自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 13-7-29 21:45 |只看該作者
一可以起身就同職員講去廁所,去咗唔夠1分鐘,有職員走入廁所搵你,睇你有無暈低

感覺好窩心

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-7-30 17:19 |只看該作者

引用:我多數去旺角/荃灣,+但我相信全部捐血站的

原帖由 wynnehung 於 13-07-30 發表
我多數去旺角/荃灣, 但我相信全部捐血站的職員都係o甘...

唯一係香港感到好體貼的公共地方 ...
仲要應該冇大6



我為貓狂


子爵府

積分: 10273


27#
發表於 13-7-30 16:11 |只看該作者


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 13-7-30 15:58 |只看該作者

回覆:去捐血有無試過

無啊,通常我會去完先捐,費事拮針時瀨尿


重新起步,為未來努力


伯爵府

積分: 16067


25#
發表於 13-7-30 15:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+beernabeer+於+13-07-30+發表

原帖由 tkop 於 13-07-30 發表
係咪好野黎㗎
C6冇飲到呀!
個姑娘話,雖然知咖啡唔健康,但啲同事沖好香,所以都會飲,問c6試唔試下。
C6話係人地私伙嘢,都係飲番提供嗰啲好啲囉!


伯爵府

積分: 16671


24#
發表於 13-7-30 13:55 |只看該作者

回覆:Yubi.T 的帖子

因為你係捐贈者會對你特別好,我都想捐血,但我有輕度貧血


瑪瑙宮

積分: 133368


23#
發表於 13-7-30 13:54 |只看該作者

引用:C6前幾日捐完,去沖嘢飲時,跟佢嗰個姑娘仲

原帖由 beernabeer 於 13-07-30 發表
C6前幾日捐完,去沖嘢飲時,跟佢嗰個姑娘仲問佢要唔要試下佢地私伙咖啡添

...
係咪好野黎㗎




珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


22#
發表於 13-7-30 13:52 |只看該作者
無喎


伯爵府

積分: 16067


21#
發表於 13-7-30 13:49 |只看該作者

回覆:去捐血有無試過

C6前幾日捐完,去沖嘢飲時,跟佢嗰個姑娘仲問佢要唔要試下佢地私伙咖啡添


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 13-7-30 13:47 |只看該作者

引用:Quote:Yubi.T+發表於+13-7-29+21:45+一可以

原帖由 TVmama 於 13-07-30 發表
你在那一家捐血中心捐架?
旺角

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


大宅

積分: 2444

畀面勳章


19#
發表於 13-7-30 13:45 |只看該作者
我捐完450之後有人幫我拎哂嘢過休息嗰邊搵番我班朋友,仲拎埋嘢飲同開埋嘢比我食


子爵府

積分: 13989

熱血勳章


18#
發表於 13-7-30 13:44 |只看該作者
我之前去銅鑼灣捐血,
佢都俾去瘀膏我散瘀呀!


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 13-7-30 13:03 |只看該作者

回覆:wynnehung 的帖子

唔係架。。。apm 果間。比我感覺似我去賣血多。以前未要食糖尿藥。可以捐血。近呢間。抽血同驗血色果d職員... 個面口真係。不過捐血幫人。我捐完坐一陣就走。

有次我大仔捐完血。又係去呢間。咁我大仔既暗瘡都幾勁。都睇緊皮膚科。。。(問過佢可以捐血。因為佢唔使食藥).點知佢同我講。捐血時有個職員問佢。嘩。你塊面果d 咩黎架!!態度語氣都唔多好。攪到我大仔幾唔開心。之後佢話以後唔去捐血喇。不過我同佢講。捐血幫人。下次唔好去呢間。去第2間度捐。

點評

wynnehung  真係幾衰wor...d語氣...  發表於 13-8-4 00:56
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


大宅

積分: 1486


16#
發表於 13-7-30 12:50 |只看該作者
Yubi.T 發表於 13-7-29 21:45
一可以起身就同職員講去廁所,去咗唔夠1分鐘,有職員走入廁所搵你,睇你有無暈低

感覺好窩心:il ...

你在那一家捐血中心捐架?


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-7-30 12:46 |只看該作者

引用:一可以起身就同職員講去廁所,去咗唔夠1分

原帖由 Yubi.T 於 13-07-29 發表
一可以起身就同職員講去廁所,去咗唔夠1分鐘,有職員走入廁所搵你,睇你有無暈低

感覺好窩心:il ...
好細心


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 13-7-30 12:38 |只看該作者

引用:Quote:Yubi.T+發表於+13-7-29+21:45+一可以

原帖由 CathyChan1126 於 13-07-30 發表
我地真係怕你暈低,因為有人試過
我明,我尋晚都好wing,…
不過太急了返,事前飲咗兩杯水

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


伯爵府

積分: 16856

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


13#
發表於 13-7-30 11:01 |只看該作者
我多數去旺角/荃灣, 但我相信全部捐血站的職員都係o甘...

唯一係香港感到好體貼的公共地方


水晶宮

積分: 59765

畀面勳章


12#
發表於 13-7-30 09:32 |只看該作者
Yubi.T 發表於 13-7-29 21:45
一可以起身就同職員講去廁所,去咗唔夠1分鐘,有職員走入廁所搵你,睇你有無暈低

感覺好窩心:il ...

我地真係怕你暈低,因為有人試過

點評

wcpcelia    發表於 13-7-30 13:49


大宅

積分: 4161


11#
發表於 13-7-30 09:28 |只看該作者


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-7-30 09:28 |只看該作者

引用:一可以起身就同職員講去廁所,去咗唔夠1分

原帖由 Yubi.T 於 13-07-29 發表
一可以起身就同職員講去廁所,去咗唔夠1分鐘,有職員走入廁所搵你,睇你有無暈低

感覺好窩心:il ...




simple is the best~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo