自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1439


1#
發表於 13-7-12 23:27 |只看該作者
我今日收到份表格。我想問下邊到有得睇選擇單位


大宅

積分: 1439


8#
發表於 13-7-13 00:06 |只看該作者

引用:回覆+Carenabbszenga+的帖子特快啲單位通常

原帖由 swing1971 於 13-07-12 發表
本帖最後由 swing1971 於 13-7-12 23:46 編輯

回覆 Carenabbszenga 的帖子
好的。。謝謝


大宅

積分: 1439


7#
發表於 13-7-13 00:06 |只看該作者

引用:回覆+Carenabbszenga+的帖子特快啲單位通常

原帖由 swing1971 於 13-07-12 發表
本帖最後由 swing1971 於 13-7-12 23:46 編輯

回覆 Carenabbszenga 的帖子
好的。。謝謝


伯爵府

積分: 17128


6#
發表於 13-7-12 23:52 |只看該作者
回覆 Carenabbszenga 的帖子

可到下面條link找尋,但依家未有得睇嫁

http://www.housingauthority.gov.hk/tc/flat-application/allocation-status/index.html

房署會有另一個排特快既號碼比您,我第一次申請
No. 20xxx,但果期我打去房署問,佢話得7000個單位
第二次,我No. 16xxx,但得2000個單位

邊有可能有機會....


伯爵府

積分: 17128


5#
發表於 13-7-12 23:44 |只看該作者
本帖最後由 swing1971 於 13-7-12 23:46 編輯

回覆 Carenabbszenga 的帖子

特快啲單位通常係舊村,低層,凶宅,
近電錶,垃圾房,上一手比人追債搬走,
電梯唔到既樓層,如傷殘人士出入會不便.......

同埋得好少單位,但超級多人申請,
樓主係未第一次申請,
我之前申請過2次,但2次都
冇份,因前面太多人,比人選哂啦......

總括而言,唔好期望太高.........


大宅

積分: 1439


4#
發表於 13-7-12 23:40 |只看該作者

引用:未有咁快有得睇嫁+差唔多開始簡樓前就帶

原帖由 HKL.3 於 13-07-12 發表
未有咁快有得睇嫁 差唔多開始簡樓前就帶
咁到時邊到睇嫁


伯爵府

積分: 16664


3#
發表於 13-7-12 23:34 |只看該作者

回覆:HKL.3 的帖子




伯爵府

積分: 16664


2#
發表於 13-7-12 23:33 |只看該作者

回覆:Carenabbszenga 的帖子

未有咁快有得睇嫁 差唔多開始簡樓前就帶


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo