懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


1#
發表於 13-7-19 14:49 |只看該作者
今天38W3D
上星期见过红。。。
但而家一D动静都冇。
一个人系屋企好闷


大宅

積分: 3721


54#
發表於 13-7-22 06:28 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

已尋日生左,38wk2!




大宅

積分: 1011


53#
發表於 13-7-22 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HKPluto+於+13-07-21+發表38w

原帖由 trinityau 於 13-07-21 發表
你就好啦。。。
祝福你
good luck


大宅

積分: 1011


52#
發表於 13-7-22 00:53 |只看該作者

回覆:ABC2013 的帖子

如果我放前一後九、中途頂唔住、睇e生、甘e生開一星期病假纸、甘咪可以前二後九攞??甘公司有冇權一定要你再提早放前四後六呢?



男爵府

積分: 6722


51#
發表於 13-7-22 00:47 |只看該作者

回覆:晞柔麻蜜 的帖子

我都係27號開刀呀,你係邊度呀?




大宅

積分: 1011


50#
發表於 13-7-22 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KENDRAKAN+於+13-07-19+發表

原帖由 trinityau 於 13-07-19 發表
放前二。但上星期见红入左院。e生比多一个星期假。而家变左前三後八

...
放產假要幾耐前通知公司放前幾後幾??


別墅

積分: 835


49#
發表於 13-7-22 00:26 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

等緊27號開刀




大宅

積分: 1032


48#
發表於 13-7-22 00:21 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

真係好鬼悶,第1個星期已經覺得好悶,個個話我個肚好低,會早生。。。搞到我日日自己係度煩。。。


大宅

積分: 4724

BK Milk勳章


47#
發表於 13-7-22 00:16 |只看該作者

引用:我比人問到心煩。

原帖由 trinityau 於 13-07-20 發表
我比人問到心煩。
我都係,同事 & 朋友一日一個whatsapp,我知佢哋係关心我,但係我過咗預產期,自己都心急㗎,所以都好心煩


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


46#
發表於 13-7-21 16:14 |只看該作者
突然之間又見紅=0=。

都唔知入唔入院好~

我又怕比人報假案


禁止訪問

積分: 6769


45#
發表於 13-7-21 15:07 |只看該作者

引用:我宮縮密左+不過就唔痛+係成日俾bb迫到條直

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 341


44#
發表於 13-7-21 14:05 |只看該作者

引用:我宮縮密左+不過就唔痛+係成日俾bb迫到條直

原帖由 heygirl123 於 13-07-20 發表
我宮縮密左 不過就唔痛 係成日俾bb迫到條直腸 成日想便便 同埋勁小便
我都係呀!晚上去成7/8次小便!都訓吾到教!




男爵府

積分: 6276

畀面勳章


43#
發表於 13-7-21 13:33 |只看該作者

引用:38wk3+今朝突然穿水,宜家去緊醫院。大家祝

原帖由 HKPluto 於 13-07-21 發表
38wk3 今朝突然穿水,宜家去緊醫院。大家祝我好運
你就好啦。。。
祝福你


大宅

積分: 3721


42#
發表於 13-7-21 06:23 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

38wk3 今朝突然穿水,宜家去緊醫院。大家祝我好運




男爵府

積分: 6276

畀面勳章


41#
發表於 13-7-20 19:41 |只看該作者
我好想出街~

但係得自己一個又唔去得邊度啵~

行得一陣就覺得累~

C6又要返工~:;pppp::;pppp::;pppp::;pppp:

點評

Icarusho  Agree  發表於 13-7-20 23:43


洋房

積分: 91


40#
發表於 13-7-20 19:23 |只看該作者
Yes悶死人啦
前晚見紅去左e院訓左一晚
點知毫無動靜 姑娘又話尼幾日生得。。。。


大宅

積分: 1588


39#
發表於 13-7-20 18:56 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

我預產期26號,都係未有動靜


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


38#
發表於 13-7-20 18:56 |只看該作者

引用:今天38W3D+上星期见过红。。。但而家一D动

原帖由 trinityau 於 13-07-19 發表
今天38W3D
上星期见过红。。。
但而家一D动静都冇。
我產後放緊第二個星期都悶到嘔完又嘔。。呀B全人奶我先冇咁悶,但佢瞓咗覺我就悶到想C



見你一獲打你一獲


大宅

積分: 1754


37#
發表於 13-7-20 18:45 |只看該作者
我等24號開刀


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


36#
發表於 13-7-20 18:12 |只看該作者
我比人問到心煩。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo