興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1076


1#
發表於 13-7-20 13:57 |只看該作者
數通限速3G,比較其他如人仔,電數。
上網是否較稳定?
$12附加費數通可免嗎?




大宅

積分: 1076


10#
發表於 13-7-21 01:58 |只看該作者

回覆:數通限速3G,比較

人仔台而家優惠可免12.
人仔台3g通話質素好嗎? 上網?




大宅

積分: 4335


9#
發表於 13-7-21 00:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fion_Chan+於+13-07-20+發表

本帖最後由 姍630 於 13-7-21 00:52 編輯
原帖由 m123s789 於 13-07-20 發表
朋友話pccw在新界東鐵沿線用就唔錯

sorry..睇錯新界東


大宅

積分: 4335


8#
發表於 13-7-21 00:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pekklechan+於+13-07-20+發表

原帖由 Fion_Chan 於 13-07-20 發表
咦,我也是剛開電訊數碼(連隧道費$72),慢是有點慢,但上到bk,好過我另一部機用pccw( $190,仲話係4G,真 ...
我同你一樣,用開電訊數碼,早幾個月為左出s3 mini 响pccw開多個no,機價連月費交199,用到火都黎!電話電訊數碼收得穩定過佢,$72算吾錯啦。



大宅

積分: 3837


7#
發表於 13-7-20 17:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pekklechan+於+13-07-20+發表

原帖由 Fion_Chan 於 13-07-20 發表
咦,我也是剛開電訊數碼(連隧道費$72),慢是有點慢,但上到bk,好過我另一部機用pccw( $190,仲話係4G,真 ...
朋友話pccw在新界東鐵沿線用就唔錯


大宅

積分: 3837


6#
發表於 13-7-20 17:40 |只看該作者

引用:我join左電訊數碼,用左一個月,經常都上唔

原帖由 pekklechan 於 13-07-20 發表
我join左電訊數碼,用左一個月,經常都上唔到bk,facebook,若只用wharsapp唔睇其他野都ok,完約唔會再用

...
用了電訊數碼十九個月,我活動的地區多是中西九龍和港島中區,用緊 Note 1, 裝了很多app, 長開電子郵件gmail, hotmail共六個A/C, 同步收郵件,whatsapp, line, wechat,微博,fb同步收訊息,經常上BK, fb 都大致流暢,只是繁忙時間有點慢,和搭緊地鐵潛水時訊號較弱,$72又不限data我就覺得算係咁啦:)


民房

積分: 21


5#
發表於 13-7-20 17:05 |只看該作者
Smt限速好慢


民房

積分: 21


4#
發表於 13-7-20 17:03 |只看該作者
附加費無得免


公爵府

積分: 27538


3#
發表於 13-7-20 15:53 |只看該作者

引用:我join左電訊數碼,用左一個月,經常都上唔

原帖由 pekklechan 於 13-07-20 發表
我join左電訊數碼,用左一個月,經常都上唔到bk,facebook,若只用wharsapp唔睇其他野都ok,完約唔會再用

...
咦,我也是剛開電訊數碼(連隧道費$72),慢是有點慢,但上到bk,好過我另一部機用pccw( $190,仲話係4G,真是火都黎


子爵府

積分: 12228


2#
發表於 13-7-20 15:39 |只看該作者

回覆:hei2222 的帖子

我join左電訊數碼,用左一個月,經常都上唔到bk,facebook,若只用wharsapp唔睇其他野都ok,完約唔會再用


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo