跳至

首頁
12

尾頁
   1


民房

積分: 9


1#
發表於 13-7-15 23:28 |只看該作者
我仔4歲仍未介到夜片,超级煩惱……你哋小朋友成功介夜片未?有咩方法?


伯爵府

積分: 16931


33#
發表於 13-11-6 10:34 |只看該作者
我仔 0908, 兩歲九個月就戒咗夜片, 戒片其間我冇半夜起身抱佢去廁所, 因為我自己都可能半夜起身一次, 太辛苦了. 不過我仔晚飯後好少飲水, 最多都係一兩啖, 臨瞓前一定去廁所先, 突然發現連續幾晚都冇濕片, 咁就算戒咗喇, 咁當然戒了初期都會偶有失手的, 失手三四次後就冇再濕過喇.


洋房

積分: 44


32#
發表於 13-10-28 18:04 |只看該作者

回覆:介夜片問題

阿囝2歲四4個月就介咗啦!晚上唔好比佢飲咁多水,睡前去一次,第二天佢一醒即刻同佢去……


大宅

積分: 2595


31#
發表於 13-9-25 23:46 |只看該作者

回覆:llww 的帖子

唯有由8:00 開始唔好比太好水佢飲,就算飲都係一兩啖,定時兩或三點叫佢起身呵。無計要慢慢黎,同佢心里輔導張床係唔可以呵尿,大個仔要呵就叫醒媽媽⋯ 等等說話,加油啦!





子爵府

積分: 11133


30#
發表於 13-9-22 20:50 |只看該作者

回覆:介夜片問題

我個囝2歲半岩岩介左夜片、只要介左日片先、可以完全吾用片、到訓前同佢去多一次就可以到弟朝起身先去


洋房

積分: 38


29#
發表於 13-9-21 13:14 |只看該作者
我個仔仔都未戒到,佢每晚都一定要飲奶先肯訓,所以仲未戒到


別墅

積分: 594


28#
發表於 13-9-5 19:33 |只看該作者

回覆:介夜片問題

戒左年幾喇,半夜急都會自己起身痾


別墅

積分: 873


27#
發表於 13-8-30 17:29 |只看該作者
回覆 BB200903 的帖子

好方法喎!


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


26#
發表於 13-8-28 01:24 |只看該作者

回覆:介夜片問題

2歲半就介哂


大宅

積分: 3272


25#
發表於 13-8-27 23:49 |只看該作者
我個小朋友二歲半已戒日片,三歲幾連夜片都不用著。佢自己自然咁戒。

其實係佢五個月時已訓練在厠所大便,之後佢未試過在尿片上開大。


大宅

積分: 3573


24#
發表於 13-8-22 23:14 |只看該作者

回覆:介夜片問題

已戒2年,夜晚唔會瀨,亦唔洗定時定侯捉佢起身疴,只要佢臨訓前要去一次小便,無train過,佢係順其自然咁戒


男爵府

積分: 5829

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-8-21 23:38 |只看該作者

回覆:介夜片問題

0912女,三歲左右就介咗,不過到而家都偶有失手


複式洋房

積分: 429


22#
發表於 13-8-21 11:37 |只看該作者

回覆:介夜片問題

仔仔三歲左右已介夜片,開始時半夜自己會起身說要we we,一個月後半夜都不用起身we we一覺到天光


別墅

積分: 663


21#
發表於 13-8-16 23:58 |只看該作者
我個仔0901,開始咗三星期,每晚半夜叫佢wee wee, 咁就無癩尿。
點先叫做成功呢?係唔係半夜唔叫佢wee wee 而第二朝唔癩先叫成功?


子爵府

積分: 12748


20#
發表於 13-8-16 11:24 |只看該作者

回覆:介夜片問題

3歲2個月介夜片 訓前有飲奶 訓前一定要去廁所 試過有次無去就賴左


洋房

積分: 68


19#
發表於 13-8-11 10:45 |只看該作者

回覆:介夜片問題

我囡0906,24m時日夜片都戒曬,戒期間瀨過幾次,每晚瞓前叫佢痾完先上床


男爵府

積分: 6869

2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-8-10 09:41 |只看該作者

回覆:介夜片問題

2歲時已經戒左,係我媽咪幫佢戒,要係日間時定時俾佢去廁所,去去下就知道急we we就要去廁所




大宅

積分: 3476


17#
發表於 13-8-7 14:48 |只看該作者

回覆:BB200903 的帖子

2歲已經介咗


大宅

積分: 4693


16#
發表於 13-8-6 17:02 |只看該作者
剛4歲已介埋夜片, 最緊要介埋夜奶, 同埋我初初介片時, 會比佢著左低褲, 再著尿片, 等佢濕左都感覺到唔舒服, 萬一瀨濕左大人都唔洗半夜換床單咁辛苦, 介左兩個星期就成功左. 希望大家都成功啦.............加油!!


大宅

積分: 2272


15#
發表於 13-8-5 23:21 |只看該作者

回覆:介夜片問題

2歲介左啦


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo