自由講場

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


1#
發表於 13-7-26 15:18 |只看該作者
本帖最後由 Catrabbitc 於 15-1-30 20:39 編輯

DEL

點評

good_pig  好少男人會咁架WO  發表於 13-7-26 16:17
961123    發表於 13-7-26 15:38
奇異果小邱  你c6返工唔洗同人講野? 見客,見同事,見老細.食飯叫飯点算  發表於 13-7-26 15:36
偷懶喵星人    發表於 13-7-26 15:35


子爵府

積分: 14588


230#
發表於 13-7-28 03:49 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我同我老公都唔怕叫落車,遲左落車仲怕啦


子爵府

積分: 12682


229#
發表於 13-7-28 01:37 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

其實我十零歲果陣都怕GA…
跟住大大下就唔會


複式洋房

積分: 131


228#
發表於 13-7-27 23:46 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我老公以前都係咁 好彩依家渣車多,唔洗煩



水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


227#
發表於 13-7-27 23:42 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

做女時驚架,正常聲叫落車,如果司機聽唔到就唔敢再叫。




而家大大聲叫到司機有反應為止




公爵府

積分: 29628


226#
發表於 13-7-27 16:00 |只看該作者
識得有人會


伯爵府

積分: 17203

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


225#
發表於 13-7-27 15:51 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我老公都怕,成日叫我叫有落


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


224#
發表於 13-7-27 15:41 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

其實我都怕架

每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


伯爵府

積分: 17592

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


223#
發表於 13-7-27 15:33 |只看該作者
我讀書時好怕羞, 都好驚大聲叫落車怕尷尬, 但出來工作後加上年紀大左, 咩世面未見過, 而家幾大聲叫落車都得


公爵府

積分: 25689


222#
發表於 13-7-27 15:07 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

快d叫唔敢叫落車既c6...dl呢個app
1374909337573.jpg


侯爵府

積分: 20715


221#
發表於 13-7-27 11:36 |只看該作者

引用:老公今日放假,+佢過黎我公司搵我食lunch,+

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
老公今日放假, 佢過黎我公司搵我食lunch, 食完之後我送佢去搭小巴回家...

老公: 呀...搭巴士要幾耐先返到 ...
我會唔敢叫落車^^所以……可以就坐c機後面


大宅

積分: 4566


220#
發表於 13-7-27 11:33 |只看該作者
怕羞仔喎


男爵府

積分: 8411


219#
發表於 13-7-27 11:09 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

你C6係男人都咁怕醜, 竟然叫自己老婆嗌落車????



點評

Catrabbitc  佢話覺得我鍾意嗌喎, so留返個機會俾我  發表於 13-7-27 11:23


水晶宮

積分: 50467


218#
發表於 13-7-27 11:06 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

未至於怕但唔想囉,好似好𤓓咁




珊瑚宮

積分: 117757


217#
發表於 13-7-27 11:04 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+13-7-26+15:21+我。。。

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
我都聽過呀, 將佢內心諗ga野叫左出黎
我又差d試过


男爵府

積分: 6281

開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


216#
發表於 13-7-27 10:20 |只看該作者
細個讀書時會, 現在無有怕大嗌叫落車, 依家最怕係司機聽唔到飛站!

點評

Catrabbitc    發表於 13-7-27 10:35


侯爵府

積分: 21214


215#
發表於 13-7-27 09:53 |只看該作者

引用:細個會~依家,車尾嗌到車頭都無有怕~

原帖由 Superbee 於 13-07-26 發表
細個會~
依家,車尾嗌到車頭都無有怕~
X2


珍珠宮

積分: 31920

牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


214#
發表於 13-7-27 09:49 |只看該作者

引用:下次坐司機後面第一行,+可以細細聲叫落車..

原帖由 遙遙爸爸 於 13-07-26 發表
下次坐司機後面第一行, 可以細細聲叫落車...
我細個都係會簡第一行坐架,因我嗰陣都怕嗌落車架


男爵府

積分: 5121


213#
發表於 13-7-27 09:33 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我以前都怕架


子爵府

積分: 10577


212#
發表於 13-7-27 09:27 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我,不過我唔係怕,而係我把聲細,試過幾次司機聽唔到,所以唔想叫,或者坐司機後面


首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo