帖子

可惜暫時唔容許我唔做嘢



大宅

積分: 2179


20#
發表於 13-9-26 16:17 |只看該作者
坦白說, 教小朋友乃父母責任. 我覺得不能怪你妹妹, 因佢應該只係幫忙照顧. 既然你發現到佢有問題. 我諗你要諗下自己湊返, 自己教.


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


19#
發表於 13-9-12 07:34 |只看該作者

回覆:lylkids 的帖子

明白



大宅

積分: 4617


18#
發表於 13-9-11 23:17 |只看該作者
teacats 發表於 13-7-8 12:58
我真係唔識教阿仔,每個人都同我講佢好難教……因我要返工,所以交咗比細妺湊,好似今日咁,阿妹同我講, ...

好耐冇見

你仔點夠我個難教
點都好,多d鼓勵佢表達自己
人地點講聽完消化左,
再係閒談時"唔覺意"咁逗佢講番發生咩事,
但唔好太刻意要佢答晒你問ge野
比佢知道你關心, 錫佢, 信任佢!
而唔係一出聲就鬧爆 . . .
好多時係人地加左主覲意見去批評你仔!

係人都會做錯事,
寬容, 關心, 體諒


洋房

積分: 36


17#
發表於 13-9-6 19:04 |只看該作者

回覆:teacats 的帖子

直接D講,試下俾多D愛佢,錫多D,擁抱多D,小朋友自然會聽話D,易教D,父母嘅愛其他人係俾唔倒㗎!

點評

lylkids  +1  發表於 13-9-11 23:18


大宅

積分: 1151


16#
發表於 13-8-27 08:59 |只看該作者
回覆 pipip929 的帖子

其實其他都講得好啱. 要有愛心 同無shortcut.
咁既情況, 你覺得你個姐係咪有問題? 如果問題唔係你個妹到. 就係你個小朋友到.
我聽你咁講, 不如你帶小朋友去評估下. 社交能力.
估計情況係, 一. 佢喊, 好可能唔識表達佢想點. 比如好熱. 唔講除衫, 不過成日好唔舒服
二. 佢唔知可以用其他方法表達. 比如唔開心. 可以講出黎, 又或者心呼吸. 等等
不過都係要專業估計下. 社交能力. 大大下就識. 不過要係一個正面環境會好d. 成日比人鬧. 成長係無咩幫助


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


15#
發表於 13-8-22 11:10 |只看該作者
回覆 teacats 的帖子

我女都係5歲, 佢咁細個. 係要比好多耐性同愛心照顧, 佢地吾係大人.. 一講就明, 小朋友係要時間去了解同體諒佢地一舉一動背後既原因. 你妹, 一黎就問.. 你仔係咪有問題呀! 我一睇呢句已經覺得佢無耐性無愛心, 吾了解小朋友需要. 無可能從大人既角度, 去睇/照顧小朋友.

你地都吾了解佢, 呀E又無耐性, 咁點得呀..


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


14#
發表於 13-8-20 09:47 |只看該作者
回覆 pipip929 的帖子

why?


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


13#
發表於 13-8-19 15:06 |只看該作者

回覆:teacats 的帖子

吾好比你妹溱




別墅

積分: 721


12#
發表於 13-8-17 14:48 |只看該作者

回覆:好灰!唔識教

有2個可能:
引人注意
另外,佢地要人先關注他們的感受,才理性傾番發生咩事。依樣係我上親子教育ican課程時學習。人係情感動物,喊沒有問題,大人自己也有怒唔開心時候,咪又係想人傾下。下次佢喊,試下先㩜住佢,回應佢唔開心感受,跟住先問佢咩事喊,效果好好多


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-7-10 00:45 |只看該作者
我個女都係咁,我都教到唔識教
不過我都算好熟佢性格
知道幾時要氹幾時要企硬,暫時都可以搞得掂


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 13-7-8 22:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2518

醒目開學勳章


9#
發表於 13-7-8 18:30 |只看該作者

回覆:好灰!唔識教

我明白咁多位嘅意見,我會盡量控制自己情緒,再引導佢去講嘢……比返信心佢

我一向都知佢唔夠自信,耐何我唔知可點幫佢

至於佢係咪唔鐘意去我妺度,我相信唔係,因佢寧願去阿姨度,都唔去阿嫲度的



大宅

積分: 4100


8#
發表於 13-7-8 17:08 |只看該作者
好同意各位媽咪的說法.
一年幾前, 我姪仔幾乎日日係屋企比人話, (家長受到老師壓力去迫个仔讀好d), 大家都唔開心.
後來來我處幫佢溫, 我成日鼓勵佢, 話佢聽話, 幫佢找出長處, 他有了自信, 亦有了進步, 人開心了. 亦肯學, 但巳花了一年多時間. 所以教小朋友無捷徑, 你要耐心.


別墅

積分: 717


7#
發表於 13-7-8 16:08 |只看該作者

回覆:好灰!唔識教

個人意見,唔好係個仔面前同朋友或屋企人話佢點點點。。。5歲咩都識聽,佢會覺得你地唔鍾意佢,佢會更加唔開心更反叛。


別墅

積分: 717


6#
發表於 13-7-8 16:00 |只看該作者

回覆:好灰!唔識教

就咁睇你的post, 會唔會因為佢唔鍾意俾你細妹湊唔開心所以成日喊?又想問下當佢表達唔清楚時你地有無好耐心咁幫佢去表達呢,如果一當佢表達唔到就俾人閙,咁佢每次都好驚去表達自己,一俾人話就喊。你妹妹始終唔係佢媽媽,耐性一定有限,我估你自己要花多d時間係個仔身上去了解佢的需要。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo