自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6682


1#
發表於 13-7-25 13:32 |只看該作者
你地幾lv?


子爵府

積分: 14380

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章 畀面勳章 陪月勳章


9#
發表於 13-7-25 21:56 |只看該作者
我都有玩呀, 而家LV79, 先頭見到佢竟然有電視廣告喎!


禁止訪問

積分: 42056


8#
發表於 13-7-25 21:54 |只看該作者

回覆:有無jm有玩神魔之塔啊?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6682


7#
發表於 13-7-25 21:50 |只看該作者

引用:我都唔係玩左好耐,+而家44,+我朋友話係抄一

原帖由 於 13-07-25 發表
我都唔係玩左好耐, 而家44, 我朋友話係抄一隻叫P&D的GAME, 係日文GA, , 佢玩左好耐, 佢仲比我玩過幾鋪, 真 ...
我知你講邊隻,不過論畫面神魔真係好靚,我依家去到65



伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


6#
發表於 13-7-25 14:16 |只看該作者
我都唔係玩左好耐, 而家44, 我朋友話係抄一隻叫P&D的GAME, 係日文GA, , 佢玩左好耐, 佢仲比我玩過幾鋪, 真係一樣咁濟, 只係D公仔唔同, 同埋日文.


複式洋房

積分: 438


5#
發表於 13-7-25 14:14 |只看該作者

回覆:有無jm有玩神魔之塔啊?

有,玩到89 level, 不算很熱衷,有時間就玩,但男友會忍唔住幫我玩




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-7-25 13:39 |只看該作者
我, 好似去到40幾level, 少玩


大宅

積分: 3053

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-7-25 13:39 |只看該作者

回覆:有無jm有玩神魔之塔啊?

Lvl 42 最近up 唔到,頭先打高級水晶蛋,一下巳經俾怪K.O




男爵府

積分: 8148


2#
發表於 13-7-25 13:35 |只看該作者

回覆:cindypoon2000 的帖子

有,72lever


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo