自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


1#
發表於 13-7-17 12:50 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=8063723&extra=page%3D1




水晶宮

積分: 71506

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 13-7-18 01:22 |只看該作者


侯爵府

積分: 24933

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 13-7-18 01:15 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

佢根本都唔覺得自己個女錯,係廁所偷拍,人地有權報警架,況且五年班都唔細啦


禁止訪問

積分: 17124


70#
發表於 13-7-18 01:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chingcging+於+13-07-17+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6780


69#
發表於 13-7-18 01:08 |只看該作者
我覺得果條友有d 問題...死都話你有2個仔!
你亦無錯! 帶手機返學仲要偷拍隔壁廁所同學根本就係唔o岩!
學校做得o岩!

我已不顧安危, 誓死都一齊
看不起這個繁華盛世~~


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


68#
發表於 13-7-18 00:59 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

唔記得食藥




禁止訪問

積分: 33048


67#
發表於 13-7-18 00:46 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19448


66#
發表於 13-7-18 00:37 |只看該作者

引用:可能應該叫\"施主\",唔應該叫\"樓主\"

原帖由 chingcging 於 13-07-17 發表
可能應該叫"施主",唔應該叫"樓主"
我剛睇佢之前個post,原來要叫佢做"苦主",唔好叫樓主呀哈哈(呢個回覆都係回你嫁)
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


65#
發表於 13-7-17 23:33 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

講真,聯合道係有間幾出名嘅女子津貼小學。如果我冇估錯,佢個女係該校5年級生。呢間學校校風好,幾嚴的。如果有記操行分,係升中自行同叩門都幾大濟。


水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


64#
發表於 13-7-17 23:32 |只看該作者

引用:http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mo

原帖由 chingcging 於 13-07-17 發表
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=8063723&extra=page%3D1
好似佢知錯了,唔敢再回應連樓主都唔明,真係omg




水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


63#
發表於 13-7-17 23:16 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

果個樓主都幾long lai

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


62#
發表於 13-7-17 23:14 |只看該作者

引用:睇晒!嗰個“樓主”跟本就唔妥樓主你第一個

原帖由 咪肥媽媽 於 13-07-17 發表
睇晒!

嗰個“樓主”跟本就唔妥樓主你第一個覆,仲要話佢個女做錯!!佢開post只係想大家一齊鬧爆學校,佢 ...
我2個鋪都同佢持相反意見,可能係咁佢唔like我。
但都唔好屈我有2個仔,仲要衰到話我唔認有仔!睇返我啲鋪都知我得一個女啦!有啲jm直情知我女讀邊間學校!


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


61#
發表於 13-7-17 23:12 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10059


60#
發表於 13-7-17 23:06 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

睇晒!

嗰個“樓主”跟本就唔妥樓主你第一個覆,仲要話佢個女做錯!!佢開post只係想大家一齊鬧爆學校,佢女做正義嘢仲要被罰係學校唔啱!!

其實我好想知被叫“樓主”有咩被貶嘅意思?!


伯爵府

積分: 19432

畀面勳章


59#
發表於 13-7-17 23:00 |只看該作者

引用:http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mo

原帖由 chingcging 於 13-07-17 發表
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=8063723&extra=page%3D1
佢好爆呀!叫佢樓主又剷,唔認同佢又剷,真頂佢唔順,仲要你食死貓,傻嫁


伯爵府

積分: 19448


58#
發表於 13-7-17 22:39 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

笑死我了,竟然叫人道歉因為叫左佢做樓主笑到肚痛佢真係好偏激,固執,覺得自己啱晒




男爵府

積分: 9322


57#
發表於 13-7-17 22:27 |只看該作者
得啖笑...而家D人真係沒有最怪只有更怪


子爵府

積分: 14680


56#
發表於 13-7-17 22:23 |只看該作者

引用:有咩地方"樓主"呢2個字係唔講得?

原帖由 chingcging 於 13-07-17 發表
有咩地方"樓主"呢2個字係唔講得?
佢係咪諗錯左 ..........


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


55#
發表於 13-7-17 20:06 |只看該作者

回覆:俾人追住嚟鬧

可能應該叫"施主",唔應該叫"樓主"


已刪除用户

積分: 17814


54#
發表於 13-7-17 20:04 |只看該作者

回覆:chingcging 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo