烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   12


別墅

積分: 941


1#
發表於 13-7-8 22:37 |只看該作者
酸酸地一啲都唔溜
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 18104


33#
發表於 13-7-13 17:24 |只看該作者

回覆:法式檸檬撻

好靚




大宅

積分: 1847


32#
發表於 13-7-13 16:37 |只看該作者

回覆:法式檸檬撻

好靚呀


別墅

積分: 941


31#
發表於 13-7-13 11:07 |只看該作者
繼續食譜...

檸檬餡:

全蛋 300g
檸檬汁和青 3個
砂糖 250g
淡忌廉 200g

全蛋拂勻, 加糖, 打勻至起泡, 加入檸檬汁和青攪勻, 加入已打至起泡的淡忌廉, 攪勻成順滑的檸檬餡, 放進雪櫃

撻皮焗起後放涼, 慢慢倒入檸檬餡焗160度焗40-45mins至金黃有彈性


別墅

積分: 941


30#
發表於 13-7-13 10:56 |只看該作者
回覆 b.gorilla 的帖子

因為焗撻時會漲起, 所以要搵D野壓住, 要用D豆類, 如紅豆, 咖啡豆等等... 或者去買焗豆特別係FOR焗撻用個D


男爵府

積分: 7782


29#
發表於 13-7-9 22:30 |只看該作者
suety2012 發表於 13-7-9 21:44
8" 食譜:
先做撻底-
牛油 100g
咩叫加豆壓住撻皮? 咩豆?


大宅

積分: 4948


28#
發表於 13-7-9 22:29 |只看該作者

回覆:法式檸檬撻 (附食譜)




男爵府

積分: 7782


27#
發表於 13-7-9 22:28 |只看該作者
好呀
等你


別墅

積分: 941


26#
發表於 13-7-9 22:07 |只看該作者
等一陣再打埋個檸檬餡....等我呀...


大宅

積分: 2549


25#
發表於 13-7-9 21:48 |只看該作者

回覆:法式檸檬撻

好想吃


別墅

積分: 941


24#
發表於 13-7-9 21:44 |只看該作者
本帖最後由 suety2012 於 13-7-9 22:03 編輯

8" 食譜:
先做撻底-
牛油 100g
糖霜 80g
全蛋 40g
低筋粉 100g
高筋粉 100g
杏仁粉 40g

1) 牛油加糖霜拌勻, 直到糖溶化
2) 慢慢加入蛋, 繼續拌勻
3) 輕輕拌入已篩麫粉及杏仁粉, 留意不用過份搓, 因皮會過硬
4) 放入雪櫃最少一個鐘, 取出後擀成撻皮, 用x刺上小孔, 再雪硬
5) 放上牛油紙加豆壓住撻皮, 放入焗爐180度焗12-15分鐘
6) 焗到差不多時塗一層蛋黃(以免撻皮受潮而淋), 焗多3分鐘, 放涼備用


大宅

積分: 2556

15週年勳章


23#
發表於 13-7-9 21:07 |只看該作者

回覆:suety2012 的帖子






別墅

積分: 941


22#
發表於 13-7-9 21:01 |只看該作者

引用:好靚,可否分享做法!謝謝!+ +

原帖由 fussy 於 13-07-09 發表
好靚,可否分享做法!謝謝!
多謝大家欣賞,等我整理好就分享食譜啦




男爵府

積分: 8230


21#
發表於 13-7-9 18:16 |只看該作者

回覆:法式檸檬撻






珍珠宮

積分: 41995


20#
發表於 13-7-9 17:40 |只看該作者
回覆 suety2012 的帖子

吸引


男爵府

積分: 6182


19#
發表於 13-7-9 17:29 |只看該作者
回覆 suety2012 的帖子

嘩~~~整得好靚呀


男爵府

積分: 8281


18#
發表於 13-7-9 15:33 |只看該作者

回覆:法式檸檬撻



    


男爵府

積分: 5212


17#
發表於 13-7-9 15:17 |只看該作者

回覆:法式檸檬撻

好靚,可否分享做法!謝謝!




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 13-7-9 14:40 |只看該作者
sqq321 發表於 13-7-8 22:10
想知點整,但又怕俾板主 block
誤會晒啦,版面問樓主版面答絕對鼓勵,大家互相交流研究係好事,
違規係不斷出請PM食譜,令帖文冇可讀性嘅果D回帖。
希望樓主可以喺版面上公開食譜,方便大家。

點評

sqq321  Oh, ic. 原來係我誤解了. thx 版主.  發表於 13-7-9 15:00
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-7-9 14:40 |只看該作者
回覆 suety2012 的帖子

好靚呀!~好想一啖食咗佢~~~~
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo