親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5469

畀面勳章


1#
發表於 13-7-26 14:54 |只看該作者
大約對幾多好? 我+C6+仔 (2歲)..
唔會買貴野~~唔會食生野~~

大約就得~~想有個預算對換幾多~~

多謝意見~~~


男爵府

積分: 7424

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 13-7-27 16:08 |只看該作者

回覆:瑩瑩老豆 的帖子

我唔係自駕遊
如果你之前見過我既遊記就知我既行程
我岩岩計好 (唔計機票)
酒店+所有係日本使費 (一行四人)
¥262,690
你可以參考下


王國會長

積分: 28217

王國會長


8#
發表於 13-7-27 10:17 |只看該作者
HTungTung 發表於 13-7-27 10:13
睇你酒店,pass可唔可以碌卡
(如果唔點消費都夠)
酒店, 租車碌卡, cash 應係食野/買野/入場/入油用, 唔夠再用ATM 拿


男爵府

積分: 7424

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-7-27 10:13 |只看該作者

回覆:瑩瑩老豆 的帖子

睇你酒店,pass可唔可以碌卡
(如果唔點消費都夠)



禁止訪問

積分: 11382


6#
發表於 13-7-26 23:27 |只看該作者

回覆:對換YEN一問~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國會長

積分: 28217

王國會長


5#
發表於 13-7-26 23:09 |只看該作者

引用:大約對幾多好?+我+C6+仔+(2歲)..唔會買貴

本帖最後由 瑩瑩老豆 於 13-7-26 23:31 編輯
原帖由 Mandy7799 於 13-07-26 發表
大約對幾多好? 我+C6+仔 (2歲)..
唔會買貴野~~唔會食生野~~

我二大二細去五日打算換十五萬yen (五日洗差不多萬二, 夠啦卦)


大宅

積分: 4844


4#
發表於 13-7-26 22:08 |只看該作者

回覆:對換YEN一問~~

我2大2小換咗30萬¥


大宅

積分: 2560


3#
發表於 13-7-26 21:36 |只看該作者

回覆:Mandy7799 的帖子

視乎去幾多日? 我一家三口8日7 夜,兌了二十萬日元,只係用於食飯、車費、買零食飲品雪糕………等日常零用,只用剩少少日元錢。

酒店,手信,百貨公司血併,就全碌卡。


禁止訪問

積分: 7181

畀面勳章


2#
發表於 13-7-26 19:43 |只看該作者

回覆:對換YEN一問~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo