自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 204


1#
發表於 13-7-25 20:45 |只看該作者
今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去月台,其實地下有畫到兩條line,其中一條係比有需要人仕,但d人冇理照企係lift門等,入到lift入面又要企中間,好聲好氣同佢地講唔該仲要比佢地啤
去到奧運站,d 人已經排晒係lift口,咁我推住bb車係班人後面排隊,等lift其間不斷有人係側面sip去我bb車前面,結果我要等第二轉先撘到lift
其實我唔介意等,但係人地明明寫住話比有需要既人仕先,點解可以忽視?
1374755496943.jpg


男爵府

積分: 6731


73#
發表於 13-7-28 03:43 |只看該作者

引用:同讓座一樣,冇人叫你推車仔出街ga+ma,同

原帖由 klbb2011 於 13-07-26 發表
同讓座一樣,冇人叫你推車仔出街ga ma,同你一樣比咁多車錢,點解要你優先???
呢度大把jm都係咁諗,淨係 ...
我撐你曾經有段時間我要用拐杖,搭車好少人讓坐最難忘一次搭地鐵,有個賓賓一見到我上車,好緊張咁起身扶我埋去坐佢個位




珍珠宮

積分: 39471


72#
發表於 13-7-28 03:26 |只看該作者
我覺得讓lift比讓坐更要讓比有需要嘅人
唔讓坐我都可以理解,可能有d人唔舒服,好攰,懷孕未見肚,隱性疾病...等等,但好人好姐搭lift其實真係唔係必要,好多時行多幾步就有電梯/樓梯,與其等lift不如行幾步,時間上唔會差幾多,有時甚至更快,點解要同有需要嘅人爭lift呢?尤其係推BB車同輪椅嘅,根本無可能要佢地去搭電梯
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


珍珠宮

積分: 30270

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 笑得好勳章


71#
發表於 13-7-28 02:35 |只看該作者

回覆:klbb2011 的帖子

係呀,好奇怪思想,大肚不是一定要讓位比妳坐!大家都有付車支!





別墅

積分: 975


70#
發表於 13-7-27 18:19 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

呢啲人有腦殘


複式洋房

積分: 204


69#
發表於 13-7-27 14:27 |只看該作者
momomoie 發表於 13-7-26 12:52
其實後生遙遙,行几步唔會快過搭lift?
為何唔讓比真正有需要嘅人
我都覺得電梯一定快過lift.....


大宅

積分: 2460

BK Milk勳章


68#
發表於 13-7-26 13:47 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

我老公成日都超大聲鬧佢地係跛架




瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


67#
發表於 13-7-26 13:35 |只看該作者
本帖最後由 RSG媽媽 於 13-7-26 13:36 編輯
judauyi 發表於 13-7-25 20:45
今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去月台,其實地下有畫到兩條line,其中一條係比有需要人仕,但d人冇 ...

無辦法


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


66#
發表於 13-7-26 13:30 |只看該作者
tkop 發表於 13-7-26 11:52
恕我見識少,我未見過坐一邊喎

打錯字,係企一邊。
不知所謂的乙陸!!!


大宅

積分: 2810


65#
發表於 13-7-26 12:58 |只看該作者
KKW002 發表於 13-7-25 22:43
啱啱去完台灣,真係大開眼界,捷運冇人爭位座(非關愛座),關愛座幾迫都冇人坐,一出一入勁守秩序,我只係 ...
台灣人

好心香港人真係學下啦


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


64#
發表於 13-7-26 12:52 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

其實後生遙遙,行几步唔會快過搭lift?
為何唔讓比真正有需要嘅人

唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


大宅

積分: 2810


63#
發表於 13-7-26 12:50 |只看該作者
回覆 judauyi 的帖子

完全明白, 香港人質素真係越黎越差! 一定唔會禮讓


大宅

積分: 2810


62#
發表於 13-7-26 12:49 |只看該作者
Yubi.T 發表於 13-7-25 21:35
俾我推 BB 車,我會推上扶手電梯
但唔安全架喎! 之前都有JM呢度講話有個老人家帶BB車上電梯真係跣左個B出黎呀!


男爵府

積分: 5926


61#
發表於 13-7-26 12:45 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

還有些人衰到見妳推住部車開門,不郁手還企係到等妳一開門就"舌"入去,不給他們行先還要啤住妳,痴線




子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


60#
發表於 13-7-26 12:41 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

同讓座一樣,冇人叫你推車仔出街ga ma,同你一樣比咁多車錢,點解要你優先???
呢度大把jm都係咁諗,淨係讓座 post 已經睇得出有好多人已經唔知咩公德品德,叫人唔好期望人地會讓你嗰d人,講人就叻,通常有事發生喺自己同屋企人身上時又另一個講法,我自己大肚時比人讓過幾次,嗰幾次反而係大陸人讓我坐比較多,依家好多香港人都變晒ga la,
我咁講完都肯定會比人插


伯爵府

積分: 17682


59#
發表於 13-7-26 12:28 |只看該作者
本帖最後由 mybabylove 於 13-7-26 12:28 編輯

可能佢地好趕時間,遲到返工就比老闆話,可能會比炒!


禁止訪問

積分: 663

畀面勳章


58#
發表於 13-7-26 12:25 |只看該作者

回覆:judauyi 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40594


57#
發表於 13-7-26 12:25 |只看該作者
CreamyWen 發表於 13-7-25 20:55
可能佢地表面正常,內裡傷殘呢
腦殘


大宅

積分: 1466


56#
發表於 13-7-26 12:23 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

我發現越來越多香港年輕人大陸咗。sooooo uncivilized. Before mostly are those 50s c9 r lazy to walk and fight for the space in the lift or seat with those that in need.... Yesterday I saw a young boy (around 18-20) fight a seat (walk faster to the seat) with an old lady with a walker.... Everyone \"beeeei\" at him so he finally walked away. Chi sin!




大宅

積分: 3504


55#
發表於 13-7-26 12:20 |只看該作者
地鐵應該派人去安排一下,我日日推bb車出街,真係好憎依d人..
都唔明點解可以懶成咁...行多幾步去扶手電梯都有困難
地鐵d lift又慢過人,d人係都要等!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo