跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7217


1#
發表於 13-7-21 23:37 |只看該作者
我阿女識數1-12同埋講大概十幾個英文字母!




複式洋房

積分: 143


35#
發表於 13-10-27 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pokey+於+13-10-23+發表八掛

原帖由 connie119 於 13-10-23 發表
尋晚重慘,老公出去食飯,佢訓前都未番,飲飲下奶就問「爹爹係邊姐?/幾時番姐/同邊個食飯呀/係邊度食飯呀 ...
好羨慕⋯我都好想我個女開金口⋯不停問我野⋯^_^




複式洋房

積分: 387


34#
發表於 13-10-23 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+connie119+於+13-10-22+發表

原帖由 pokey 於 13-10-23 發表
八掛妹wakaka
尋晚重慘,老公出去食飯,佢訓前都未番,飲飲下奶就問「爹爹係邊姐?/幾時番姐/同邊個食飯呀/係邊度食飯呀?/番黎未姐」好想打暈佢答完又問又問!


大宅

積分: 4758


33#
發表於 13-10-23 06:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pokey+於+13-10-19+發表咁快

原帖由 connie119 於 13-10-22 發表
係呀,我好陰公,任何係佢身邊既人電話響,佢就會問「邊個黎呀」問到你答先停問!

...
八掛妹wakaka





複式洋房

積分: 387


32#
發表於 13-10-22 20:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+connie119+於+13-10-19+發表

原帖由 pokey 於 13-10-19 發表
咁快就到「點解」階段,一直問到小學喎!

我仔仍在「咩黎架」階段
係呀,我好陰公,任何係佢身邊既人電話響,佢就會問「邊個黎呀」問到你答先停問!


大宅

積分: 4481


31#
發表於 13-10-20 17:50 |只看該作者

回覆:大家小朋友識數字同alphabet 未?

1-10識認
A-z識認
認Colour ,動物都識講同認
求知慾好強,仲意拎書俾我叫我講,唔好玩具




大宅

積分: 2641


30#
發表於 13-10-20 07:07 |只看該作者

回覆:connie119 的帖子

哈哈!我未教過我囡問點解,所以佢唔會問。


大宅

積分: 4758


29#
發表於 13-10-19 16:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jestella+於+13-09-04+發表我

原帖由 connie119 於 13-10-19 發表
我女都係甘,重要成日問(點解姐) 重覆10次一個問題既點解姐=_=歲幾就開始十萬個為什麼,搞到我暈一暈!

...
咁快就到「點解」階段,一直問到小學喎!

我仔仍在「咩黎架」階段




複式洋房

積分: 387


28#
發表於 13-10-19 02:12 |只看該作者

引用:我囡囡啱啱滿一歲八個月,one+to+ten,+a+to

原帖由 jestella 於 13-09-04 發表
我囡囡啱啱滿一歲八個月,one to ten, a to z, do to ti...全部順序講出,任意抽出都可以讀出來。
英文詞彙 ...
我女都係甘,重要成日問(點解姐) 重覆10次一個問題既點解姐=_=歲幾就開始十萬個為什麼,搞到我暈一暈!


大宅

積分: 3183


27#
發表於 13-10-18 23:28 |只看該作者

回覆:大家小朋友識數字同alphabet 未?

我囡囡唱緊\"twinkle twinkle little star\" 同音"abc\" 呢兩首歌仔





別墅

積分: 702


26#
發表於 13-10-16 02:25 |只看該作者
我個囡識晒A-Z
數字 1-10 (講中文&英文)
識講自己個名
識分別/講顏色
識生果名
等....


大宅

積分: 2294

hashtag影視迷勳章


25#
發表於 13-9-21 09:34 |只看該作者
樓住! 我唔會話你比較,..我係講我教的方法~~ ^^
唔係話你咁做唔啱呢!
TAKE IT EASY


男爵府

積分: 7217


24#
發表於 13-9-20 18:24 |只看該作者

回覆:大家小朋友識數字同alphabet 未?

我開post唔係比較,而我個女係鍾意學下嘢,尤其係數字,佢自理能力都好好,佢會講唔該,自己著鞋襪同自己scoop飯食等等!
我都想知道大家嘅小朋友嘅學習程度,又可以學下嘢!




大宅

積分: 4281


23#
發表於 13-9-19 23:24 |只看該作者

引用:佢遲早都識,呢D我唔擔心。所以冇刻意教。

原帖由 carrieleung888 於 13-09-18 發表
佢遲早都識,呢D我唔擔心。所以冇刻意教。
我覺得佢學好自理緊要D....
Agree! 自理能力重要。老公話ABC冇意思,要教成個字或phase.




大宅

積分: 2294

hashtag影視迷勳章


22#
發表於 13-9-18 18:07 |只看該作者
佢遲早都識,呢D我唔擔心。所以冇刻意教。
我覺得佢學好自理緊要D....


複式洋房

積分: 193


21#
發表於 13-9-17 21:50 |只看該作者

回覆:Cheung1234 的帖子

未喎!




男爵府

積分: 6477


20#
發表於 13-9-15 08:54 |只看該作者
1 - 10, A - Z, 水果,動物,交通工具,顏色....手指指可以認到至少50個
可惜仲係講緊BB話

17/12 5w6d 0.54cm 閃閃 ; 31/1 12w2d 6.11cm 頸皮 1.5mm  Oscar passed; 2/3 16w4d 175g; 19w3d 334g 仔仔; 21w 450g; 25w 856g; 29w 1556g; 32w 2057g; 34w 2400g; 36w 2870g; 37w 3073g; Born on Aug 3 3055g


複式洋房

積分: 143


19#
發表於 13-9-14 18:45 |只看該作者
bebe1224 發表於 13-7-24 09:38
我個囡仲未講到D乜野
所以無教
唔教佢當然唔識講啦。。


民房

積分: 30


18#
發表於 13-9-11 00:07 |只看該作者

回覆:Cheung1234 的帖子

淨係識B


大宅

積分: 2641


17#
發表於 13-9-4 11:45 |只看該作者

回覆:大家小朋友識數字同alphabet 未

我囡囡啱啱滿一歲八個月,one to ten, a to z, do to ti...全部順序講出,任意抽出都可以讀出來。
英文詞彙量50以上,中文更勁!可以講主謂結構句子,例如mummy help。可以連接形容詞及名詞,例如red apple。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo