跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5903

認識瑞士牛牛第三回 好媽媽勳章


1#
發表於 13-7-11 18:44 |只看該作者
請問各位jm,有無整時間表約08嘅小朋友呀?可以分享下嗎?
我是在職媽媽,7點幾出門,到晚上返家,由嫲嫲照顧。謝謝


子爵府

積分: 12620


2#
發表於 13-8-28 16:43 |只看該作者
cathyb 發表於 13-7-11 18:44
請問各位jm,有無整時間表約08嘅小朋友呀?可以分享下嗎?
我是在職媽媽,7點幾出門,到晚上返家,由嫲嫲照 ...

返咗學冇咩整, 因為返全日, 放學返去不久都食飯囉, 冇咩必要, 暑假想過整亦整過, 但小朋友同長輩都未必配合到! 最終得個整字!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo