跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 239


1#
發表於 13-7-22 16:52 |只看該作者
有冇唔讀N直接上K1 ??


複式洋房

積分: 213


14#
發表於 13-11-10 23:12 |只看該作者

回覆:有冇唔讀N直接上K1 ??

我個仔返左個多月PN 班我覺得佢大膽左同活潑左, 佢每日都主動話要返學




民房

積分: 284


13#
發表於 13-11-9 02:03 |只看該作者

回覆:bochuchu1 的帖子

有呀!in左PN啟思收上午班
兩間K1幼稚園面試狀態唔好...


禁止訪問

積分: 7079


12#
發表於 13-9-26 11:04 |只看該作者

引用:反而我而家諗緊俾唔俾阿仔遲一年讀書做大仔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6588


11#
發表於 13-8-30 23:06 |只看該作者

引用:其實點解咁早要佢返學呢?我地細個果時都冇

原帖由 Oceanus 於 13-08-21 發表
其實點解咁早要佢返學呢?我地細個果時都冇N班呢樣野,我覺得係啲商人搞出黎搵錢的,俾返啲童年佢地啦! ...
agree!


大宅

積分: 1268


10#
發表於 13-8-29 15:48 |只看該作者

回覆:有冇唔讀N直接上K1 ??

反而我而家諗緊俾唔俾阿仔遲一年讀書做大仔,有冇其他家長都有咁諗法?




子爵府

積分: 10577


9#
發表於 13-8-28 12:16 |只看該作者

回覆:有冇唔讀N直接上K1 ??

我冇俾囡囡返n班,playgroup都冇,轉左做全職媽媽,多點同佢去玩,傾計,希望返k1會冇乜大問題啦


大宅

積分: 1920


8#
發表於 13-8-28 02:33 |只看該作者

回覆:有冇唔讀N直接上K1 ??

我都無比囡囡讀n班!!!始終…仲細~咁快讀書~避免辛苦左啲吧!我都係諗住番學前比playgoup佢番就夠了!


複式洋房

積分: 239


7#
發表於 13-8-22 22:04 |只看該作者

回覆:有冇唔讀N直接上K1 ??

絕對認同...小孩应開心成長!


男爵府

積分: 8806

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-8-21 00:01 |只看該作者
其實點解咁早要佢返學呢?我地細個果時都冇N班呢樣野,我覺得係啲商人搞出黎搵錢的,俾返啲童年佢地啦!


大宅

積分: 2267


5#
發表於 13-8-20 09:52 |只看該作者
因為大仔N班時每個月都起碼睇兩三次醫生,仲次次俾醫生鬧做乜咁早俾佢番學,所唔打算俾妹妹番N班,況且妹妹係10月細b,搵學校難,好彩佢自理能力唔錯(屋企已戒片同埋自己食飯),所以番playgroup就算!


大宅

積分: 3495


4#
發表於 13-7-30 17:29 |只看該作者

回覆:有冇唔讀N直接上K1 ??

如果你唔讀n 1, 直上 k1, 咁你比佢上play group都ok的。不過我個人覺得讀n1好些,大仔都有讀n1,覺得對小朋友專注, 聽指示, 守規則, 各方面都好些。


大宅

積分: 3495


3#
發表於 13-7-30 17:25 |只看該作者

回覆:littlekitty1977 的帖子

我諗諗下現在都係比仔仔讀n1下午班, 之後讀k1。對佢適應, 各方面好些。


複式洋房

積分: 239


2#
發表於 13-7-30 09:03 |只看該作者

回覆:有冇唔讀N直接上K1 ??

Push


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo