立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6043
伯爵府
積分: 19749
珍珠宮
積分: 33274
viotior 發表於 13-7-10 14:39 呢樣先難, 連老師校長都可以咁樣俾人打,邊個會估到避到? 越來越多癲人!
bkteapot 發表於 13-7-10 14:15 唔駛蝦人 不過要教佢保護自己唔好比人蝦喇..
琥珀宮
積分: 197988
bebe0212 發表於 13-7-10 14:30 你講得啱,真係要好有勇氣先問得出
侯爵府
積分: 20253
原帖由 超級特務 於 13-07-10 發表 你估冇人咁諗咁做,係唔夠薑出聲咋
原帖由 suki2500 於 13-07-10 發表 係呀...周圍d人都係噤自私, 小朋友一定問點解我唔可以噤做的
原帖由 andrewrew 於 13-07-10 發表 果條友都唔知真定假,開呢d post 實冇人認同架啦
禁止訪問
積分: 16396
水晶宮
積分: 70860
大宅
積分: 4260
原帖由 超級特務 於 13-07-10 發表 唔交學費,如果係退學唔係欠交,只可以話算死草。 打人果條友都真係有病。
象牙宮
積分: 248090
超級特務 發表於 13-7-10 14:19 人筆為己,天誅地滅。 損人筆利己,聽乞食!
原帖由 andrewrew 於 13-07-10 發表 唔交學費同埋今朝有瘋婦打副校長呢d事,真係好過份
原帖由 sasa0208 於 13-07-10 發表 自私無問題架喎 唔好立心不良咪得囉
子爵府
積分: 13653
瑪瑙宮
積分: 129357
積分: 176549
原帖由 viotior 於 13-07-10 發表 縮骨,算爆,老x土.....學費都可以諗唔交; 攞少封信就打人; 有需要都唔讓座扮瞓覺..... 我成日教亞仔做人唔 ...
用戶要求終止服務
積分: 100193
柏架山莊 發表於 13-7-10 14:13 認同,我都覺得人係自私,只求做好自己,發現別人唔自私,當中獎
積分: 146106
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy