自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 18385


1#
發表於 13-7-24 15:03 |只看該作者
本帖最後由 Bcjb 於 13-9-17 13:15 編輯

blank


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


79#
發表於 13-7-25 22:06 |只看該作者
本帖最後由 小可愛11 於 13-7-25 22:07 編輯
joanl28 發表於 13-7-25 17:49
我都唔明,
人口政策係涉及好多政治、文化、房屋、教育、衣食資源等問題,這完全是行政議題
三權分立中,人口 ...








香港何來三權分立
14/05/2013
立法會主席曾鈺成決定就財政預算案辯論剪布,泛民議員,包括大狀議員,認為會破壞三權分立的政治體制。香港是實施三權分立的政治體制嗎?
《基本法》第五條規定,「香港保持原有的資本主義制度和生活方式,五十年不變」。那麼九七年之前的香港政制,是三權分立嗎?殖民地時期香港的政制被稱為軟性獨裁,港督由英國任命,立法局在1984年之前全部由港督委任產生,政府完全控制行政、立法權。香港政府受英國議會監察,司法權則獨立於二權以外。回歸前,香港的政制並非三權分立,而是行政主導,這就是香港「原有的資本主義制度」。
回歸後,香港的政制為行政長官負責制,也是行政主導;司法獨立;行政與立法互相配合,互相制衡。《基本法》第四十三條規定,行政長官「對中央人民政府和香港特別行政區負責」。行政長官除受立法會制衡外,還受中央政府監督。
《基本法》設計的香港政制,雖然有行政長官、終審法院、立法會,但在權力來源與制約機制上,與美國的三權分立,有明顯區別,性質不同。何況《基本法》從頭到尾,都沒有出現「三權分立」的字眼。
2007年,時任全國人大委員長的吳邦國指出,香港的制度不是三權分立而是行政主導,是處於中國的完全主權之下。實在不明,為何深懂法律的大狀議員,竟然說出香港是三權分立的話來。






伯爵府

積分: 19016

牛年勳章


78#
發表於 13-7-25 20:39 |只看該作者

回覆:其實英國皇族

表面上好似至高冇上,但實際上冇
可以話係國家公關,代表國家去宣傳推廣英國的好及高貴




珍珠宮

積分: 38085


77#
發表於 13-7-25 17:58 |只看該作者
chowqv 發表於 13-7-25 15:29
英女王阿爸,原本都唔係佢繼位,多得果個愛江山不愛美人既英王(唔記得咩名),所以先要做呢個位。

...
睇king's speech佢阿爸唔止怕醜內向, 仲stammer, 反而佢阿哥 (即係太子站命名嗰位) 能言善道, "職業"錯配, 亦都係王室悲劇


複式洋房

積分: 174


76#
發表於 13-7-25 17:54 |只看該作者


禁止訪問

積分: 2552


75#
發表於 13-7-25 17:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2552


74#
發表於 13-7-25 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9994


73#
發表於 13-7-25 16:17 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bkfans+於+13-7-24+15:30+編輯

原帖由 bkfans 於 13-07-24 發表
本帖最後由 bkfans 於 13-7-24 15:30 編輯

精神領袖, 團結國民, 提供八掛娛樂消息, 提供開賭的賭盤題目, ...





子爵府

積分: 13116

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


72#
發表於 13-7-25 16:11 |只看該作者
Bcjb 發表於 13-7-24 23:42
It is my point... 佢地唔駛做,但用國民的錢過豪華生活,what\'s the point? 不過欣賞王子去當兵,現在做 ...
但你有冇諗過皇室所引伸出黎既旅遊收益,其實有記錄片講過,皇室平時唔係好奢華架咋,係要做SHOW 同 公關活動先到咁豪架咋。


子爵府

積分: 11542


71#
發表於 13-7-25 15:57 |只看該作者
題外話。。 係功能。。。



水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


70#
發表於 13-7-25 15:49 |只看該作者

引用:Quote:小可愛11+發表於+13-7-25+00:02+仲有

原帖由 joanl28 於 13-07-25 發表
點解話回歸後三權分立蕩然無存 ?
CY 夠想取締雙非,但都做唔到 ? 點解 ? 咪就係三權分立,法官奪權囉 :censu ...
97前,可以上訴到去英國;仲可以同英女王求情,家下,係香港"終審庭",幾個法官講左就算,咁先至有班"雙非"黎害香港。

不知所謂的乙陸!!!


別墅

積分: 810


69#
發表於 13-7-25 15:45 |只看該作者
Sunnn 發表於 13-7-24 15:25
無權架…外交多吧…好似一般日皇 泰皇都一樣


子爵府

積分: 11542


68#
發表於 13-7-25 15:44 |只看該作者
題外話。。 係功能。。。



水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


67#
發表於 13-7-25 15:40 |只看該作者
TMC3012 發表於 13-7-24 15:28
無權, 象徵黎啦~

無錯, 等於精神領袖, 你睇英國國民幾興奮


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


66#
發表於 13-7-25 15:29 |只看該作者

引用:Quote:milk323+發表於+13-7-25+04:56+唔駛

原帖由 goat 於 13-07-25 發表
英女王阿爸二戰前仲青靚白淨, 戰後個樣慘到不得了, 老左十幾廿年, 無幾耐仲死埋, 女王而家做緊一份當年做死 ...
英女王阿爸,原本都唔係佢繼位,多得果個愛江山不愛美人既英王(唔記得咩名),所以先要做呢個位。

不知所謂的乙陸!!!


禁止訪問

積分: 2552


65#
發表於 13-7-25 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 13-7-25 11:01 |只看該作者

引用:Quote:小可愛11+發表於+13-7-25+06:36+為何

原帖由 joanl28 於 13-07-25 發表
行政局既功能問題,係行政內部架構既事
與「三權分立」中的「立法」「司法」毫無關係
何來三權分立蕩然無存 ...
梁愛絲講到出口三權不應分立。要互相溝通溝通。




珍珠宮

積分: 38085


63#
發表於 13-7-25 10:58 |只看該作者
milk323 發表於 13-7-25 04:56
唔駛做?一言一行都要面對全國,做公眾人物就係佢地既工作,為左呢份工冇晒自由架。



...
英女王阿爸二戰前仲青靚白淨, 戰後個樣慘到不得了, 老左十幾廿年, 無幾耐仲死埋, 女王而家做緊一份當年做死佢阿爸之工作


禁止訪問

積分: 2552


62#
發表於 13-7-25 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8423


61#
發表於 13-7-25 10:11 |只看該作者

回覆:bkfans 的帖子






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo